Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana zaworu turbiny N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

moje autko ma pewne trudności z dojściem do formy http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b5_afn_prosba_o_analize_logow_po_wymianie_turbo_z_awx-t28347.0.html

uleczanie zaczynam więc zgodnie z radą kolegów z forum od sprawdzenia wężyków podciśnienia i ewentualnej wymiany zaworu N75.Zawór takowy do mojego AFN to 1H0 906 627A jak wiadomo cena w ASO to kosmos (około 450zł) i tu moje pytanie (pewnie już było o tym, ale co tam) zaworek N75 o nr 1J0 906 627 A jak wiadomo ma inną wtyczkę(półokrągłą), ale tu na aukcji facet

http://moto.allegro.pl/item331023567_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.htmlproponuje przejściówkę na wytczkę kwadratową starego typu (taką jak w 1H0 906 627A).Czy ktoś korzystał z takowego rozwiązania problemu???Czy zawór 1J0 906 627 A podejdzie do mojego AFN???Czy może brać używkę???

http://moto.allegro.pl/item327927572_zaworek_podcisnienia_n75_ster_turbiny_audi_vw_.html

http://moto.allegro.pl/item331068373_vw_1_9_tdi_110km_zawor_n75_1h0_906_627_a_pierburg.html

Opublikowano

lepiej weź nowy 1J0 906 627 A, to jest ten sam zawór tylko różni się wtyczką. Jak kupisz sobie z wtyczką to bez problemu podłączysz.

Opublikowano

lepiej weź nowy 1J0 906 627 A, to jest ten sam zawór tylko różni się wtyczką. Jak kupisz sobie z wtyczką to bez problemu podłączysz.

no właśnie ten koleś z aukcji

http://moto.allegro.pl/item331023567_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.htmlproponuje

oferuje taką przejściówkę do starej kwadratowej wtyczki

Opublikowano

i ewentualnej wymiany zaworu N75

koledzy pisali o podmianie :cool: moze lepiej wczesniej poszukac kogos z takim samym silnikiem (zjawic sie na spocie) i podmienic zeby upewnic sie ze to wina N75

Opublikowano

koledzy pisali o podmianie :cool: moze lepiej wczesniej poszukac kogos z takim samym silnikiem (zjawic sie na spocie) i podmienic zeby upewnic sie ze to wina N75

trudna sprawa u mnie w mieście chętnego do wypożyczenia nie ma

Opublikowano

wiadomo ze kazdy chce zrobic jak najmniejszym kosztem ale osobiscie bym nie kupil uzywanego zaworu N75 bo nigdy nie mozna go przeswietlic w jakim stopniu jest zuzyty i ile na nim jest przejechane KM,

1J0 906 627 A - 130zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany)

1H0 906 627A - 330zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany)

jak byl by ktos zainteresowany to zapraszam

Opublikowano

1J0 906 627 A - 130zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany)

1H0 906 627A - 330zl nowy PIERBURG (orginalnie jest montowany)

no ale konkretna odp:Czy te dwa zawory mają identyczne działanie i różnia sie tylko wtyczką???

Opublikowano

te dwa zawory 1H0 906 627 A i 1 J0 906 627 A różnią się tylko wtyczką, spokojnie można jes stosować zamiennie.

Opublikowano

Witam mam pytanko czy odłanczajac zawór n75 i montujac nowy pojawi sie jakis bład w kompie prosze o odpowiedz dziekuje

nic się nie powinno pojawić :good:
Opublikowano

a nie prościej podmienić na próbę w miejsce N75 elektrozawór N18 od EGR - powinny być identyczne - przynajmniej w Golfie tak jest.

Opublikowano

witam,

oto co znalazlem - moze kogos zainteresuje.. ;)

http://www.allegro.pl/item528144630_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.html[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 20:25_________________________________________________Czujnik za 120 zł... Przegladalem neta bo sam musze u siebie wymienic (i oby to bylo tylko to..))) wiec moze komus sie przyda - pozdrawiam

to nie jest N75 :cool1:

Opublikowano

do silników AHU i 1Z 90km jest N75 kwadratowy do 110 km okrągły tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...