Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Golf III afn na mocnej hybrydowej pompie 10/11 i lightowe 185@377


sagon

Rekomendowane odpowiedzi

Sajgon, specjalnie dla Ciebie nakrecony jak to mowisz, zawyzone kreski od rogala :)

a4 b5 2.5 tdi 190PS i 403 Nm, dodam ze jechalem z zona, corka, wozkiem i psem, aha i jeszcze trumna na dachu :decayed:

Edit: aha, i jeszcze śwagra AHH ciaglem na lince co by nadarzal :D

Szkoda, że taka słaba jakość...ale widać, że ciągnie zdrowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 stron i zero konkretów, zrób logi to dostaniesz cenną poradę i konstruktywną krytykę, nie chcesz pokazać logów? jest na forum już tyle logów innych zaczipowanych tdi ze twoje nic nowego nie wniosą, ale mogą pomóc ci ogarnąć silnik i obudzić uśpiony potencjał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 stron i zero konkretów, zrób logi to dostaniesz cenną poradę i konstruktywną krytykę, nie chcesz pokazać logów? jest na forum już tyle logów innych zaczipowanych tdi ze twoje nic nowego nie wniosą, ale mogą pomóc ci ogarnąć silnik i obudzić uśpiony potencjał

http://vaglog.rtnet.pl/sagon76_81298.html

Logi ze starego softa,tego na 185 koni,obecnie program jest poprawiony,wyżej podlane,został zrobiony odpowiednio blok diagnostyczny,limiter boosta,kąt wyprzedzony o 18 jednostek,doładowanie podbite do 1.65 bara,napięcie od 40mg z asv,wcześniej do 40mg było z afn-a.

Na montaż czeka wałek z sdi,fmic,mocniejszy nastawnik z 2.5 tdi,później jeszcze wydech i rdza będzie się jakoś toczyła.

Jak się uda,to pojadę na pomiar do W-wy na Mineralną,będzie ładny wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czepiasz sie KM z mineralnej...

Moje KM z mineralnej ( wartosc taka sama jak KM z ECUPROJECT) , do tego 10 Nm mniej niz pacjent z ECU , a jednak wyscig z rolki na moja korzysc 2-3 dlugosci. i co powiesz? :grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czepiasz sie KM z mineralnej...

Moje KM z mineralnej ( wartosc taka sama jak KM z ECUPROJECT) , do tego 10 Nm mniej niz pacjent z ECU , a jednak wyscig z rolki na moja korzysc 2-3 dlugosci. i co powiesz? :grin::grin::grin:

pewnie nic nie powie bo według jego obydwie są niemiarodajne i nie wiesz ile masz naprawde koni pojedź na hamownie do niego:polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie karmy juz trola :decayed:

Pisze się NIE KARMMY... poligloto,karmy są dla zwierząt :polew::facepalm::grin:,inteligencie.

Taki troll,jak ja,TROLL,nie trol,zna chociaż podstawy gramatyki i umie się poprawnie wysłowić.

Rozumiem,że temat hamowni jest jak newer ending story,cóż,ja tylko nieszczęśliwie,jak się okazuje,przytoczyłem wypowiedź osobnika,który w przeciwieństwie do was wszystkich,fanatycznych wyznawców Witkomanii,był na obu tych rolkach i to,co zauważył była łaskaw opisać.

Domyślam się,że bardzo trudno wam z tym żyć,dlatego tym bardziej nie rozumiem,dlaczego żaden z was nie wybierze się do Wrocka.

Nie ma się czego bać,co najwyżej jedna ze stron będzie miała rację.

Ja jestem skłonny dać wiarę w to,że Witek z czasem odpowiednio skalibrował hamownię,ale bez dowodów,których nie macie pojęcia przedstawić,jest to ,jak na razie domysł.

Tłumaczenie,że na rolce auto z Witka stajni wypadło lepiej,jest bez dowodów,marnym pocieszeniem,ale lepsze takie,jak żadne.

Na to,jak auto jedzie na drodze wpływa wiele różnych czynników,wykres jest ostatnim z nich.

Zamieściłem stare logi robione ze dwa miechy temu,więc możecie sobie poużywać,żaden z was nie widzi pewnych nieprawidłowości?

