jach0o Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Dołączam do grupy zadowolonych z efektów tego tutoriala co prawda obdrapałem kilka elementów i plastik pękł w 2 miejscach ale silniczek już zamyka klapkę ---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- Kurna ja dziś zauważyłem iż u mnie nie działa tzn po zamknięciu się nie blokuje klapka. Siłownik pewnie do wymiany?Jak sie go sprawdza czy to on jest winny czy cos innego? Nie sprawdza silniczek kosztuje w ASO 68 zł nowy 30 zł allegro, podpięte są do niego dwa kabelki i nie ma szans żeby to było coś innego. W vcds pokaże Ci błąd że silniczek klapki wlewu nie łączy do masy itp
Dikson Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Dołączam do grupy zadowolonych z efektów tego tutoriala co prawda obdrapałem kilka elementów i plastik pękł w 2 miejscach ale silniczek już zamyka klapkę ---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- Kurna ja dziś zauważyłem iż u mnie nie działa tzn po zamknięciu się nie blokuje klapka. Siłownik pewnie do wymiany?Jak sie go sprawdza czy to on jest winny czy cos innego? Nie sprawdza silniczek kosztuje w ASO 68 zł nowy 30 zł allegro, podpięte są do niego dwa kabelki i nie ma szans żeby to było coś innego. W vcds pokaże Ci błąd że silniczek klapki wlewu nie łączy do masy ile ci zajęła czasu cała praca?
booncol Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 W moim poscie masz napisane ile co kosztuje, co musialem wymienic i ile czasu to zajelo Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 4
jach0o Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Dołączam do grupy zadowolonych z efektów tego tutoriala co prawda obdrapałem kilka elementów i plastik pękł w 2 miejscach ale silniczek już zamyka klapkę ---------- Post dopisany at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- Kurna ja dziś zauważyłem iż u mnie nie działa tzn po zamknięciu się nie blokuje klapka. Siłownik pewnie do wymiany?Jak sie go sprawdza czy to on jest winny czy cos innego? Nie sprawdza silniczek kosztuje w ASO 68 zł nowy 30 zł allegro, podpięte są do niego dwa kabelki i nie ma szans żeby to było coś innego. W vcds pokaże Ci błąd że silniczek klapki wlewu nie łączy do masy ile ci zajęła czasu cała praca? No z 20 minut bo 15 mnut szarpałem się z wyciganięciem tego plastiku co przysłania cały wlew, aż w końcu udało mi się go wyrwać.
Dikson Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Ale trzeba dokupowac ten plastik czy tylko siłownik?
proximpuh Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Ale trzeba dokupowac ten plastik czy tylko siłownik? Łukasz, sam siłownik, plastik da się wyjąć, co prawda trochę ciężko, ale się da
Dikson Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zrobiłem 15 minut, utrwałem 2 uchwyty:D jest ok.
proximpuh Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zrobiłem 15 minut, utrwałem 2 uchwyty:D jest ok. Mi się udało bez urwania uchwytów farciarz jestem
Sebiś Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Odświeżę temat, bo wczoraj zakupiłem nowy siłownik klapki wlewu paliwa. 8K0 862 153 C został zastąpiony przez 8K0 862 153 H. Cena w ASO 82 PLN.
kjuba7 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 kurde a mi troche ta uszczelka gomowa naderwała sie ktora jest przy tym calym wkładzie na dole czym ja moge nakleic na silikonie bo moze tam woda leciec jak bedzie peknieta ?
QaDo Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Chodzi Tobie uszczelnienie pod wlewem paliwa ? Zawsze jest tam wyprowadzenie na zewnątrz, żeby syfki się nie zbierały z ropą. W temacie dodam coś od siebie... diagnozowałem już nie jedną B8 i uwaga... w KAŻDEJ jednej sztuce były błędy związane z tymi klapkami, no masakra Przebieg nie miał znaczenia, mój nie ma stówki, a też te szopki Nie dziwie się, że aso daje tak niską cenę na ten siłownik i został on zastąpiony nowszym modelem. Mogli je wymieniać za friko
wrclaguna Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 diagnozowałem już nie jedną B8 i uwaga... w KAŻDEJ jednej sztuce były błędy związane z tymi klapkami, no masakra norma w prawie kazdej A4 , A5
kjuba7 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 chodzi mi o ta gumową uszczelkę ktora jest z tym wkładem paliwa na samym rancie tak jak by czy przez to może sie tam lać woda do środka ?
RALF76 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Witam, mam pytanie odnośnie tego opisu poniźej - patrzyłem u siebie i te miejsca zaznaczone strzałkami to mam wrażenie że to jest jednolity materiał razem z wkładem pokrywy - trzeba tam wkrętakiem dziurę zrobić aby zwolnić blokady?– W tym celu od dołu wsunąć mały wkrętak ukośnie zgodnie z kierunkiem strzałki przez oznaczenia we wkładzie pokrywy wlewu paliwa ponad blokadami.– Podnieść wkrętak nieco w górę i w ten sposób poluzować znajdujące się z tyłu blokady.– Stopniowo wyjmować wkład pokrywy wlewu paliwa z wycięcia. Edytowane 13 Września 2014 przez RALF76
wrclaguna Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 tylko je przyciskasz i wyjmakiem odchylasz
RALF76 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 tylko je przyciskasz i wyjmakiem odchylasz Dzięki
miodzio Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 a którędy poprowadzony jest wąż odpływowy w avancie? u mnie jest zatkany i cały czas paliwo i woda stoi Próbowałem przepchać to ustrojstwo kompresorem ( nie udało się ) próbowałem przecisnąć drut przez niego ( wszedł chyba z 40cm a i tak dalej woda nie spływa Nie uśmiecha mi się demontowanie całości ... może jest inny sposób żeby się dobrać do niego?
arrcio Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 tylko je przyciskasz i wyjmakiem odchylasz Witam. Jestem po wymianie siłownika, udało mi się zakupić na drobnym rabacie w ASO, ale muszę przyznać że trochę się z tym siłowałem...żadne z tych czterech miejsc nie chciało puścić i niestety też dwa pęknięcia się pojawiły. No ale najważniejsze że efekt został osiągnięty i wszystko działa jak należy.
boseron Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 a u mnie klapka sie zamyka ale.....na stacji jak chce zatankowac aby otworzyc klapke musze jednoczesnie nacisnąć ręką pokrywe i nacisnąc na kluczyku otwieranie wtedy sie otworzy klapka, inaczej sie nie otwiera jest zaryglowana cały czas. narazie tak działa.
lampa Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 a u mnie klapka sie zamyka ale.....na stacji jak chce zatankowac aby otworzyc klapke musze jednoczesnie nacisnąć ręką pokrywe i nacisnąc na kluczyku otwieranie wtedy sie otworzy klapka, inaczej sie nie otwiera jest zaryglowana cały czas. narazie tak dziala Dalanczam sie do tego tez tak mam czyli silownik do wymiany jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się