zamer-z1 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam. A4 jest zrobiona na 200km i przy 4-5 tysiącach przerywa i zapala się check. Wcześniej był problem bo zapętlała wtryski ale już to jest ogarnięte, tylko przy odpuszczeniu i gwałtownym wciśnięciu lubi szarpnąć i problem się powtarza a wtedy nieraz wtryski dojdą do 100 milisekund ale nie zawsze i lubi wyskoczyć błąd że wtryski gazowe całkowicie otwarte. Jazdy ustawianie ciśnienia i mapki, cuda i dalej to samo. Instalacja to Stag4, reduktor wcześniejszy to Magic jeat III (porażka) teraz KME GOLD TURBO 380KM (prawie żadnych spadków), miedz 8 wszędzie, wtryski meagic jeat. Dysze 2.8 , ciśnienie ustawione na 1,38. Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 spierd....olony program, miałem to samo załóz wskaznik doładowania, zobaczysz wówczas że przeładowanie wystepuje przy róznym doładowaniu
zamer-z1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Byłem kolego na poprawce i jest lepiej bo wcześniej zapętlały się wtryski benzynowe. Mam do nich 300km i to mnie najbardziej boli bo nawet nie mam czasu na takie podróże. Mam wskaźnik doładowania i pompuje 1.20-1.30. Ale gdy dojdą czasy wtrysku do 100 milisekund to tak jakby komputer wtryski gazowe odcinał. A większa średnica dysz wtryskiwaczy pomoże lub inne ciśnienie?
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Byłem kolego na poprawce i jest lepiej bo wcześniej zapętlały się wtryski benzynowe. Mam do nich 300km i to mnie najbardziej boli bo nawet nie mam czasu na takie podróże. Mam wskaźnik doładowania i pompuje 1.20-1.30. Ale gdy dojdą czasy wtrysku do 100 milisekund to tak jakby komputer wtryski gazowe odcinał. A większa średnica dysz wtryskiwaczy pomoże lub inne ciśnienie? sprawdz czy na benzynie i LPG masz takie same dołądowanie ja miałem na LPG 1.2 a na benzynie 1.0 czasami było tak że turbo pompowało do 1.2 i nic sie nie działo a czasmi przy 0.8 juz było szarpniecie, ECU odcinał paliwo
zamer-z1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Doładowanie jest podobne, tylko tak jak piszesz czasami już przy 0,8 zaczyna się problem. Doczytałem się że w stagu jest taka możliwość w zakładce parametry zmniejszyć max obciążenie na gazie na 98%. Dopiero w poniedziałek będę coś wiedział czy to pomorze, miejmy nadzieje że tak bo załamka A czym miałeś spowodowane takie różnice doładowań?
zamer-z1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Obawiam się że u mnie też to jest głównym problemem. A gzie miałeś program robiony? Poprawiałeś?
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 nie, nie poprawiałem bo mi to specjalnie, nie przeszkadzało jak chciałem ostro wyprzedzić wówczas przełączałem na benzynę czasmi zapominałem ale i tak nic sie nie działo
zamer-z1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Jak się poprawi po zmianie tego obciążenia to ci napisze i jak masz staga to może będziemy mieli problem z głowy
grzemo Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 zamer-z1 Czuję że do puki nie wymienisz wtrysków na coś porządniejszego (np na hana) to będzie problem przy większym bucie. Magic jety to elektrozaworki i nie lubią dużego ciśnienia jakie masz ustawione. I podstawa to zrobiona dobra korekta od temperatury, bo gdy zimny gaz to lubią lać a gdy ciepły to zubożają.
zamer-z1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Myślałem o tych wtryskach hana. Ale kolega mówił że to dużo nie pomorze, hana by były zdecydowanie szybsze i precyzyjniejsze
grzemo Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 To kolega raczej nie wie co mówi, nie ma porównania w pracy i osiągach. Ale jak pisałem wcześniej, podstawa to dobra korekta od temp.
