spanky Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Panowie mam dylemat, co lepiej wybrac, hybrydę od masters turbo ponoć do 210hp maksymalnie można na niej zrobić, czy GTB17 ? I jaki ma ona potencjał. Cena hybrydy to ok 1800 zl a GTB na allegro za 1500 można znaleźć. Tylko czy warto ryzykować z uzywka z allegro bez regeneracji, czy lepiej hybrydę ktora jest praktycznie jak nowa ?? z tych dwóch to GTB17 (starczy do 220 PS) Edytowane 28 Lipca 2015 przez spanky
Kobuch5 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 dzieki spanky, tak też weszło. jest juz GTB1756 + DP 3" na pokładzie. Chodź przyznam ze z 216 bosio wstaje dość późno.
spanky Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) dzieki spanky, tak też weszło. jest juz GTB1756 + DP 3" na pokładzie. Chodź przyznam ze z 216 bosio wstaje dość późno. to nie dobrze , dobrze przerobione GTB17 wstaje jak seryjna turbosprężarka , chyba , że coś innego w aucie kuleje ... Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez spanky
Kobuch5 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 może dla tego, że doładowanie małe ?, bo w samochodzie został seryjny map i turbo dmucha bodajże 1.3 lub 1.4 bar
Kowi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Nie wiem jak jest na serii, ale na modzie po dobrym wyregulowaniu turbo na aucie jest możliwy taki efekt. Przed wyregulowaniem turbo na tym samym sofcie budziła sie troche ponad 2tys..., tak wiec wszystko zalezy od prawidłowego wyregulowania.
Kobuch5 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Sory kowi ale nie rozumiem zbyt wiele z tej tabelki. U mnie turbo buzi się przy ok 2200rpm. Swoją drogą po modach na v-maxie (powyżej 4000rpm) temperatura cieczy zaczyna rosnąć jaka może być tego przyczyna, lub inaczej. Co można zrobić żeby poprawić chłodzenie silnika ? Czy ta chłodniczka oleju z ARL o której mowa w pierwszym poście zalatwi sprawę ?
Kowi87 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 chodzi o to że poprawnie zrobione turbo wstaje sporo poniżej 2tys i to nie jest w większym stopniu zasługa softu
krzysiek1606 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Sory kowi ale nie rozumiem zbyt wiele z tej tabelki. U mnie turbo buzi się przy ok 2200rpm. Swoją drogą po modach na v-maxie (powyżej 4000rpm) temperatura cieczy zaczyna rosnąć jaka może być tego przyczyna, lub inaczej. Co można zrobić żeby poprawić chłodzenie silnika ? Czy ta chłodniczka oleju z ARL o której mowa w pierwszym poście zalatwi sprawę ? to zrob loga grupy 11 dynamicznie na 3 biegu porownasz i zrozumiesz
Kobuch5 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Niestety ale kabel będzie dostępny dopiero w przyszłym tygodniu, poczekamy zobaczymy. Swoją drogą jakieś mody na poprawienie chłodzenia w silnku ?
krzysiek1606 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Niestety ale kabel będzie dostępny dopiero w przyszłym tygodniu, poczekamy zobaczymy. Swoją drogą jakieś mody na poprawienie chłodzenia w silnku ? nowa chlodnica sprawny wentylator i sprzęgło wiskotyczne Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez krzysiek1606
Kobuch5 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 A chlodnica od czego ? 2.5tdi wentylator jest sprawny wisko tez.
Kowi87 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Chłodniczke mozesz założyc 10 rzędową mocal z alegro, albo cosdopasować z motocykli, zakuć węże i wypuscić gdzieś w zderzak, ja jeżdze na seryjnej chłodnicy AFNa
lapek85 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Panowie, AFN zrobiony na 190@380 ma założoną skrzynię 6 DQS z 2.5TDI obecnie siedzi tam sprzęgło z AWX ale juz pada, da się założyć sprzęgło z dwumasą od 2.5tdi wymieniając także rozrusznik? orientuje się ktoś w tym temacie ?
Kobuch5 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Taką chłodnice dokładać do ori czy starą trzeba wymontować?? A chłodnica wody z np. 2.5 tdi powinna przynieść efekt!?, bo widzę ze jest tylko o 0.5 cm wyższa i o 4 cm szersza, jest sens się w to bawić?
krzysiek1606 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 po co te kombinacje zaloz nowa chlodnice behr dedykowana do 1.9 tdi i wystarczy
Kobuch5 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Kombinacje bo nie wiem z jakiego powodu zaczął się grzać myślałem ze trzeba montować cos większego żeby to chłodzić, jeśli twierdzisz ze nowa chłodnica do 1.9 wystarczy, cóż spróbuje w tą stronę. W takim razie chłodnicę oleju trzeba też wymieniać czy powinno być ok. Na serii
krzysiek1606 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 mialem ok 250km i sie nie grzal wiec szukaj usterki w ukladzie chlodzenia tak jak ci pisalem i jeszcze sprawdz termostat
marcin9962 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 a czy jest możliwość zmiany zacisków i tarcz na większe plug&play ?
CZIKITA Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Panowie da radę coś jeszcze mechanicznie ogarnąć żeby lepiej zdołu było ?
hugo911 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Z uwagi że moje wtryski AR już powoli kończą swój żywot muszę nabyć nowe. Planuje również delikatne podniesienie mocy. Które pompki będą lepsze AL czy BJ? Które są wydajniejsze? Planuje moc do max 220. Wiadomo zanim to osiągnę to jeszcze będzie zrobiona turbo - hybryda, FMIC oraz DP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się