donald162 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Teraz mogę powiedzieć że jetem pełnoprawnym użytkownikiem tego forum.W dniu dzisiejszym dokonałem zakupu mojego pierwszego samochodu marki Audi,przesiadłem się z VW.Mam nadzieję że będzie mi jeździł dlugo i w miarę bezawaryjnie.Poniżej parę fotek z aukcji później zrobię jak już jest u mnie
Murdzi Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Będę pierwszy Kolego, mało fotek, żeby coś więcej powiedzieć. Na pierwszy ogień wrzuć białe kierunkowskazy, mod za 15zł a auto inaczej wygląda. I obowiązkowo dekielki na felgi, bo teraz to nie wygląda :gwizdanie: Czekamy na większą ilość zdjęć. BTW, gratulacje wyboru marki
trepek Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 1Z to odporny na wszystko silnik, jak ma przejechane mniej niż 400 tys km to będzie Ci służył i służył Zalej dobrą oliwką silnik i śmigaj.
dena5 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 1Z to odporny na wszystko silnik, jak ma przejechane mniej niż 400 tys km W opisie użytkownika forum podany jest że to silnik 75 PS więc jeszcze słabszy niż 1Z, ale i ten słabszy posłużyć powinien jeszcze przez parę dobrych lat. Mój znajomy ma AFN-a w pasku B5 z przebiegiem bagatela 1 760 000 km i jeszcze chodzi. Także Twój jeszcze trochę polata. Ja bym ściągnął z niej chlapacze.
ra-v Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Czekamy na więcej fotek ale dziś kupiłeś autko i masz czas na forum Ja zawsze po zakupie nowego auta nie wysiadałem z niego, nie mogłem oczu nacieszyc
Murdzi Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 A ja go rozumiem. Sam jak nie miałem A4 i czytałem forum, to też nie mogłem się doczekać, aż się pochwalę swoją własną. Poza tym, może siedzi sobie w furze, vaguje i pisze na forum
trepek Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 W opisie użytkownika forum podany jest że to silnik 75 PS Zauważyłem, że ta moc często automatycznie się wpisuje przy zmianach w profilu :-) W B5 nie było diesli innych jak turbodoładowane direct incjection więc jak coś na pompie rozdzielaczowej to albo 1Z albo AFN
ra-v Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 No fakt, że technika poszła do przodu, ale skoro siedzi w furze to niech zapoda więcej fotek :>
vauxhall95 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 1Z to odporny na wszystko silnik, jak ma przejechane mniej niż 400 tys km W opisie użytkownika forum podany jest że to silnik 75 PS więc jeszcze słabszy niż 1Z, ale i ten słabszy posłużyć powinien jeszcze przez parę dobrych lat. Mój znajomy ma AFN-a w pasku B5 z przebiegiem bagatela 1 760 000 km i jeszcze chodzi. Także Twój jeszcze trochę polata. Ja bym ściągnął z niej chlapacze. Sory za OT.Ale ten przebieg to serio????Napisz co w nim wymienial.To chyba jedyny afn ktory tyle przejechal.
dena5 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Serio serio Pasek latał przez 8 lat w 95% po europie. Na początku miał skrzynie automata ale po pierwszej awarii sprzęgła została wymieniona skrzynka na manual przy przebiegu 195 tys. No i do tej pory jak dobrze pamiętam to wymieniał 4 razy sprzęgło w manualu 3 razu turbinę 1 raz pompę wtryskową poza tym przy silniku nic nie było robione. Olej wymieniany od samego początku na taki z górnej półki i co 8 tys. O normalnych wymianach podezspołów typu tarcze, klocki itp. już nie będę wspominał ile co i jak bo to oczywiste. Po prostu samochód jeździł w firmie u mojego kolegi i nigdy nie żałował na niego kase bo auto dużo na siebie zarabiało. Na dzień dzisiejszy paskiem jeździ jego pracownik w celu dojazdów z domu do pracy. On osobiście kupił A6 4F z silnikiem 2.0 TDI z DSG plus wydłużona gwarancja na 3 lata lub 150 tys km no i po 3 latach użytkowania ma już na gwarancji 3 silnik. Żaden niestety nie wytrzymywał do 150 tys. W serwisie bardzo są zdziwieni że skrzynka DSG wytrzymała jak narazie.
Armi Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 W opisie użytkownika forum podany jest że to silnik 75 PS Zauważyłem, że ta moc często automatycznie się wpisuje przy zmianach w profilu :-) W B5 nie było diesli innych jak turbodoładowane direct incjection więc jak coś na pompie rozdzielaczowej to albo 1Z albo AFN Były :gwizdanie: AFF 75KM to 1Z wykastrowany programem
donald162 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 długo nie nacieszyłem się bez awaryjnością mojej audi W dniu dzisiejszym dosłownie odleciało koło pasowe wału paski spadły i tyle było jazdy.Autko stoi u mechanika i czeka na wymianę.Mechanik stwierdził że będzie też trzeba wymienić rozrząd bo nie wiadomo czy tam nic się nie dostało,a wymieniany był z jakieś 5 tys.temu .
gucionexia Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Masz pcha kolego, to nic zrobi sie. To nie tico albo matiz lecz Audi wiec jakieś tam koszta trza ponosic, lecz w zamian nie jezdzisz g... Daj więcej fotek
donald162 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Samochód odebrany i co najważniejsze sprawny :> Zostały wymienione takie części jak: -Pasek rozrządu---->75,01 zł -Napinacz paska roz rolka---->79 zł -Napinacz paska roz---->125 zł -Pasek wielorowkowy---->39,90 zł -Napinacz paska klin---->149 zł -Koło pasowe---->280 zł -Napinacz paska klin---->59 zł -Pompa wody----->109,38 zł -Pasek wielorowkowy----->24,90 zł -Wiatrak używany ---->100zł Do zapłaty z robotą było 1436zł,ale ważne że moje Audi jest sprawne i śmiga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się