Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Włóż turbo i wtryski jednocześnie to zapłacisz raz za soft. DP też by się przydało i nową plecionkę chyba że masz bdb. Zmiana coolera na FMIC nie wymaga korekty softu wg mnie.

Opublikowano

jak juzbedziesz miał wtryski i turbo po wystrojeniu to FMIC mozesz dokładac bez softu:wink: sam FMIC montowany na serii to taki przerost formy nad treścia, pogorszy tylko jazde

Opublikowano

jednocześnie nie ma szansy na montaż turbo i wtrysków(brak aż tylu $) zmiana turbo wyszła wczoraj ze względu na (co prawda pierwsze) zawieszenie się obecnej suszarki wiec stwierdziłem że lepiej wymienić od razu niż czyścić czy regenerować. tym bardziej że z avf mam w bdb cenie.

Opublikowano
jednocześnie nie ma szansy na montaż turbo i wtrysków(brak aż tylu $) zmiana turbo wyszła wczoraj ze względu na (co prawda pierwsze) zawieszenie się obecnej suszarki wiec stwierdziłem że lepiej wymienić od razu niż czyścić czy regenerować. tym bardziej że z avf mam w bdb cenie.

to ze sie zawiesiła czyli złapałes notlaufa to nie przyczyna natychmiastowej zmiany turbo, jedziesz gdzies na długą prostą czy tam obwodnice i ciagniesz z pedałem w podłodze parokrotnie na 4 biegu do końca obrotów, na 5 tez mozna przeciagnać bardziej niz zwykle, po takim zabiegu powinno sie dosć poprawić, no chyba że tak ją zapuściłes że każde przekroczenie 3tys to tryb awaryjny

---------- Post dopisany at 15:57 ---------- Poprzedni post napisany at 15:55 ----------

a skoro jesteś pewny stanu suszarki to kupujesz i niech czeka na lepsze dni, no chyba ze nie ejstes pewien że poza turbo bedzie cos wiecej

---------- Post dopisany at 15:58 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ----------

chociaz Ty masz AJMa, to jak pompki zdrowe to nie ma sensu dalej sie bawić i geneorwać koszty, bo zmiana wtrysków wygeneruje na 99% zmiane sprzegła:wink: po takim sofice bedzie 155-165km:wink:

Opublikowano
kurde to ja jestem w tym 1% :kox:

od poczatku jak masz auto nie zmieniałes sprzęgła? to aż dziwne:whistling: ja seryjne(nowe sachs) zajeżdziłem przy 165km po jakichś 60tys km, a mamy takie same sprzęgła, fabryczne co siedziało poszło sie yebać przy 15Xkm:facepalm: a nie ścigam sie nie strzelam za czesto ze sprzęgła:kwasny:

Opublikowano

Od poczatku nie zmienialem, az do teraz 60tys na modach.

Opublikowano
Od poczatku nie zmienialem, az do teraz 60tys na modach.

no to Ci sie trafiło jakieś dobre naprawde, albo to przez to odchudzanie:naughty:

Opublikowano

Piotrze (igo) ale u Ciebie na palcach jednej reki moge policzyc strzał z pod swiateł z 2,5 tys :wink: dwa ze waga robi swoje.

częsciej przeguby padaja:decayed:

Opublikowano

tak juz nie pier... na palcach 1 reki czy tam 2,jak jest chetny ktos to poprostu jade i tyle.nie scigam sie z wlasnym cieniem idiota nie jestem.

Opublikowano

Witam panowie moje auto to audi b6 avf 2003 rok mysle nad zmiana turbo a dokladnie brd znalazlem na allegro Turbo BRD STAGE I AUDI A4 B7 170KM KUTE KOŁO 230KM (3409922346) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. co o tym sadzicie ?? A na drugiej aukcjii przerobienie wtryskow SPORTOWE POMPOWTRYSKI 1,9TDI BOSIO PD150 ARL 073AL (3428567558) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. plus dolozenie drugiego IC no i oczywiscie program.prosilbym was bardzo o opinie ile mozna by w ten sposob wyciagnac mocy.

Opublikowano

mysle ze Ori Caha była by lepszym rozwiazaniem:wink:

Opublikowano

Najlepszym rozwiązaniem jest GTB 1756vk

Opublikowano

Rozumiem ze to turbo z b8 tak a jak wyglada montaz tego cuda ??No i ile mozna by z tego wyciagnac ??a co mysliz o tych wtryskach ?? Ogolnie dziekuje za szybka odpowiedz i ciekawa rade.

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

Rozumiem ze to z 2.7tdi a wiez moze jak z montazem to wyglada no i jak z ta moca?? Dziekuje za rade:decayed:

Opublikowano

1.190-200ps zmieniasz na turbo brd 1200zl + fmic 1000 + strojenie

2.230ps gtb22 ,wtedy tez wtryski,wydech,fmic,strojenie

ad1 zeby sie poruszac sprawnie po drodze

ad2 cos wiecej niz sprawne przemieszczanie,ale tez wieksze ryzyko usterki.

Opublikowano

Dziekuje Piotrek mysle ze zostane przy brd bo troche tych kilometrow robie a co sadzisz zmienic wtryski ??Pare postow wyzej podalem linki do allegro mowisz max 200 koni kurcze no te 230 lepiej brzmi tyle ze pewnie troche dlubania no i pewnie mocniejsze sprzeglo...

Opublikowano

jak masz w dobrej kondycji wtryski to ogarna moc ~190ps+ i 400nm

setup 190-200ps jest w miare bezawaryjny,wiadomo ze wszystko sie moze stac,ale jednak mozliwosc wystapienia usterki mniejsze niz przy wiekszej mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...