Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Czarna Ori B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, z racji tego, że od dłuższego czasu jestem zarejestrowany na forum a4-klubu a od kilku lat także na a6klub (brat posiada a6 c6 3.0 TDi) to czas najwyższy przedstawić swoją B6 w wymarzonej opcji. Sprowadzona osobiście, pełny serwis z książka, historia przeswietlona, ori przebieg, bezwypadek, samochodem jeździł policjant tak więc wszystko na tip top. Silnik 1.9 AWX, 5 bieg manual, zawias 1BA ? (wyższy), czarny metalik, ori xenon, ori chrom, grzane i sportowe kubełkowe stołki, przyciemnione szyby i to w zasadzie wszystko z najważniejszych elementów wyposażenia. Są plany na grube mody pod S-line. Jak narazie tylko plany ponieważ troszkę się wykosztowałem zakupem wozidła a jako student (w obecnych czasach) cieżko umodzić samochód ze stylem i smakiem. W planach:

-felunek z RS4 B7 17' lub 18' /225 max - jakie ET polecacie ? Chcę aby felga wyszła na równo z nadkolem ale bez montażu dystansów, widziałem na allegro wzór z RS4 z ET 25 - czy taki w ogóle istnieje ?

-dokładki w kolor nadwozia

-przejscie na bi-xenon(czarne środki)

-zmieniarka i moduł Bluetooth (jakieś propozycje Panowie ?)

To mody na najbliższą przyszłośc, docelowo samochód ma przybrać kształt B6 A4 jak u kolegi Bart-S :) tak więc pracy jest sporo a funduszy niewiele.

Szukam inspiracji do modów tak więc wszelkie rady i uwagi mile widziane, a przy okazji rzućcie okiem na mój wątek z klamką/zamkiem drzwi --->

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=239724.0

A oto zdjęcia mojej B6 :> :

20120107596-1.jpg

20120107598-1.jpg

Nowa felga 18 8j Et 35 (poprzednio 17 7,5j Et 43) - w tym tygdoniu wpadnie jeszcze zawias 1BE

20130413869_zpsfae48abb.jpg

20130413870_zps21b45a76.jpg

Opublikowano

zaczalbym od dokladek w kolor i gleby,na lato jakies kolo sensowne :wink4:

piszesz ze masz awx to skrzynia powinna byc 5-biegowa,chyba ze ktos rezal :gwizdanie:

Opublikowano

David - faktycznie mój błąd, mam 5 w manualu nie 6 - chce iśc dokładnie taką drogą jaką wskazałeś, ale gleba chyba na końcu i prawdopodobnie na ori zawieszce z S-line , nadadam - milion przejedzie spokojnie, aktualnie mam 219 tys km :) Póki co problem z klamką kierowcy i hamulcami, ponieważ króciec na serwo strzelił i co pokleje to znowu pęka - ktoś zna sposób na szczelne i solidnie sklejenie krócca z węza podciśnieina w serwo ?

Opublikowano

piszesz ze masz awx to skrzynia powinna byc 5-biegowa,chyba ze ktos rezal :gwizdanie

właśnie :wink4:

plany ambitne :good: - na szczęście wszystko znajdziesz na forum - powodzenia i bezawaryjności

Opublikowano

Siemka fajna furka (skarbonka :naughty:) to ja bym proponował:

One - dwururka z tyłu

Two - kiera z multi

Three - navi

Four - czarna podsufitka

Lub w wersji ekonomicznej na początek :tongue4:

1- Pełny fis

2- tempomat

3- lusterka fotochrom.

4- lewarek bieg. s line

Powodzenia w zmianach :)

Opublikowano

Ładna B6. Powodzenia w modach :good:

Opublikowano

Jak chcesz felgi na równo z nadkolem to ET 35 i nie pakuj się w 17" będziesz żałować lepiej kup 18".

Opublikowano

Jak chcesz felgi na równo z nadkolem to ET 35 i nie pakuj się w 17" będziesz żałować lepiej kup 18".

ET 30 też będzie git :good: i koniecznie 18 :wink4: powodzenia w modach i bezawaryjności :good:

Opublikowano

Dzięki koledzy za opinie i propozycje modów, narazie w grę nie wchodzi nawet wariant ekonomiczny bo przy okazji rozkręcam firmę - auto zmieniłem chyba w najgorszym momencie :decayed: póki co musiałem zainwestować w nowy zestaw CB czyli Uniden 510xl plus podróba anteny helikalnej CB Pirat - nadawanie, odbiór rewelacja, bardzo niewiele szumów tak więc polecam zestaw :) ponadto doszły postojówki z LedLabs co nie zepsuje harmonii z ori xenonem, a że zima za pasem czas poszukać felunku.

