Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] Golf III afn na mocnej hybrydowej pompie 10/11 i lightowe 185@377


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
po za tym przy temperaturach obecnych do czego ci fmic???

dolot chłodny jak Hanka do zajeb... w kartony :cool1:

Opublikowano

no wiesz jest -5C wypadaloby miec fmic przy takich warunkach :polew: :polew:

nie wierze ze przez 1tys obrotow temp rosnie ci o 40C :polew: :polew:

Opublikowano

Sagon kulawego masz tego golfa, myśle że więcej jak 150 koni to tam nie masz skoro masz czas 4,7s 50-100km/h :naughty:

Zobacz tutaj filmik mojego auta:

Dokładny czas w przedziale 50-100km/h to 3,7s. Możesz sobie pobrać ten filmik i sprawdzić w jakimś programie gdzie jest widok pokladkowy.

Moje auto ma tylko 13km więcej od twojego a jest cięższe o ponad 300kg. No i ma o 1 sekunde lepszy czas :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Wasze TDI w tym przedziale jada jak 2.7T :wink4:

Opublikowano

Wasze TDI w tym przedziale jada jak 2.7T :wink4:

jak 2.7 ale na ktorym biegu?na 2?
Opublikowano

Wasze TDI w tym przedziale jada jak 2.7T :wink4:

Na drugim biegu myślę że 2,7 jedzie lepiej, w końcu ma tylko 5,6s w 0-100km/h

Na 3 biegu to nie ma się co dziwić, mam o 30Nm więcej niż jest w 2,7, po za tym auto jest bez Q więc mniej waży, więc normale że będzie lepiej przyśpieszać.

Opublikowano

jarol ,ale te 5,6s do 100 km/h , to masz pewnie 1bieg do 50km/h 2s i 2bieg 3,6s i 100km/h

na 3 biegu z rolki taki przedzial 50-150 bylby ciekawy,bo eska mogla by jechac na 3 biegu calosc,na poczatku by troche stracila ,ciekawe jakby wyszedl taki pojedynek.

Opublikowano

jarol ,ale te 5,6s do 100 km/h , to masz pewnie 1bieg do 50km/h 2s i 2bieg 3,6s i 100km/h

na 3 biegu z rolki taki przedzial 50-150 bylby ciekawy,bo eska mogla by jechac na 3 biegu calosc,na poczatku by troche stracila ,ciekawe jakby wyszedl taki pojedynek.

Jak jest ktoś chętny kto ma S4 ze Śląska to możemy sprawdzić jak wyjdzie.

Tdi 3 i 4 bieg vs S4 3 bieg 50-150

ewentualnie potem Tdi 3 i 4 bieg vs S4 2 i 3 bieg 50-150 tu pewnie trochę zostanę w tyle :wink4:

Opublikowano

jarol ,ale te 5,6s do 100 km/h , to masz pewnie 1bieg do 50km/h 2s i 2bieg 3,6s i 100km/h

na 3 biegu z rolki taki przedzial 50-150 bylby ciekawy,bo eska mogla by jechac na 3 biegu calosc,na poczatku by troche stracila ,ciekawe jakby wyszedl taki pojedynek.

Jak jest ktoś chętny kto ma S4 ze Śląska to możemy sprawdzić jak wyjdzie.

Tdi 3 i 4 bieg vs S4 3 bieg 50-150

ewentualnie potem Tdi 3 i 4 bieg vs S4 2 i 3 bieg 50-150 tu pewnie trochę zostanę w tyle :wink4:

jest jeden godny przeciwnik sajgon z kielc,ma co prawda golfa 3 ale kreski ma najdokładniejsze w okolicy
Opublikowano

jarol ,ale te 5,6s do 100 km/h , to masz pewnie 1bieg do 50km/h 2s i 2bieg 3,6s i 100km/h

na 3 biegu z rolki taki przedzial 50-150 bylby ciekawy,bo eska mogla by jechac na 3 biegu calosc,na poczatku by troche stracila ,ciekawe jakby wyszedl taki pojedynek.

Jak jest ktoś chętny kto ma S4 ze Śląska to możemy sprawdzić jak wyjdzie.

Tdi 3 i 4 bieg vs S4 3 bieg 50-150

ewentualnie potem Tdi 3 i 4 bieg vs S4 2 i 3 bieg 50-150 tu pewnie trochę zostanę w tyle :wink4:

3bieg rolka 50-150 s4 po sofcie

1.9tdi ja prowadzilem ,to jest byle auto dzodza a obecne tymka, od razu mowie,ze ma bardzo slaby dol.moc podobno te okolice.

