Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam dylemat, co lepiej wybrac, hybrydę od masters turbo ponoć do 210hp maksymalnie można na niej zrobić, czy GTB17 ? I jaki ma ona potencjał. Cena hybrydy to ok 1800 zl a GTB na allegro za 1500 można znaleźć. Tylko czy warto ryzykować z uzywka z allegro bez regeneracji, czy lepiej hybrydę ktora jest praktycznie jak nowa ??

z tych dwóch to GTB17 (starczy do 220 PS)

Edytowane przez spanky
Opublikowano

dzieki spanky, tak też weszło. jest juz GTB1756 + DP 3" na pokładzie. Chodź przyznam ze z 216 bosio wstaje dość późno.

Opublikowano (edytowane)

dzieki spanky, tak też weszło. jest juz GTB1756 + DP 3" na pokładzie. Chodź przyznam ze z 216 bosio wstaje dość późno.

to nie dobrze ,

dobrze przerobione GTB17 wstaje jak seryjna turbosprężarka , chyba , że coś innego w aucie kuleje ...

Edytowane przez spanky
Opublikowano

może dla tego, że doładowanie małe ?, bo w samochodzie został seryjny map i turbo dmucha bodajże 1.3 lub 1.4 bar

Opublikowano

Nie wiem jak jest na serii, ale na modzie po dobrym wyregulowaniu turbo na aucie jest możliwy taki efekt. Przed wyregulowaniem turbo na tym samym sofcie budziła sie troche ponad 2tys..., tak wiec wszystko zalezy od prawidłowego wyregulowania.

Bez%20nazwy-1_zpslfkt5ism.jpg

Opublikowano

Sory kowi ale nie rozumiem zbyt wiele z tej tabelki. U mnie turbo buzi się przy ok 2200rpm. Swoją drogą po modach na v-maxie (powyżej 4000rpm) temperatura cieczy zaczyna rosnąć jaka może być tego przyczyna, lub inaczej. Co można zrobić żeby poprawić chłodzenie silnika ? Czy ta chłodniczka oleju z ARL o której mowa w pierwszym poście zalatwi sprawę ?

Opublikowano

chodzi o to że poprawnie zrobione turbo wstaje sporo poniżej 2tys :wink: i to nie jest w większym stopniu zasługa softu :wink:

Opublikowano

Sory kowi ale nie rozumiem zbyt wiele z tej tabelki. U mnie turbo buzi się przy ok 2200rpm. Swoją drogą po modach na v-maxie (powyżej 4000rpm) temperatura cieczy zaczyna rosnąć jaka może być tego przyczyna, lub inaczej. Co można zrobić żeby poprawić chłodzenie silnika ? Czy ta chłodniczka oleju z ARL o której mowa w pierwszym poście zalatwi sprawę ?

to zrob loga grupy 11 dynamicznie na 3 biegu porownasz i zrozumiesz :decayed:

Opublikowano

Niestety ale kabel będzie dostępny dopiero w przyszłym tygodniu, poczekamy zobaczymy. Swoją drogą jakieś mody na poprawienie chłodzenia w silnku ?

Opublikowano (edytowane)

Niestety ale kabel będzie dostępny dopiero w przyszłym tygodniu, poczekamy zobaczymy. Swoją drogą jakieś mody na poprawienie chłodzenia w silnku ?

nowa chlodnica

sprawny wentylator i sprzęgło wiskotyczne ;)

Edytowane przez krzysiek1606
Opublikowano

A chlodnica od czego ? 2.5tdi wentylator jest sprawny wisko tez.

Opublikowano

Chłodniczke mozesz założyc 10 rzędową mocal z alegro, albo cosdopasować z motocykli, zakuć węże i wypuscić gdzieś w zderzak, ja jeżdze na seryjnej chłodnicy AFNa

Opublikowano

Panowie, AFN zrobiony na 190@380 ma założoną skrzynię 6 DQS z 2.5TDI obecnie siedzi tam sprzęgło z AWX ale juz pada, da się założyć sprzęgło z dwumasą od 2.5tdi wymieniając także rozrusznik? orientuje się ktoś w tym temacie ?

Opublikowano

Taką chłodnice dokładać do ori czy starą trzeba wymontować?? A chłodnica wody z np. 2.5 tdi powinna przynieść efekt!?, bo widzę ze jest tylko o 0.5 cm wyższa i o 4 cm szersza, jest sens się w to bawić?

Opublikowano

po co te kombinacje zaloz nowa chlodnice behr

dedykowana do 1.9 tdi i wystarczy :facepalm:

Opublikowano

Kombinacje bo nie wiem z jakiego powodu zaczął się grzać myślałem ze trzeba montować cos większego żeby to chłodzić, jeśli twierdzisz ze nowa chłodnica do 1.9 wystarczy, cóż spróbuje w tą stronę. W takim razie chłodnicę oleju trzeba też wymieniać czy powinno być ok. Na serii

Opublikowano

mialem ok 250km i sie nie grzal wiec szukaj usterki w ukladzie chlodzenia tak jak ci pisalem

i jeszcze sprawdz termostat

Opublikowano

a czy jest możliwość zmiany zacisków i tarcz na większe plug&play ?

Opublikowano

Panowie da radę coś jeszcze mechanicznie ogarnąć żeby lepiej zdołu było ?
2954a79252aa.jpg

Opublikowano

Z uwagi że moje wtryski AR już powoli kończą swój żywot muszę nabyć nowe. Planuje również delikatne podniesienie mocy. Które pompki będą lepsze AL czy BJ? Które są wydajniejsze? Planuje moc do max 220. Wiadomo zanim to osiągnę to jeszcze będzie zrobiona turbo - hybryda, FMIC oraz DP

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...