Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Kpower i pomiar mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie to jaką przyjąć wagę auta z pustym zbiornikiem paliwa??

jedz zwaz auto bedziesz wiedzial,bez dokladnego zwazenia to pomiary sa juz mniej realne

np a4 b6 awx w dowodzie 1530kg ,a w rzeczywistosci 1380kg

Opublikowano

paliwo tez ważne, to w końcu 70kg, sedan afn z 97r bez paliwa wazy 1287kg

Opublikowano

moj ajm z rezerwa w baku wazy 1300kg,oczywiscie bez zbednych klamotow w aucie i kola zapasowego

Opublikowano

A przy pomierze ESP macie włączone czy wyłączone :mysli:

Opublikowano

A przy pomierze ESP macie włączone czy wyłączone :mysli:

az tak mieli na 3jce? :kox: wrzuc 4rke :wink4:

Opublikowano

hehe no musi mieć nieźle pomodzone pod machą ze widzi różnice z esp i bez :decayed:

Opublikowano

przy tej mocy 175/374 raczej mierzylbym na 4rce a wtedy raczej esp sie nie zalaczy :wink4: Ostatnio hamowalem na 5tce golfa w podobnej konfiguracji, ale wykresy byly bardziej powalowane, wiec polecam jednak 4rty bieg.

Opublikowano

przy tej mocy 175/374 raczej mierzylbym na 4rce a wtedy raczej esp sie nie zalaczy :wink4: Ostatnio hamowalem na 5tce golfa w podobnej konfiguracji, ale wykresy byly bardziej powalowane, wiec polecam jednak 4rty bieg.

ja mierze na 3biegu mocniejsze auta i jakos problemow nie ma z trakcja wiec szukalbym rozwiazania w oponach, zawieszeniu.w moim aucie w cieple dni nie mieli nawet na 2biegu...
Opublikowano

Jasna sprawa, ze cos jest nie halo. Dla proby zrobilem pomiar na 5tce, wydawac by sie moglo,ze wykres bedzie bardziej plaski, a tutaj zupelnie odwrotnie, pofalowany ze hej :wink4:

Opublikowano

Jasna sprawa, ze cos jest nie halo. Dla proby zrobilem pomiar na 5tce, wydawac by sie moglo,ze wykres bedzie bardziej plaski, a tutaj zupelnie odwrotnie, pofalowany ze hej :wink4:

na tej samej trasie zawsze mierzysz?
Opublikowano

na 3 biegu to chyba na sniegu sie wlaczy esp, u mnie jak i u Piotrka jest ponad 400 niuta i nigdy nam sie esp nie zalaczylo na 3 biegu ;)

Opublikowano

Jasna sprawa, ze cos jest nie halo. Dla proby zrobilem pomiar na 5tce, wydawac by sie moglo,ze wykres bedzie bardziej plaski, a tutaj zupelnie odwrotnie, pofalowany ze hej :wink4:

na tej samej trasie zawsze mierzysz?

Mam pare miejscowek, w zaleznosci gdzie jestem :wink4: Czy we Wroclawiu czy w Glogowie :wink4:

Opublikowano

Panowie, temat nie dotyczy przyczepności opon.

Opublikowano

a próbował ktoś wyspawać jakieś rolki? Wydaje mi się,że to mogło by być ciekawym pomysłem :mysli:

Opublikowano

Musiałyby mieć chyba odpowiednią masę i jakiś hamulec elektromagnetyczny który stawiałby rolkom opór z siłą równą masie auta.

Bo chyba nie chcesz rozpędzać samych rolek w 4 sekundy - nic by to nie dało. :>

Opublikowano

pytam, bo nie wiem, jak rolki są zbudowane :wink4:

Opublikowano

no to zrobie dwa pomiary z włączonym i wyłączonym esp...

...masa awx`a z 1485kg ...a w baku jakies 25 litrów ropki

Opublikowano

no to zrobie dwa pomiary z włączonym i wyłączonym esp...

...masa awx`a z 1485kg ...a w baku jakies 25 litrów ropki

mase masz z dowodu czy wazony?
Opublikowano

no to zrobie dwa pomiary z włączonym i wyłączonym esp...

...masa awx`a z 1485kg ...a w baku jakies 25 litrów ropki

mase masz z dowodu czy wazony?

wazony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...