spanky Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 dzięki Kowi takiej informacji potrzebowałem. a jeszcze coś takiego co myślicie o turbo awx tylko ze środkiem od arl-a? to w dalszym ciagu mała piczka tylko ze rozwiercona ... lepiej BRD/CAHA/GTB17
Lolek Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 rozumiem, aczkolwiek jeśli miałbym wybrać z tych 3 to chyba brd jedyne pasuje p&p? wszystko fajnie ale liczyłem na to ze moje wtryski 216 podolaja a tu zas zanosi sie na wydatki hehe. 216 starczaja do jakich mocy?
Kowi87 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 rozumiem, aczkolwiek jeśli miałbym wybrać z tych 3 to chyba brd jedyne pasuje p&p? wszystko fajnie ale liczyłem na to ze moje wtryski 216 podolaja a tu zas zanosi sie na wydatki hehe. 216 starczaja do jakich mocy? W zestawieniu z gtb17 i wałkiem ~190 do ugrania, ale wtryski musza być w super kondycji, ale 230ki są rozsądniejsze w tym miejscu pod takie turbo. Jak nie kupiłeś BRD, to dobrze przemyśl inne turbo za podobny hajs, z 10 postów wcześniej napisałem co trzeba było kupic by podłączyć GTB w VP B5, w PD bedzie podobnie
Lolek Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) dzięki będę myślał intensywnie haha panowie mam kolejne pytanie dotyczy mapsensora ten z końcówką 051c to jest od awx/avf? Z tego co kowi pisał potrzeba jakiegoś pierścienia żeby zamontować w miejsce Starego. ktoś coś wie gdzie takowy można kupić? Z góry dzięki Edytowane 30 Kwietnia 2016 przez Lolek
Kowi87 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Kup 51A, jest P&P, to mapsensor starego typu, mam taki u siebie
Lolek Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Kup 51A, jest P&P, to mapsensor starego typu, mam taki u siebie rozumiem ze wtyczka też jest p&P?
Kowi87 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało
Kowi87 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 Szukaj go w ARLach z początków produkcji, póżniej został zastąpiony 051C który juz wymaga przeróbki
Lolek Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-mapsensor-vw-bora-golf-oryg-vdo-i6156266029.html taki?
Kowi87 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 To jakis zamiennik i do tego 2 całkiem innych modeli... Najlepiej kup używke z jakiegos demontazu, bo po numerze na alegro raczej tego nie znajdziesz
maniekaudia4 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 orientuje się ktoś ile można uzyskać na wtryskach 0.185 + turbo gt1549 w silniku ahu? dzięki za odpowiedź
DaveDaveDave Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało na mały dolot, taki czujnik ma inne wejście i trzeba robić tulejkę dystansową pod o ringi. Inaczej, na miejsce małego, nie wsadzisz p&p map sensora na większe doładowanie. Przychodziłem ten temat u siebie, też miałem zaskoczenie. Ale każdy tokarz Ci to dorobi, jeżeli mu to opiszesz. Ewentualnie przerobisz cały układ dolotowy - kolektor-icek. Ktoś pisał o icka o rdzeniu 550. Musisz delikatnie podszlifować dolne mocowania halogenów, jednak na pozostałych śrubach i tak zachowasz ich sztywność. Ostatnio dokroiłem dla siebie nowy zderzak z spryskami, wszystko siada. Tylko że Ja u siebie strone kierowcy mam rozwiązaną z wyjściem na kolanku redukcyjnym. A strone pasażera na kolanku z kwasówki, gdzie silikon jest jedynie łącznikiem. Bardzo dużo zależy na jakiej wysokości umiejscowisz tego ICka, ja już robiłem na równi z pozostałymi chłodnicami. Po tym jak poprzednika z mercedesa, rozerwałem o krawężnik. Lepsze pytanie, czy ktoś ma głowice z rozwierconymi kanałami wykonaną dobrze w PD? Czy turbosprężarkę GTB2260VKRL obracacie, czy mieści się obok podłożnicy po przerobieniu? Kto przerabiał temat odprężenia w PD? Edytowane 20 Maja 2016 przez DaveDaveDave
Kowi87 Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało na mały dolot, taki czujnik ma inne wejście i trzeba robić tulejkę dystansową pod o ringi. Inaczej, na miejsce małego, nie wsadzisz p&p map sensora na większe doładowanie. Przychodziłem ten temat u siebie, też miałem zaskoczenie. Ale każdy tokarz Ci to dorobi, jeżeli mu to opiszesz. Ewentualnie przerobisz cały układ dolotowy - kolektor-icek. P&P siada mapsensor 051A, jest starego typu i pasuje do dolotu w B5 na podmiane. Tulejki trzeba robić w przypadku zakupu 051C Temat o montazu GTB masz w osobnym wątku
DaveDaveDave Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 całosć jest P&P, jakie to P&P jak cos by nie pasowało na mały dolot, taki czujnik ma inne wejście i trzeba robić tulejkę dystansową pod o ringi. Inaczej, na miejsce małego, nie wsadzisz p&p map sensora na większe doładowanie. Przychodziłem ten temat u siebie, też miałem zaskoczenie. Ale każdy tokarz Ci to dorobi, jeżeli mu to opiszesz. Ewentualnie przerobisz cały układ dolotowy - kolektor-icek. P&P siada mapsensor 051A, jest starego typu i pasuje do dolotu w B5 na podmiane. Tulejki trzeba robić w przypadku zakupu 051C Temat o montazu GTB masz w osobnym wątku a to dzięki kolego, następnym razem będę pamiętał. Ale będę wdzięczny za linki, bo coś znaleźć nie mogę.
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Opublikowano 22 Maja 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/157348-all-turbosprezarka-gtb1756vk-do-19-tdi/
grzech84 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Witam Panowie. Śledzę wątek i postanowiłem po ładnych paru latach gonienia ożywić swojego AWXa. Na razie jest serią, turbo zdrowe, sprzęgło ma może ze 30kkm, pompki ori ale mogą juz po mału odchodzić do krainy wiecznych łowów. I tu pytanie do madrzejszych glow, czy najpierw sam program plus ew. katalizator/egr out i obserwacja jak motor to znosi, czy od razu fmic + BRD + wirus i ew. sprzęgło do obicia? I gdzie w okolicy Krk/małopolski ktoś ogarnięty pomoże z zabiegiem, doradzi?
misiek95 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 O ile więcej wytrzyma słupek silnika ASZ/ARL od AWX/AVF? Natknął się ktoś na jakieś fajne zdjęcia albo porównanie? Nie miałem okazji porównać obu konstrukcji a zastanawiam sie czy warto się bawić z michą i smokiem Celuje w 200+
Macharadziu Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Witam wszystkich Pacjent 1.9 avf Q 6 biegow. jest wirus na jakies 170km, ale postanowilem troche sie pobawic. na dniach zmienie ic na wiekszy centralny ( chyba ze lepiej podpiac drugi z prawej jak tak to z czego i co bym potrzebowal ewentualnie ) turbo seria bankowo trzeba by wymienic pytanie na jakie chcialbym uzyskac cos okolo 220km. pompki jak dobrze pamietam AR. no i mam do wymiany sprzeglo wiec co zalozyc zeby juz tam nie zagladac i zeby wytrzymywalo przyrost mocy. Dzieki wielkie za inf.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się