Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 A tak dokładnie to które numery bloków są potrzebne w przypadku 1.8 T? blok nr.5 wystarczy.
mardoczek Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 U mnie coś takiego wypluło: -1740 kg (na złomie) pokazalo razem ze mną + 3/4 paliwa i graty pozostałe - wczorajsze ciśń. 1021 - temp 5 stop aż sam się zdziwiłem bo przeciez to seria jedyne co to wypruty kat na + ale za to mam jeszcze nieszczelnosci na wkretkach gazowych w kolektorze. Mile zaskoczenie .
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Podbijam wie ktoś może czy waga we wlepce w bagażniku czy w ksiązce serwisowej to masa samego auta bez płynów?
banshee Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ciężko powiedzieć. Auto należy zważyć na wadze, jest to wiarygodny pomiar. To co pisze, może ni jak się mieć do stanu realnego - dołożone wyposażenie, graty w bagażniku, ilość paliwa w zbiorniku, ilość szpachli na karoserii :-)))))) Każde kilka kilogramów w tę lub tamtą stronę znacznie wpływa na wyliczony pomiar mocy i momentu. A po co siebie oszukiwać?
kamilb5 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 A w której grupie jest prędkośc pojazdu? U mnie w 5 grupie jest takie coś VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Musisz poszukac kanal z obrotami i z predkoscia zeby wrzucic do k powera Wysłane za pomoca sputnika.
krzysiekvtec Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ktos wie w kncu jaki blok dla 1.8 t ? Nie starczy mi bateri w laptopie na szukanie
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 W nowszych 1.8t czyli u Ciebie wystarczy blok 5 w starszych jak aeb trzeba poszukac, pamiętaj żeby wrzucic na luz po skończeniu przyspieszania i kilkanaście sekund sie potoczyć.
krzysiekvtec Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dzisiaj jak do pracy bede jechal sprawdze i jak zadziala jutro wkleje :-) dzieki Łukasz
kamilb5 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 W aeb-ie trzeba logować zegary na 1szym bloku w MB,testowane dzisiaj. 207km/351Nm.
Łukasz13 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 W aeb-ie trzeba logować zegary na 1szym bloku w MB,testowane dzisiaj.207km/351Nm. Przy 163 g wyszło Ci 207 km i 350 Nm ? poka te logi,
kamilb5 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Te logi nie były robione do końca,bo się kapnąłem że loguje to co nie trzeba więc odpusciłem,to i gramów mało. Tak to wygląda Kpowerze.
krzysiekvtec Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 3 bieg na rownej ulicy cos chyba nie teges
Łukasz13 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 3 bieg na rownej ulicy cos chyba nie teges http://s11.postimg.org/s7eio1o73/IMG_20140112_060849.jpg A parametry dobrze uzupełniłeś? waga ma kluczowe znaczenie:wink:
banshee Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Te logi nie były robione do końca,bo się kapnąłem że loguje to co nie trzeba więc odpusciłem,to i gramów mało.http://images61.fotosik.pl/544/ac7d4e54de42eb3cm.jpg Tak to wygląda Kpowerze. Od 3200 do 4700 PIK ja nic. Jakaś lipa ten pomiar.
kamilb5 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 banshee Niby czemu lipa? Dynomet pokazał bardzo podobnie. ---------- Post dopisany at 08:42 ---------- Poprzedni post napisany at 08:40 ---------- 3 bieg na rownej ulicy cos chyba nie teges http://s11.postimg.org/s7eio1o73/IMG_20140112_060849.jpg A parametry dobrze uzupełniłeś? waga ma kluczowe znaczenie:wink: Może paliwa sobie za dużo dopisał i stąd taki wynik,jaka waga auta została wpisana?
Łukasz13 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Te logi nie były robione do końca,bo się kapnąłem że loguje to co nie trzeba więc odpusciłem,to i gramów mało.http://images61.fotosik.pl/544/ac7d4e54de42eb3cm.jpg Tak to wygląda Kpowerze. Od 3200 do 4700 PIK ja nic. Jakaś lipa ten pomiar. No tez wydaję mi się dziwny bo maks moc wyszła ok 4,5 tyś a u mnie maks mocy wychodzi zawsze 5,5- 5,8 tyś czyli tak jak jest w rzeczywistości.
kamilb5 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 No rzeczywiście macie rację,sprawdzałem teraz wykres z dynometa i tam max. moc jest przy 5300
krzysiekvtec Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Ja wpisalem z dowodu bo nie znam rzeczywistej 1500 kg siebie wpisalem i paliwo 20 kg bo zatankowalem 30 l i zrobilem 80 km :-) temperatura z fis 3 stopnie, przy okazji powtorze pomiar. ---------- Post dopisany at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ---------- troche zaniżyłem dane, ale i tak duzo wyszło jak by nawet wpisałem 1400kg auto to wychodzi 206 KM log z przejazdu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 No włąśnie o to chodzi żeby pomiar był dobrze zrobiony czyli prosta droga, wybieg po skończeniu przyspieszania i własciwa waga, wtedy mozna uznać że pomiar jest wiarygodny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się