Opublikowano

Widzę,że kolega daniels 1980 znalazł dużą górkę,wcześniej od 60-100 jechał dłużej,jak obecnie od 50-100,rewelacja :notworthy: :notworthy:.

Kogo Ty chcesz oszukać?

Wrzuć bardzo proszę obydwa te filmy,ten pierwszy i obecny,zobaczymy wtedy jak audi jechało.

Miałem go w zakładkach,ale niestety nie wiedzieć dlaczego został przez użytkownika usunięty.

Pisałem,że z dobrej górki to ja sekundę urywam,a Ty jesteś już na tyle zdesperowany,że na 100% goniłeś odchudzone audi z górki.

Widać to po czasach.

Szkoda,że usunąłeś ten pierwszy film,szkoda.

Tam było około 4.5 od 55-60 do 100,tutaj 50-100 jest mniej,jak to możliwe :polew:?

Co do czasów jakie mam,to powtórzę raz jeszcze 50-100 4.7 sekundy,na płaskiej drodze,nie z górki,z góry mam sekundę mniej.

Trzeci raz powtórzę,że setup jest bardzo delikatny,a pomimo tego czasy mam takie,jak arl na koksie.

Nie jest to hardcoore,taki jakie macie u siebie po 10tym strojeniu na rolkach,tylko 1wszy soft,eksperymentalny,mający na celu ukazać możliwości pompy.

Na mega zdrowej 11tce z ahh przy 49mg ostatnio chłopaki z Ecusoft zrobili 200 koni z małym plusem,z dużym fmic-iem i mocą powyżej 4000.

U mnie z fmic-iem,przy 4200 i 46mg ze 195 by wyszło,ale że w dolocie było 70 stopni,to wyszło tylko 185/3940.

Pompa,bo tylko to świadczy o wyniku okazała się lepsza,jak nowa a ahh,sprawdzone :decayed:.

Pokażcie mi wynik z vp na 11/230/1.6 bara/smic/46mg na 185/4000,może być z Mineralnej :naughty:.

Kolega z innego forum na ori 11/230 przy 47mg/fmic/1.6 bara miał przy 4100 184 konie,powtórzę z fmic-iem i wyżej.

Więc w dolocie miał w najgorszym wypadku max 40 stopni,czyli 30 mniej jak ja.

Ale to pewnie nie wpływa na ostateczny wynik.

Ja wam cały czas piszę,że to auto nie jedzie :wallbash:,to nie jest mixer,daleko mu do czasów,jakie wy macie,ja mam marne 4.7,daleko do takiej mocy i momentu i daleko do 10tego,finalnego strojenia.

Kolejny raz,nie wiem już który powtarzam,soft jest bardzo okrojony,gdyby zrobić dół takim,jakim się robi,czyli 360/2000,podbić wartość niuta,max moc zrobić przy 4200-4400,schłodzić dolot,to pewnie ze 187 by wyszło :polew:.

Przy obecnym ustawieniu 4.7 nie jest niestety rewelacyjnym czasem ;(,ale to chyba normalne.

Niuton jest płaski,nie za duży,nie mam 420,czy też 430,dlatego tylko 4.7,ale marne 377,a to też wpływa na czasy.

Podziwiam wasze wyniki,czasy poniżej 4 sekund,jak u Jarola,przy takim momencie,uzyskanym pewnie po 10tej korekcie robią wrażenie.

Jarol,gdybyś tak sekundę dłużej potrzymał na 50tce,to byłoby lepiej,a tak podobnie,jak u kolegi,zaczyna się film i podłoga.

Nie będzie to miało dużego wpływu na czas,ale będzie ładnie widać,jak startujesz.

Co do pierwszego filmu kolegi daniels 1980,to między nim,a tym obecnym jest przepaść.

Jeżeli obecnie jedzie podobnie,jak u Jarol-a,a jechał o wiele gorzej,to ... :cool1: duuuża górka,albo szybkie odchudzanie.

Coby to nie było,a coś było,w połączeniu w duża górką,a miał być najazd na drogę :thumbdown:,wpłynęło znacznie na redukcję czasu.

Inna sprawa,to kręcenie filmów na trójce jest co najmniej śmieszne,normalne,że na tym biegu najlepiej się wkręca,na dwójce traci przyczepność.