Tak bardzo chcieliście je widzieć,a jak się okazuje,jest tak,jak pisałem,nie potraficie ich czytać.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź idź już na to swoje najlepsze forum golfa i nie pogrązaj sie:facepalm:

gdzie najłatwiej sprawdzic sie?? NA TRASIE, magic publikuje swoje wszelkie ustawki na yt, skoro dla ciebie to nie jest wystarczajace jak auto które

Moje KM z mineralnej ( wartosc taka sama jak KM z ECUPROJECT) , do tego 10 Nm mniej niz pacjent z ECU , a jednak wyscig z rolki na moja korzysc 2-3 dlugosci. i co powiesz?

to wiesz co pajac jesteś:decayed: który nie potrafi dać dowodu na to co mówi/pisze zebyś sie nie czepiał

bo mówic każdy zwykle gofiarz ma najwiecej do gadania boi najwięcej druciarstwa tam mozna spotkać tanim kosztem:hi:

A co do logów nie można było odrazu??? czy w exelu poprawiałes recznie cyferki te 2 miesiące by było jak najlepiej aby babol nie wyszedł:grin::polew::polew:

A Ty najwyraźniej jeżdzisz wykresem skoro

Tłumaczenie,że na rolce auto z Witka stajni wypadło lepiej,jest bez dowodów,marnym pocieszeniem,ale lepsze takie,jak żadne. <- Ty nie masz żadnego to dopiero porażka

Na to,jak auto jedzie na drodze wpływa wiele różnych czynników,wykres jest ostatnim z nich.

wytłumacz nam co w takim razie wpływa jak auto jedzie na drodze, skoro dwa auta o zbliżonej mocy sprawdzaja sie w tym samym czasie i jedno wygrywa wyraźnie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież dałem dowód,Ty masz problem z czytaniem,Twój kolega z pisaniem.

Podałem nazwę usera,forum na którym siedzi,to jeszcze mało?

Przecież mogłeś to w prosty sposób zweryfikować,gdybyś tylko chciał.

Mnie na forum golfa nie ma od dwóch lat,tak dla ścisłości,mylisz osoby.

Co do logów,to tutaj mnie przygwoździłeś znawco,nad znawcami.

Celowo zrobiłem tak,żeby było dobrze:grin:.

Jeżeli dla Ciebie log 11tej grupy jest ok,to mnie najzwyczajniej słów brakuje.

Odczyt zadanego ciśnienia doładowania 2590.8,wiesz co to oznacza :facepalm:?

Jak nie,to zapytaj kolegów,podpowiedzą Ci.

Odczyt wartości aktualnej 2601,to też wg Ciebie jest ok:polew:?

Jeżeli twierdzisz,że przerabiałem loga,to muszę stwierdzić,że nie masz bladego pojęcia o prawidłowym czytaniu poszczególnych bloków.

A już wywnioskować,co jest w 11tym nie tak,to dla Ciebie wręcz chińszczyzna.

Gdybym go przerobił,to tak kardynalnych błędów bym celowo nie zamieścił.

Co do golfiarzy,to musisz wiedzieć,że te same jednostki napędowe montowane były także w waszych audicach,z których mało która w vp poszła na 200+.

Ale audi druciarstwa nie toleruje,stąd tylko moce rzędu 160-170 koni i totalny zachwyt.

Podniecasz się tymi 165/355,a jedzie to jak druciaż na 140/310 i gdzie tu powód do zachwytu?

Ja od początku trąbiłem,że mój złom na programie 185/377 nie jechał,...to jak ma jechać audi na 165/355?

Co z tego,że masz podpis długości chińskiego muru,jak wyskoczy na drogę stary,zdezelowany golf 2 z afn-em pod maską na 150 koni i Cię pogrąży.

A co wpływa na to,które auto lepiej jedzie?

Przede wszystkim kierowca,jak jest piz..a i nie będzie umiał korzystać z użytecznego zakresu obrotów,kręcąc bezsensownie do 5000,to nawet rs-em nie da rady.Dodatkowo najpewniej różnice w samym sofcie,przebiegu krzywej momentu,charakterystyka krzywej mocy,jej narastania,zakres w którym osiąga swój max,wartość strat na kołach,szerokość opon,masa pojazdu,temperatura w dolocie itp,itd.

