skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam coś mnie tknęło aby sobie sprawdzić pasek i zobaczyłem taki widok czy to coś przeszkadza w nieużytkowaniu dodam że Niemiec wymieniał przy 130 tys a ja mam 170 tyś co teraz zrobić z tym fantem doradźcie Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO
studziany Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu.
skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu. Tak tylko trzeba wykręcać przód czy da się jakoś wyciągnąć inaczej
chriss Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja bym wymienił sam pasek a za 50 tysięcy komplet rozrządu. Tak tylko trzeba wykręcać przód czy da się jakoś wyciągnąć inaczej Pasek do wymiany bo nie wygląda on ciekawie Faktycznie jaja Chyba bez ściągnięcia przodu się nie obejdzie
mlodyy Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 na twoim miejscu wymienił bym wszystko zawsze to taniej niz remont silnika , pasek poszarpany wiec napinacz tez zapewne troszkę dostał po du..
skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 na twoim miejscu wymienił bym wszystko zawsze to taniej niz remont silnika , pasek poszarpany wiec napinacz tez zapewne troszkę dostał po du.. Wiesz co ale zastanawia mnie jaka jest ku temu przyczyna
wrclaguna Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł Naprawde dziwne ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja
skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł Naprawde dziwne ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja Grześu ale sam pasek czy wszystko ty jesteś w końcu szpec
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Lepiej zrobic cały nowy rozrząd. Przy okazji moze zdiagnozujesz co go poszarpało no i święty spokój na następne tysiące km. Pozdro ZC
wrclaguna Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Nie ma na co czekac tylko wymieniać , co by sie stało jak by pękł Naprawde dziwne ze po wymianie i takim przebiegu takie jaja Grześu ale sam pasek czy wszystko ty jesteś w końcu szpec W Niemcowni tez rózne cuda robią przecież tez Mógł być jakis felerny pasek załozony . Ja bym zmienił cały rozrzad i spał spokojnie . Cena nawet ORI klamotow jest teraz spoko Popytaj w ASO
mlodyy Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 przyczyn może być wiele ale obstawiam na felerny pasek
dariodario Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Witam coś mnie tknęło aby sobie sprawdzić pasek i zobaczyłem taki widok czy to coś przeszkadza w nieużytkowaniu dodam że Niemiec wymieniał przy 130 tys a ja mam 170 tyś co teraz zrobić z tym fantem doradźcie Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO bez zastanowienia wymieniłbym wszystko. Serwisy czasem naprawy takie jak te robią tylko na papierze. Tutaj we włoszech kolegę chcieli tak wyrolować.
uhu2 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Kolego wymianiaj caly komplet bo lepiej nie wiedziec ile bedzie kosztowal remont silnika po zerwaniu nowego paska.Moze sie okazac ze przyczyna pekniecia paska nie tkwila w felernym pasku
wiktorsam Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 JA tam jak kupuję auto dla siebie - nie ważne czy mam ks serwisową, nie ważne co mówi sprzedawca, ZAWSZE wymieniam pasek. Jeden jedyny raz nie wymieniłem jak auto było kupione od pierwszego właściciela i serwisowane w ASO w którym pracował kumpel i mnie zapewnił że rozrząd był robiony. Co z tego że mamy wpisy w książce jak ktoś mógł zrobić przewałkę, tym bardziej że z tego co widzę pieczątki w książce nie są z ASO.
skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 :hi: :hi: Wymieniam wszystko dzięki wszystkim :good:
NYNA Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Myślę że wada paska raczej ale jak już wymieniać to chyba całość i mieć na dłużej spokój z rozrządem. A pieczatka jest od dealera VW,Audi,Skoda więc raczej ok. http://www.faust-group.de/Start.html
skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 A ma może ktoś namiary na kompletny rozrząd w dobrych cena
NYNA Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 H4mm3R coś tam chyba ostatnio pisał że ma z ASO w dobrych cenach A jak nie to od TOM77 z hutrowni
danu44 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO Witam A dlaczego, wlasnie DAYCO...? Poczytalam troszke na google i opinie sa raczej rozne co do jakosci paskow tej firmy. Koledzy na roznych forach pisza ze wlasnie ten pasek im sie szybko wykonczyl. Czy nie lepiej zalozyc Conti lub Gates...? Pozdrawiam ps. i moim zdaniem zrob komplet, i tak musisz wszystko rozebrac.
skrab Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Teraz pytanie czy wymienić sam pasek czy wszystko aktualny jest firmy DAYCO Witam A dlaczego, wlasnie DAYCO...? Poczytalam troszke na google i opinie sa raczej rozne co do jakosci paskow tej firmy. Koledzy na roznych forach pisza ze wlasnie ten pasek im sie szybko wykonczyl. Czy nie lepiej zalozyc Conti lub Gates...? Pozdrawiam Nie ale ja pisałem że mam obecnie pasek firmy DAYCO i nie musze kupować tej firmy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się