Zapodajcie reżyserię na 4tym biegu,5tym biegu,czyli na tych,na których auta jadą zdecydowanie wolniej,to sobie popatrzymy :naughty:.

Pozwolicie,że wrzucę film,jak dokonam ostatecznej,10tej,jak u was poprawki softu,wcześniej wrzucając fmic,poprawiając wydech.

Jak zejdę do 3.5 sekundy przy 195/390,to się pochwalę.

Obecne 4.7 nie jest powodem do dumy,nie dla mnie.

Jedzie tak,jak audi kolegi na 1wszy filmie od 60-100,czyli,jak pisałem ...,golf też nie jedzie.

A zimą,przy zerowych,już mi się tego powtarzać nie chce,ale muszę,miałem w dolocie 50 stopni.

Ale to przecież w żadnym stopniu nie może wpłynąć na poprawę czasu i zejściu z 4.7 niżej.

Interesuje mnie,jakie wy macie temperatury w dolotach?

Brat po zmianie smic-a na dużego,big fmic-a zredukował temperaturę o ponad 30 stopni,przy tych samych zewnętrznych,okolice 0 stopni.Miał 55 stopni,a obecnie ma niecałe 20 stopni.

Nie wiem,jak u was,ale u niego auto zdecydowanie lepiej zaczęło jechać,na tym samym setupie :tongue4:.

Czyż to nie dziwne?Co zimą może dać zmiana coolera na większy,kolega pisze,że nic!

Według tutejszych znawców,kompletnie niczego to nie zmienia,przecież jest zima :polew:.

W b5 zmiana smic-a,który jest o połowę większy od tego,który mam obecnie,na fmica nic nie może zmienić :polew: :polew: :polew:.

Podobnie pewnie będzie u mnie :wallbash:.

Pozdrawiam.

Opublikowano

jak jedziesz spokojnie kawalek drogi nie deptajac,to mozesz ladnie schlodzic IC,u mnie przy -5C bedzie w dolocie okolo 4C.u kolegi na serii przy -5C bylo 12C.mowisz ze masz 4.7s ,ale tylko mozemy ci wierzyc na slowo.poza tym te czasy i te przedzialy to tak naprawde chu...warte.

Opublikowano

W Twojej sytuacji tak chyba będzie najlepiej.

Co Jarola,to u niego da się zauważyć start od 50tki,ale jest to praktycznie zgrane ze startem filmu.

U Ciebie start pierwszego filmu było przed 60tką.Drugi już od 50tki,ale masz rewelacyjnie krótszy,jak wcześniej od 60tki.

Ale to pewnie moje urojenia.

Widzę,że szukasz wsparcia u kolegów :good:.

Opublikowano
:polew: :polew: :polew: postawiłeś sobie słuszną diagnozę,powiem więcej kasuje moje wszystkie wypowiedzi,ten film też dyskusja z tobą nic nie wniosła :wallbash: ps:filmy kasuje bo ja jestem ich autorem i mam do tego prawo,pozdrawiam życzę wszystkim satysfakcjonujących czasów :good: ponagrywajcie więcej filmów ale połowa będzie z górki a druga źle nagrana,bawcie beze mnie :cool1:
Opublikowano

Widzę,że kolega daniels 1980 znalazł dużą górkę,wcześniej od 60-100 jechał dłużej,jak obecnie od 50-100,rewelacja :notworthy: :notworthy:.

Kogo Ty chcesz oszukać?

Wrzuć bardzo proszę obydwa te filmy,ten pierwszy i obecny,zobaczymy wtedy jak audi jechało.

Miałem go w zakładkach,ale niestety nie wiedzieć dlaczego został przez użytkownika usunięty.

Pisałem,że z dobrej górki to ja sekundę urywam,a Ty jesteś już na tyle zdesperowany,że na 100% goniłeś odchudzone audi z górki.

Widać to po czasach.

Szkoda,że usunąłeś ten pierwszy film,szkoda.

Tam było około 4.5 od 55-60 do 100,tutaj 50-100 jest mniej,jak to możliwe :polew:?

Co do czasów jakie mam,to powtórzę raz jeszcze 50-100 4.7 sekundy,na płaskiej drodze,nie z górki,z góry mam sekundę mniej.

Trzeci raz powtórzę,że setup jest bardzo delikatny,a pomimo tego czasy mam takie,jak arl na koksie.