zamer-z1 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Kolego nie jestem tak obcykany jeżeli chodzi o LPG, Dlatego chce się skonsultować
krzysiekml Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Kolego zamer-z1 jak można wiedzieć to gdzie robiłeś program?
wojtek26 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 A jakiego masz Staga-4 zwykłego przy plusa, jezeli zwykłego to nie ogarniesz tego, musisz miec mozliwośc zmian korekt po obrotach i temp co oferuje plus.
zamer-z1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Koledzy, wtryski lepsze np. Hana nic w tym przypadku nie pomogą. Tu jest problem następujący zp...... program. Czasy wtrysków są za długie dochodzą do 35-50 milisekund a przy 25 komputer odcina wtryski gazowe, wtedy silnik nie dostaje mieszanki i zapala się check. Moim zdaniem muszę założyć wtryski od TT 225 km i jechać do nich żeby skrócili czasy wtrysków, wtedy będzie miała moc i będzie latała na LPG tak jak przed chipem. Ale to dodatkowe koszty. Szkoda że jak ktoś robi program to nie informuje ludzi że później dzieją się takie cyrki
krzysiekml Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 gdzie program robiłeś?bo i ja 28 jadę na program do p.Witka i co by nie było niespodzianek
fassi1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Koledzy, wtryski lepsze np. Hana nic w tym przypadku nie pomogą. Tu jest problem następujący zp...... program. Czasy wtrysków są za długie dochodzą do 35-50 milisekund a przy 25 komputer odcina wtryski gazowe, wtedy silnik nie dostaje mieszanki i zapala się check. Moim zdaniem muszę założyć wtryski od TT 225 km i jechać do nich żeby skrócili czasy wtrysków, wtedy będzie miała moc i będzie latała na LPG tak jak przed chipem. Ale to dodatkowe koszty. Szkoda że jak ktoś robi program to nie informuje ludzi że później dzieją się takie cyrki Wiesz coś ale nie do końca. Ostatnio właśnie ustawiałem gazownię takiego chipowanego A4 kolegi Ks1adz z forum. To co pokazuje Stag czyli czasy wtrysku rzędu 100 lub wyższe (mowa o benzynowych na benzynie) to nic innego jak zapętlenie wtryskiwaczy benzynowych. W momencie zapętlenia wtryskiwaczy benzynowych Stag głupieje i pokazuje takie bzdury. Takiego auta nie stroi się po czasach wtrysku widocznych w Stagu tylko przy użyciu sondy szerokopasmowej i AFR. W większości te silniki mają fabryczną sondę szerokopasmową i mając jakiś sprzęt diagnostyczny lub Vaga można podglądnąć jaka jest lambda lub jeśli pokazuje to jakie jest AFR, ale oba te parametry to to samo jedynie w innej formie. Normalne jest że po programie do 190-200KM następuje zapętlenie wtryskiwaczy benzynowych ale wtedy można zapomnieć. że auto wystroi się przy pomocy jedynie Staga. Drugą sprawą jest, że wyższej klasy wtryskiwacze dadzą zmianę i to sporą bo są szybsze i precyzyjniejsze więc przy odpowiedniej konfiguracji dadzą lepsze spalanie i wydajność. Przy walteko podobnych można o tym zapomnieć. Jak możesz to wrzuć jakiś oscyloskop z jazdy na benzynie i na gazie tak z nogą w podłodze. Po za tym Staga 4 wystarczy aktualizować (wgrać nowsze oprogramowanie) i dostępne będą i korekty po temp. i korekty po obrotach.
zamer-z1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Program był robiony u Auto-Seby koło Wrocławia. Mam nowe oprogramowanie z możliwością zrobienia korekt. Szkoda kolego fassi1 że nie mieszkasz bliżej, nie znam nikogo takiego kto by na Płocku lub Włocławku ogarniał takie tematy
krzysiekml Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Dzięki,mój gazownik powiedział,że ogarnie temat,myślę że u mnie nie będzie po programie dziwnych zachowań na LPG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się