Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jest problem z samochodem mojego wujka. Auto to golf IV 1.9 101KM

Przed przystąpienie do logowania były błędy w silniku:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.lbl

Part No: 038 906 019 FF

Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 1449

Coding: 00002

Shop #: WSC 00320

WVWZZZ1JZ2W689810 VWZ6Z0B0001943

5 Faults Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------

Błędy zostały wykasowane. Zmieniony wcześniej został n75 niestety nic nie zmienił. Wężyki ciśnieniowe zmienione. Wyjeliśmy turbo na czyszczenie kierownic VNT, niestety nie było szans jej rozdzielać, przynajmniej znanymi nam metodami. Po robieniu logów silnik wpadał w tryb awaryjny, po wytłaczaniu i właczaniu silnika znowu było dobrze do następnego not laufa.

W trakcie prób wyskakiwał błąd

VCDS Version: Release 805.0

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 019 FF

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 1449

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00320

Additional Info: WVWZZZ1JZ2W689810 VWZ6Z0B0001943

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Poniżej umieszczam logi:

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 000,001,003)

Log (2 - 001,007,013)

Log (3 - 001,004,008)

Log (4 - 001,010,011)

Log (5 - 003,004,008)

Log (6 - 001,010,011)

Log (7 - 003)

Log (8 - 004,007,013)

Log (9 - 014,018,023)

Log (10 - 004)

Log (11 - 011)

Opublikowano

Turbo przeladowuje sporo,jak wyjeliscie gruszke jak chodzily zaluzje?

Opublikowano

Turbina do czyszczenia jak już ją wyjąłeś z auta trzeba było podgrzać ją palnikiem gdzieś sama by się rozdzieliła Termostat do wymiany i podczas robienia logów gaz nie był wciśnięty na maxa

Opublikowano

Wyjęliśmy turbo podgrzewaliśmy palnikiem, opukaliśmy młotkiem nic z 5 godzin z tym walczyliśmy. Gaz był wciśnięty na maxa, chyba że coś się podstawiło to sprawdzę to jeszcze. Gruszkę staraliśmy się przeczyścić. Co do Turbiny dźwignia od sterownia jak wyjęliśmy lekko się przycinała w jednym miejscu, przed włożeniem już było ok, lekko chodziło. Na początku jak logowaliśmy auto wszystko było ok podczas ostatnich dynamicznych grup złapał notlaufa i później już sytuacja się powtarzała.

Opublikowano

sprezarka usyfiona , lmm jakis taki kiepski na wysokich obrotach ...

doprowadzcie doladowanie do ladu , potem bedziecie prostowac dalsze problemy z autem

bledy po skasowaniu powracaja ... ?

Opublikowano

sprezarka usyfiona , lmm jakis taki kiepski na wysokich obrotach ...

doprowadzcie doladowanie do ladu , potem bedziecie prostowac dalsze problemy z autem

bledy po skasowaniu powracaja ... ?

Wielkie dzięki za odpowiedź. Po wykonaniu logów wrócił tylko jeden błąd. Dzisiaj w takim razie turbo jeszcze raz idzie out i będziemy próbować rozłożyć. Która stronę najlepiej podgrzewać żeby się rozeszło, wcześniej podgrzewaliśmy ciepłą stronę, obudowę?

pozdrawiam

Opublikowano

Dokładnie dochodzę do kroku 4 i koniec. Za nic nie można rozdzielić turbiny. Jutro postaram się załatwić jakiś większy palnik :confused4:

Opublikowano

Błąd zapewne 17965 - turbo musi się rozdzielić a jak nie to palnik i młotek (najlepiej drewniany lub gumowy - musi puścić). Bez rozbiórki turbo się nie obejdzie.

Opublikowano

Witam

Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak:

Turbo rozebrane i wyczyszczone, wymieniona "grucha" poprzednia była dziurawa, wymieniony termostat poniżej zamieszczam logi wykonane po naprawach, czy teraz jest już wszystko w porządku?? Generalnie auto ożyło nie łapie już notlaufów, wkręca się na obroty i nie przerywa. Dziękuje z góry za poświęcony czas.

Statyczne

Log (5 - 004,007,013)

Log (6 - 003,004,008)

Log (7 - 000,001,003)

Dynamiczne

Log (1 - 000,001,003)

Log (4 - 001,004,008)

Log (9 - 001,010,011)

Basic Settings

Log (2 - 000)

Log (0 - 003)

Log (8 - 004)

Log (3 - 011)

Najpierw wykonane zostały logi dynamiczne i po nich wyskoczył błąd i został skasowany:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-00 - -

później jeszcze jechaliśmy około 5km normalnie i przed logowaniem statycznym nie było już żadnego błędu.

pozdrawiam

Opublikowano

jezdzic choc ten przeplywomierz jakos nisko mierzy

Opublikowano

A jeszcze jedno pytanie czy ta turbina powinna mieć maksymalne wychylenie przy 17psi?, niestety nie było dostępu do pompki próżniowej i jest to złożone na , hmm wyczucie ? :rolleyes:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...