Nie jest to hardcoore,taki jakie macie u siebie po 10tym strojeniu na rolkach,tylko 1wszy soft,eksperymentalny,mający na celu ukazać możliwości pompy.

Na mega zdrowej 11tce z ahh przy 49mg ostatnio chłopaki z Ecusoft zrobili 200 koni z małym plusem,z dużym fmic-iem i mocą powyżej 4000.

U mnie z fmic-iem,przy 4200 i 46mg ze 195 by wyszło,ale że w dolocie było 70 stopni,to wyszło tylko 185/3940.

Pompa,bo tylko to świadczy o wyniku okazała się lepsza,jak nowa a ahh,sprawdzone :decayed:.

Pokażcie mi wynik z vp na 11/230/1.6 bara/smic/46mg na 185/4000,może być z Mineralnej :naughty:.

Kolega z innego forum na ori 11/230 przy 47mg/fmic/1.6 bara miał przy 4100 184 konie,powtórzę z fmic-iem i wyżej.

Więc w dolocie miał w najgorszym wypadku max 40 stopni,czyli 30 mniej jak ja.

Ale to pewnie nie wpływa na ostateczny wynik.

Ja wam cały czas piszę,że to auto nie jedzie :wallbash:,to nie jest mixer,daleko mu do czasów,jakie wy macie,ja mam marne 4.7,daleko do takiej mocy i momentu i daleko do 10tego,finalnego strojenia.

Kolejny raz,nie wiem już który powtarzam,soft jest bardzo okrojony,gdyby zrobić dół takim,jakim się robi,czyli 360/2000,podbić wartość niuta,max moc zrobić przy 4200-4400,schłodzić dolot,to pewnie ze 187 by wyszło :polew:.

Przy obecnym ustawieniu 4.7 nie jest niestety rewelacyjnym czasem ;(,ale to chyba normalne.

Niuton jest płaski,nie za duży,nie mam 420,czy też 430,dlatego tylko 4.7,ale marne 377,a to też wpływa na czasy.

Podziwiam wasze wyniki,czasy poniżej 4 sekund,jak u Jarola,przy takim momencie,uzyskanym pewnie po 10tej korekcie robią wrażenie.

Jarol,gdybyś tak sekundę dłużej potrzymał na 50tce,to byłoby lepiej,a tak podobnie,jak u kolegi,zaczyna się film i podłoga.

Nie będzie to miało dużego wpływu na czas,ale będzie ładnie widać,jak startujesz.

Co do pierwszego filmu kolegi daniels 1980,to między nim,a tym obecnym jest przepaść.

Jeżeli obecnie jedzie podobnie,jak u Jarol-a,a jechał o wiele gorzej,to ... :cool1: duuuża górka,albo szybkie odchudzanie.

Coby to nie było,a coś było,w połączeniu w duża górką,a miał być najazd na drogę :thumbdown:,wpłynęło znacznie na redukcję czasu.

Inna sprawa,to kręcenie filmów na trójce jest co najmniej śmieszne,normalne,że na tym biegu najlepiej się wkręca,na dwójce traci przyczepność.

Zapodajcie reżyserię na 4tym biegu,5tym biegu,czyli na tych,na których auta jadą zdecydowanie wolniej,to sobie popatrzymy :naughty:.

Pozwolicie,że wrzucę film,jak dokonam ostatecznej,10tej,jak u was poprawki softu,wcześniej wrzucając fmic,poprawiając wydech.

Jak zejdę do 3.5 sekundy przy 195/390,to się pochwalę.

Obecne 4.7 nie jest powodem do dumy,nie dla mnie.

Jedzie tak,jak audi kolegi na 1wszy filmie od 60-100,czyli,jak pisałem ...,golf też nie jedzie.

A zimą,przy zerowych,już mi się tego powtarzać nie chce,ale muszę,miałem w dolocie 50 stopni.

Ale to przecież w żadnym stopniu nie może wpłynąć na poprawę czasu i zejściu z 4.7 niżej.

Interesuje mnie,jakie wy macie temperatury w dolotach?

Brat po zmianie smic-a na dużego,big fmic-a zredukował temperaturę o ponad 30 stopni,przy tych samych zewnętrznych,okolice 0 stopni.Miał 55 stopni,a obecnie ma niecałe 20 stopni.

