Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Da albo i nie:whistling: wszystko zalezy od stanu, po co wmawiać:whistling:

Moje klękło przy 15Xkm w ciągu miecha

No tak rynek sprzegiel opiera sie na autach po modach i chiptuningu, eksplataja nie ma nic do rzeczy, a przejechane 300tys km nie wplywa na sprzeglo.

aha, moje sprzeglo kleklo przy 9xkm :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SILNIK 1.9 AHH

Mam Silnik Ahh, czy przy samej zmianie wtrysków moc by trochę wzrosła czy komputer by blokował ?

Ile koni ( w granicach rozsądku ) da się wykręcić na wtryskach Afn i modzie ? - 130 na spokojnie czy więcej sie da ?

Czy standardowe cześci wystarczą na większą moc ? Głównie chodzi mi o sprzęgło i skrzynie ?

Wszystko zależy od stanu silnika/skrzyni/ osprzętu. O skrzynie biegów raczej bym się nie bał.

AHH ma fabryczną mapę mocniejszą niż AFN dlatego zmiana wtrysków na większe ( AHH ma fabryczne otworki 0,158mm z tego co mi wiadomo) dodaje "skrzydeł" silnikowi :wink:

Jak masz sprzętowo silnik ok to po zmianie wtrysków np. na ASV nie zmieni Ci się nawet kąt wtrysku ani dawka. U mnie po zmianie wtrysków na ASV 220/300bar czyli tak jak fabryczne - auto jedzie nieporównywalnie lepiej, ciągnie od dołu i praktycznie w ogóle nie kopci :wink:

Do tego kompletu turbo i sprzęgło z AWX + FMIC i masz bezpieczne 160 KM/340Nm :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś robił cos na BKE 116km w b7. Chce zrobic moda. Na ile mogę wyciągnąć przy fabrycznym osprzecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś robił cos na BKE 116km w b7. Chce zrobic moda. Na ile mogę wyciągnąć przy fabrycznym osprzecie

Na seryjnych gratach +/- 145 ps i 330 nm sa osiagalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nawet niezle jak na fabrykanta. Dzieki za.info

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie, zrobiłem program na 140 KM 320 Nm w Audi A4 B7 BRB ale mam apetyt na więcej :) więc stad moje pytanie jaka jest realna moc do osiągnięcia na seryjnych wtryskach i zmianie turba na AVF/AWX ? bo z tego co oglądałem na forum to ze 115 KM (AJM) da się wykrzesać 160 KM 370 Nm czy jest to możliwe w moim przypadku ? bo podobno mam mniej wydajne wtryski niż AJM. I jakie byście proponowali turbo jak nie AVF/AWX ? .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Forumowiczów

Posiadam b 5 90 km silnik ahh( wiem, że ma pompke 11). Silnik jest w bardzo dobrym stanie, nie dymi, na syntetycznym Amsoilu. Trochę brakuje mi pod nogą. Nie mówie tu o jakimś olbrzymim zroście mocy, ale o zwiększeniu mocy w granicach rozsądku i bezpieczeństwa dla silnika. Myślałem o jakimś 110 km-max 130km. na trasię do wyprzedzania bardzo by mi się to przydalo. Moje pytanie, czy wystarczy nowe wgranie softu, czy potrzeba zmienić wtryski na 216 czy 205. Szczerze mówiąc to wolałbym tego nie ruszać( co fabryka to fabryka-może sie mylę) Wiem, że moje wtryski są zdławione w tym silniku. Czy zmiana samego softa jest warta zachodu, czy trzeba zmienić wtryski. jeszcze raz mówie, że chciałbym zrobić bez uszczerbku dla silnika i bez dymienia itp.( teraz mam zero dymienia). Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniaj wtrysk na te ze 110ki i dopiero rob program.

Pozatym diesel jak nie dymi tzn ze jest zepsuty:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mój jest zepsuty, bo nawet oleju nie bierze:) Od 110 jakie będą 205? Jaka różnica pomiędzy nimi? Sama zmiana wtrysków bez softada jaki przyrost?

Ile mogę w sposób bezpieczny wykrzesać i jaki koszt, ewentualnie kogo polecacie?

Sorry za tyle pytać i to w dodatku przed Świętami kiedy to pewnie większość z nas ciasta piecze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć wtryski z silnika ASV są to 0,205mm np. Seat Leon - 220/300 bar i będziesz zadowolony. Pamiętaj żeby wtyczka wtrysku sterującego była prostokątna.

Skontroluj dawkę i kąt i śmigaj. Pod nogą na pewno przybędzie i będziesz zadowolony :wink:

Po zmianie wtrysków możesz liczyć na okolice 130KM :wink: Możesz tylko zmienić wtryski i tak latać nic złego się nie będzie działo :wink:

Jestem po takiej zmianie i między serią a po zmianie wtrysków jest przepaść :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w życiu nie edzie miał koło 130km z wtryskami 205:wink: po sofcie będzie ok 120:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w życiu nie edzie miał koło 130km z wtryskami 205:wink: po sofcie będzie ok 120:whistling:

a niby czemu tak twierdzisz?

moim zdaniem jak ma zdrowa 11 do tego zywa przeplywke i trawi wmiare wtryski to i 13x moze sie pokazac:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie doczytałem że to AHH:wink: to szkoda marnować czas na szukanie 205, odrazu 216ki niech kolega montuje:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile zyskam na samym sofcie bez zmiany wtryskow?

120 PS i 280 Nm sa osiagalne samym programem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że mówisz bez zmiany wtrysków.Ile taka przyjemność kosztuje i kogo polecacie? To wielka filozofia bo u mnie jakiś magik w sklepie motoryzacyjnym mi proponował

Tak , mowie o seryjnym osprzecie .

Cena zalezy gdzie i u kogo .

Jest temat dotyczacy polecanych tunerow .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że mówisz bez zmiany wtrysków.Ile taka przyjemność kosztuje i kogo polecacie? To wielka filozofia bo u mnie jakiś magik w sklepie motoryzacyjnym mi proponował

Pisz do tego pana poniżej na pw. I nie szukaj wątku który Ci polecał. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że mówisz bez zmiany wtrysków.Ile taka przyjemność kosztuje i kogo polecacie? To wielka filozofia bo u mnie jakiś magik w sklepie motoryzacyjnym mi proponował

lepiej jednak dolozyc wtryski z 110 i dobiero program :naughty:

po co dwa razy podchodzic :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...