Gwerty 21 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 które opony wziac do b5 215/40 czy 225/40 felgi 8x 18 et 35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_71 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Oczywiście 225 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kowi87 162 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 bierz 215 będzie lepiej wygladało Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_71 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 A swoją drogą, to jedyne kryterium? Zależy Ci bardziej na efekcie wizualnym (niższy profil) czy na trakcji i, powiedzmy, większej wygodzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwerty 21 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 naciąg mnie nie interesuje. pytam bo z kalkulatora wychodzi ze 205/55 r 16 oodpowiada własnie 215/40 r 18 ale wiekszy wybór opon jest rozmierze 225/40 niz 215/40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
snajper1998 10 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 225 :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_71 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Biorąc pod uwagę fabryczny rozmiar 205/55 R16, opona 225/40 będzie miała ok. 5.5 mm większą średnicę. Opona 215/40 - średnica mniejsza od fabrycznej o 2.7 mm. Więc idealnie i tak nie będzie. A felga jaką ma szerokość? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwerty 21 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 8 cali Link to comment Share on other sites More sharing options...
evil_71 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 No to 225 Dla tego rozmiaru idealna szerokość to 7,5" więc moim zdaniem 215 odpada:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinque 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Osobiscie szukalbym 215, ale jesli trafi Ci sie dobra okazja na 225 to nie masz sie co zastanawiac Link to comment Share on other sites More sharing options...
LCQ 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 225 i nie słuchaj tych co piszą 215, opona ma jeździć, nie wyglądać, chyba że trzymasz furę tylko na zloty... Link to comment Share on other sites More sharing options...
clinque 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 225 i nie słuchaj tych co piszą 215, opona ma jeździć, nie wyglądać, chyba że trzymasz furę tylko na zloty... Do 170konnego ajma?Wytlumacz mi prosze, dlaczego ta 225 lepiej jezdzi? Bo bardziej miota w koleinach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwerty 21 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 chodzi mi własnie o konkretne za i przeciw ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAWULI 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 gdzieś na forum jest porównanie felg 17,18,19 wniosek taki, że generalnie 18 i 19 na niskim profilu gorzej pracują w zakrętach i dlatego LCQ stawia na 225 żeby opona ciut lepiej w zakrętach pracowała, na 215 byłby już lekki naciąg na 8 calach i w zakrętach mizerota. Nie wiem czy już tam zajrzałeś ale też dobra strona dla orientacji http://www.rimsntires.com/specs.jsp ... żeby tylko był czas forum przejrzeć i wnioski wyciągnąć :gwizdanie: decyzję i ryzyko podejmujesz sam i kropka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-rek 22 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 chciałem coś napisać od siebie ale po przeczytaniu niektórych postów odpuszczę..... Gwerty najważniejsze pytanie, na czym ci dokładnie zależy :?: jaki jest twój styl jazdy :?: i co oczekujesz od opon :?: twoje auto ma 115 KM czy więcej :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marks2004 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 mam 4 opony prawie nowe z wyższej półki po jednym sezonie jak by co pw 225/40/18 vredestein sentesa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwerty 21 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 chciałem coś napisać od siebie ale po przeczytaniu niektórych postów odpuszczę..... Gwerty najważniejsze pytanie, na czym ci dokładnie zależy :?: jaki jest twój styl jazdy :?: i co oczekujesz od opon :?: twoje auto ma 115 KM czy więcej :?: auto ma w tej chwili blisko 170 Km styl jazdy. nie lubie butowac ciagle. ale jak zauwazyłem na 205 na mokrym czasem kiepsko z trakcja do 3 ale tez nie chce zeby mnie w koleichach woziło stad pytam, analizuje, szukam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick215 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 powiem Ci bierz 225 , ja jeżdżę na 235 i nie narzekam , w koleinach też tragedii nie ma tylko przy hamowaniu trzeba trochę mocniej kiere trzymać Link to comment Share on other sites More sharing options...
LCQ 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 225 i nie słuchaj tych co piszą 215, opona ma jeździć, nie wyglądać, chyba że trzymasz furę tylko na zloty... Do 170konnego ajma?Wytlumacz mi prosze, dlaczego ta 225 lepiej jezdzi? Bo bardziej miota w koleinach? dla 8 cali przewidziany jest rozmiar 225/40, tak zaleca producent opon, a jako że pracuję dla producenta opon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 zamiast szerszych opon montuj to: http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf6q :wink4: :wink4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now