Nie wiem,jak u was,ale u niego auto zdecydowanie lepiej zaczęło jechać,na tym samym setupie :tongue4:.

Czyż to nie dziwne?Co zimą może dać zmiana coolera na większy,kolega pisze,że nic!

Według tutejszych znawców,kompletnie niczego to nie zmienia,przecież jest zima :polew:.

W b5 zmiana smic-a,który jest o połowę większy od tego,który mam obecnie,na fmica nic nie może zmienić :polew: :polew: :polew:.

Podobnie pewnie będzie u mnie :wallbash:.

Pozdrawiam.

czytam ten wątek i kolego masz spore problemy ze sobą w sensie z psychą,ujebałeś sobie coś,wszyscy chcą zobaczyć twoje filmy,pokaż je, z każdym się tylko wykłócasz chłopie co ci się dzieje? nagraj i pokaż film i drogę przed sobą bo jak wiemy w scyzorykowie dużo górek masz,pokaż na 4,5 biegu i skończ mądrować[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 16:15_________________________________________________tak w ogóle dziwię się że dajecie się sprowokować jakiemuś dzieckiakowi ...jego wypowiedzi są dziecinne i puste on ma ubaw a wy się nakręćacie
Opublikowano

Wasze TDI w tym przedziale jada jak 2.7T :wink4:

Na drugim biegu myślę że 2,7 jedzie lepiej, w końcu ma tylko 5,6s w 0-100km/h

Na 3 biegu to nie ma się co dziwić, mam o 30Nm więcej niż jest w 2,7, po za tym auto jest bez Q więc mniej waży, więc normale że będzie lepiej przyśpieszać.

ciezko mi kurde powiedziec w sumie jakby to wygladalo na zywo... wydaje mi sie, ze moj podobnie jedzie w takim przedziale predkosci.

najchetniej sprawdzilbym w wawie z jakims dlubnietym B6 1.9TDI :mysli: bo mam wrazenie, ze jesli moj pojedzie lepiej to nieznacznie (ja mam serie "250PS" :) ).

Opublikowano

michał pojedz z PIXIM :naughty: on ma 2 z przodu :good:

ogolnie dziwny jestes ,,Sajgon'' czy jak Ci tam. porownujesz 2 auta w innej klasie. Moze teraz wez sobie dla siebie Ibize na 200 PS i 400 Nm... przeciez to tylko z 100 kg mniej od twojego mixera.

Opublikowano

A ja nie rozumiem po co robicie taki szum, kolega sie przyznaje że auto nie jedzie to na siłe wmawiacie mu że niby ma zapiertalacza :wallbash: skoro nie jedzie to nie jedzie zobaczcie na wykres odkad ma max moment, dla mnie jest to tragedia :gwizdanie: to że wypluło tyle i tyle to niezaczy ze musi zapierdzielać, mozna sobie przecież zrobić hardkora i ogarnać yebniecie nie miłosierne momentem przy 2tys, kreski tez wyjdą a cyfry jakie tylko co z tego jak góra opadnie momentalnie

Zrobi finalne strojenie to będziemy oceniać :gwizdanie:

w taka pogode golfik na kapciach pewnie 175 i felgach 14cali to 2bieg spokojnie cały przeora bez przyczepnosci, wiec filmy sa nie miarodajne :gwizdanie: oska na 2 potrafi i 170 teraz poleciec... w miejscu :wallbash: to jest przyspieszenie do setki dopiero :polew:

Miałem bardzo podobną sytuacje, niby auto wystrojone na 160km&350nm(ile miało to nie wiem) ale program był lajtowy poniewaz złapałem awarie podczas strojenia(czujnik temp paliwa), zrobiłem korekte z paroma nowymi gratami doszło całe 5km(potwierdzone hamownią) i to 5km zmieniło kapitalnie ten samochód :gwizdanie:

Inaczej sie gada, jak sie auto robi stopniowo, a inaczej jak sie zrobi od ręki wszystko na raz, nie zazna sie pewnych awarii, pewnych zaleznosci to póxniej ma sie pogląd skoro sa cyferki takie i takie to musi gonic jak zły, a tak pięknie czasem nie jest

Opublikowano

dobrze, poczekajmy do wiosny, zrobi fmic wrzuci film.

Opublikowano

on nie wrzuci bo woli komentować cudze,mixera swojego nie pokaże choć tylko on jedyny umie mierzyć czasy i ma najdokładiejszą hamownie w polsce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...