Jak już się dowiesz,co z logiem 11tej jest nie tak,to błyśnij,ja poczekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jebie...

odkiedy logi robi sie na raz w 3 grupach, zacznij robic je porpawnie to pogadamy o tym co jest dobre a co złe:hi:

jak byś wiedział coswiecej to bys wiedział że poprzeczny nie jest równy wzdłóżnemu sinikowi stąd tak mało wyników powyzej 200km:whistling: tak zaraz mi powiesz że są tylko u nas w audi nie ma:facepalm: masz na forum passka jeden egezmplarz na podbnych gratach do twoich i osiagnał te 200ps i nie robił go witek czy ktoś tam kogo jeszcze nie lubisz... i nawet okręslił sie ze to max juz dlatego silnika, bo co wiecej włozyc jak masz 11 i 260, póxniej to tylko hybrydy pomp

Póki co odsyłasz mnie po jakis forach co bym sobie szukał uzytkowników powiem Ci nie chce mi sie szukać, mozesz równocześnie wkleić te dowody filmy albo cos no chyba ze jak mówisz jestes kierowca pi.zda i nie ogarniasz tej mocy

co do moich 165km mam tyle ile graty pozwoliły i wiecej nie bede miał i tym sie nie przechwalam dla twojej wiedzy, a co podpisu jeszcze bedzie ci sie snił po nocach...

Chcesz wiedzieć cos o logach zrób je jak należy

Magic powiedz Panu jak to jest z kierowcami u was:wink:

Dla mnie jestes jak juz Cie okresliłem i póki co nie zmienie o tobie zdania, na początku wątku miałem Cie za równego, ale po twoich wytykaniach co jest złe a co dobre i że"u mnie najlepiej" zmieniłem diametralnie zdanie, jezdzij i pucuj sie tymi mocami na każdym zlocie, mam nadzieje że obleci Cie kiedys taki golf ze stajni której nie lubisz i co lepsze kierowca bedzie ta przysłowiową pizzz z teczką w bagażniku:dancing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, komu na czym zależy... Czy na ponadczasowym, stylowym, stonowanym wyglądzie, komforcie i przyzwoitych osiągach, co jest cechą zadbanej B5, czy na lekkim golfie III, który niewyględny szuka przygód na drodze, bo coś tam pod maską ma, a przy 200kmh jest w nim głośno niczym w polonezie ;)

Zawsze znajdą się i tacy i tacy... i trzeba mieć do siebie szacunek pomimo różnicy w poglądach, a że gofer i B5 przy takiej samej mocy nie będą równo jechać to 10 lat temu już było wiadomo. Zresztą, co to znaczy jechać? Dla jednego gofer 200ps bedzie masakrą i po kilku przejazdach będzie cały spocony, a dla drugiego 400ps będzie dopiero robiło wrażenie. Dopóki człowiek nie przejedzie się autem o naprawdę dużej mocy, będzie myślał, że jego golf 200ps tdi rwie asfalt. Wierzcie mi, po przejechaniu 30km 570ps autem, żaden diesel nie robi wrażenia. No ale to tak na marginesie, OT :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.... Dejf 570 PS... a 680 Km Porka która robi 10 na cwiare? 100-200 ponizej 5 sekund... tez miałem okazje poczuc co to strach przed przyspieszaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ale te moje wywody spowodowane są rzadkim schorzeniem wywołanym przez oczekiwanie na odbiór auta...

A jest w tym wątku w ogóle jakiś filmik z tego jak ten golf jedzie? Jakas kreska z kims?

Dyskusja tak naprawdę nie jest niczym podparta.

Podsumowując, zawsze znajdzie się ktoś kto nas objedzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież dałem dowód,Ty masz problem z czytaniem,Twój kolega z pisaniem.

Podałem nazwę usera,forum na którym siedzi,to jeszcze mało?

Przecież mogłeś to w prosty sposób zweryfikować,gdybyś tylko chciał.

Mnie na forum golfa nie ma od dwóch lat,tak dla ścisłości,mylisz osoby.

