zieluch Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam Jest problem z samochodem mojego wujka. Auto to golf IV 1.9 101KM Przed przystąpienie do logowania były błędy w silniku: Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl Part No: 038 906 019 FF Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 1449 Coding: 00002 Shop #: WSC 00320 WVWZZZ1JZ2W689810 VWZ6Z0B0001943 5 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-10 - - - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0 0 X X X ------------------- Błędy zostały wykasowane. Zmieniony wcześniej został n75 niestety nic nie zmienił. Wężyki ciśnieniowe zmienione. Wyjeliśmy turbo na czyszczenie kierownic VNT, niestety nie było szans jej rozdzielać, przynajmniej znanymi nam metodami. Po robieniu logów silnik wpadał w tryb awaryjny, po wytłaczaniu i właczaniu silnika znowu było dobrze do następnego not laufa. W trakcie prób wyskakiwał błąd VCDS Version: Release 805.0 Address 01: Engine Control Module Part Number: 038 906 019 FF Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 1449 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00320 Additional Info: WVWZZZ1JZ2W689810 VWZ6Z0B0001943 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: 0 0 X X X Poniżej umieszczam logi: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 001,007,013) Log (3 - 001,004,008) Log (4 - 001,010,011) Log (5 - 003,004,008) Log (6 - 001,010,011) Log (7 - 003) Log (8 - 004,007,013) Log (9 - 014,018,023) Log (10 - 004) Log (11 - 011)
vauxhall95 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Turbo przeladowuje sporo,jak wyjeliscie gruszke jak chodzily zaluzje?
goldi Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Turbina do czyszczenia jak już ją wyjąłeś z auta trzeba było podgrzać ją palnikiem gdzieś sama by się rozdzieliła Termostat do wymiany i podczas robienia logów gaz nie był wciśnięty na maxa
zieluch Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 Wyjęliśmy turbo podgrzewaliśmy palnikiem, opukaliśmy młotkiem nic z 5 godzin z tym walczyliśmy. Gaz był wciśnięty na maxa, chyba że coś się podstawiło to sprawdzę to jeszcze. Gruszkę staraliśmy się przeczyścić. Co do Turbiny dźwignia od sterownia jak wyjęliśmy lekko się przycinała w jednym miejscu, przed włożeniem już było ok, lekko chodziło. Na początku jak logowaliśmy auto wszystko było ok podczas ostatnich dynamicznych grup złapał notlaufa i później już sytuacja się powtarzała.
spanky Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 sprezarka usyfiona , lmm jakis taki kiepski na wysokich obrotach ... doprowadzcie doladowanie do ladu , potem bedziecie prostowac dalsze problemy z autem bledy po skasowaniu powracaja ... ?
zieluch Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 sprezarka usyfiona , lmm jakis taki kiepski na wysokich obrotach ... doprowadzcie doladowanie do ladu , potem bedziecie prostowac dalsze problemy z autem bledy po skasowaniu powracaja ... ? Wielkie dzięki za odpowiedź. Po wykonaniu logów wrócił tylko jeden błąd. Dzisiaj w takim razie turbo jeszcze raz idzie out i będziemy próbować rozłożyć. Która stronę najlepiej podgrzewać żeby się rozeszło, wcześniej podgrzewaliśmy ciepłą stronę, obudowę? pozdrawiam
grejf Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 lmm jakis taki kiepski na wysokich obrotach ... powyż 2,7rpm notlauf... lmm jest ok. http://vaglog.rtnet.pl/michal.zielinski.pl_66189.html tak ciepla... zieluch http://forum.vw-passat.pl/threads/47508-Czyszczenie-oraz-zasada-dzialania-turbiny-ze-zmienna-geo-w-AFN-110KM-(Aktualizacja)
zieluch Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Dokładnie dochodzę do kroku 4 i koniec. Za nic nie można rozdzielić turbiny. Jutro postaram się załatwić jakiś większy palnik
Sztomel Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Błąd zapewne 17965 - turbo musi się rozdzielić a jak nie to palnik i młotek (najlepiej drewniany lub gumowy - musi puścić). Bez rozbiórki turbo się nie obejdzie.
zieluch Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witam Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak: Turbo rozebrane i wyczyszczone, wymieniona "grucha" poprzednia była dziurawa, wymieniony termostat poniżej zamieszczam logi wykonane po naprawach, czy teraz jest już wszystko w porządku?? Generalnie auto ożyło nie łapie już notlaufów, wkręca się na obroty i nie przerywa. Dziękuje z góry za poświęcony czas. Statyczne Log (5 - 004,007,013) Log (6 - 003,004,008) Log (7 - 000,001,003) Dynamiczne Log (1 - 000,001,003) Log (4 - 001,004,008) Log (9 - 001,010,011) Basic Settings Log (2 - 000) Log (0 - 003) Log (8 - 004) Log (3 - 011) Najpierw wykonane zostały logi dynamiczne i po nich wyskoczył błąd i został skasowany: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - później jeszcze jechaliśmy około 5km normalnie i przed logowaniem statycznym nie było już żadnego błędu. pozdrawiam
spanky Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 jezdzic choc ten przeplywomierz jakos nisko mierzy
zieluch Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 A jeszcze jedno pytanie czy ta turbina powinna mieć maksymalne wychylenie przy 17psi?, niestety nie było dostępu do pompki próżniowej i jest to złożone na , hmm wyczucie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się