Co do logów,to tutaj mnie przygwoździłeś znawco,nad znawcami.

Celowo zrobiłem tak,żeby było dobrze:grin:.

Jeżeli dla Ciebie log 11tej grupy jest ok,to mnie najzwyczajniej słów brakuje.

Odczyt zadanego ciśnienia doładowania 2590.8,wiesz co to oznacza :facepalm:?

Jak nie,to zapytaj kolegów,podpowiedzą Ci.

Odczyt wartości aktualnej 2601,to też wg Ciebie jest ok:polew:?

Jeżeli twierdzisz,że przerabiałem loga,to muszę stwierdzić,że nie masz bladego pojęcia o prawidłowym czytaniu poszczególnych bloków.

A już wywnioskować,co jest w 11tym nie tak,to dla Ciebie wręcz chińszczyzna.

Gdybym go przerobił,to tak kardynalnych błędów bym celowo nie zamieścił.

Co do golfiarzy,to musisz wiedzieć,że te same jednostki napędowe montowane były także w waszych audicach,z których mało która w vp poszła na 200+.

Ale audi druciarstwa nie toleruje,stąd tylko moce rzędu 160-170 koni i totalny zachwyt.

Podniecasz się tymi 165/355,a jedzie to jak druciaż na 140/310 i gdzie tu powód do zachwytu?

Ja od początku trąbiłem,że mój złom na programie 185/377 nie jechał,...to jak ma jechać audi na 165/355?

Co z tego,że masz podpis długości chińskiego muru,jak wyskoczy na drogę stary,zdezelowany golf 2 z afn-em pod maską na 150 koni i Cię pogrąży.

A co wpływa na to,które auto lepiej jedzie?

Przede wszystkim kierowca,jak jest piz..a i nie będzie umiał korzystać z użytecznego zakresu obrotów,kręcąc bezsensownie do 5000,to nawet rs-em nie da rady.Dodatkowo najpewniej różnice w samym sofcie,przebiegu krzywej momentu,charakterystyka krzywej mocy,jej narastania,zakres w którym osiąga swój max,wartość strat na kołach,szerokość opon,masa pojazdu,temperatura w dolocie itp,itd.

Jak już się dowiesz,co z logiem 11tej jest nie tak,to błyśnij,ja poczekam.

http://www.golf3.pl/topics12/moj-afn-na-przerabianej-pompie-wtryskowej-vt39090.htm co za koleś nie ma go na forum golfa od dwóch lat,hehe

---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:20 ----------

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=29572 i jeszcze tu w całym necie go pełno

---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:22 ----------

jak widać na forum leona kariery nie zrobił

---------- Post dopisany at 17:27 ---------- Poprzedni post napisany at 17:25 ----------

"Wysłany: 2011-12-21, 13:42 Mój AFN na przerabianej pompie wtryskowej" wpis z forum golfa niejaki sagon

---------- Post dopisany at 17:29 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ----------

to zapewne też nie on http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t94645.html

---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ----------

http://forum.skodaclub.pl/wykresy-i-pomiary/golf-iii-afn-modzony-hybrydowa-pompa-wtryskowa-185-377-t8778.html to też nie on na mocnej pompie

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:30 ----------

nie zabrakło go nawet na forum audi 80,o jego poczynaniach muszą wiedzieć wszyscy http://www.audi80.pl/golf-iii-19-tdi-afn-z-modzona-pompa-wtryskowa-185377-vt62480.htm

---------- Post dopisany at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ----------

na forum audi 80 ma taką furke "Silnik: 1Z

Typ: B4

Nadwozie: AVANT

Imię: Robert

Dołączył: 19 Lis 2010

Posty tech.: 26

Miasto/Region: świętkorzyskie" ogólnie niezły ściemniacz lubi być chwalony

---------- Post dopisany at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:35 ----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie słyszalem, Piotrek mi wczoraj mówił ze czekasz na street killera:wink:

Powiedzmy, że nie pokładam w nim nie wiem jakich nadziei, ale chciałbym poczuć coś więcej niż seria i chipek. Ciekawe czy moją A3 na to stać...żeby dała mi to odczuć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...