Czy ET30 felga 8j 18' bedzie na równi z nadkolem i nie spustoszy go w środku ? A może Et 30 7,5J /18' ? Czy na takim zestawie da się jeździć i auto wygląda przyzwoicie ? Ogółem tył prawie na równo z nadkolem, a przód delikatnie (bezpieczna granica) schowany :chytry:

Chciałbym, żeby felga chowała się tak jak tu (projekt kolegi "Bari" z Portugalii)

4modifiede.jpg

Bardzo przyzwoicie wygląda również Avus na dystansach, ale wolałbym uniknąc ich montażu.

IMG_5436.jpg

Opublikowano

ofeeee. już lepiej zawieszenie s-line i dystanse ' i 18"

Tylko nie chowaj koła w nadkole :no:

Opublikowano

autko ładne :wink:

dużo pracy przed Tobą, powodzenia w modach :a4fan:

Opublikowano

Miałem kiedyś taką sztukę, BEZAWARYJNOŚCI. Z wyglądu ładna

Opublikowano

Po długiej przerwie zacząłem powoli rezać, póki co środek wygląda tak :

interior_1.jpg

Ostatnie zdjęcie z lata na nowej feldzie 17' ET43 wyglądało tak, jednak usunąłem chrom z grilla (koc i parking pod drzewem po głośnym gradobicu na śląsku :/)

grad_a4_6.jpg

Jeszcze jedno foto z wiosny (stoi jak koza do dojenia, ale to już ostatni tydzień)

20120328863.jpg

20120407892_zps51030188.jpg

20120407894_zpsd2db3fc9.jpg

na montaż czekają:

-oświetlenie kratek nawiewów, wizytownika oraz cupholdera

-lampki do oświetlenia przestrzeni nóg oraz przestrzeni pod drzwiami

-oświetlenie klamek z przodu(z tyłu brakuje instalacji) wg własnego pomysłu

-tempomat już czeka, ale muszę dokupić moduł pod kiere mój niestety to "F"

-no i najważniejszy mod na sezon letni czyli :))) --->

1be_zpsa6b09b57.jpg

(zdjęcie jeszcze z aukcji, ale zawias już czeka w garażu, setup najprawdopodobniej nastąpi w tym tygodniu bo nie chce mi się odśnieżać podwórka łopatą :D)

w planach ponadto:

-bixy z soczewką B8 - od Qwertego

-malowanie dokładek lub pakiet "s-line/s4" o ile starczy $$$

-dystanse / zmiana amelinium na 18 z et min 35

-klimatyzowany schowek

-naprawa zamka podłokietnika

-wymiana peknietej szyby przedniej

-wymiana łożyska w przednim kole bo dało o sobie znać przy przebiegu 230.000 km (z czego 15.000 zrobione po PL od momentu zakupu z DE)

-BT pod concerta (jaki to koszt Panowie?)

Odnośnie problemów z hamulcami w AWX. Okazało się, że sparciała guma w ścianie grodziowej, która łączy przewody. Mój sposób to kawałek rury do chłodnicy z jakiegoś starego zestawu. Wcześniej (po namowie mechanika :/) niepotrzebnie kupiłem 2 pompe vacum plus uszczelka (30zł). Naprawa powinna kosztować max 5 min roboty mając do dyspozycji kawałek przewodu do chłodnicy o podobnej średnicy jak guma w ścianie grodziowej i nóż. A wyszło prawie 200 zł...mam nadzieje, że to info komuś się przyda, jak się ociepli wrzuce foto elementu, który mam na myśli.

Ponadto wymieniłem 1 wentylator i łożysko na nim. Przed nowym rokiem mój AWX wszedł w tryb pracy URSUS. Mina ludzi na parkingach i kolegów bezcenna...po wstępnej diagnozie łożysko na wentylatorze. Po zrzuceniu flaków z samochodu okazało się że wentylator pękniety z niewiadomych przyczyn. Przy obrotach jakie dostawał z silnika powodował coraz większe wibracje, aż łożysko rozpadło się w mak. Operacja trwała 2 h. Koszt - nowy wentylator TopRAN :D 50 zł. Łożysko do wentylatora 150 zł...piszę o tym ponieważ dzwięki przypominały większe kłopoty a jak się okazało nie było to nic wielkiego ale brzmiało groźnie.

Foto z operacji, wymontowany pęknięty wentylator i demontaż wyeksploatowanego łożyska -->

20130102516_zps2eb9952d.jpg

Rozwiązałem również problem z wycieraczkami -->

20120408896_zpsf2b26510.jpg

Po rozebraniu mechanizmu okazało się, że uległ przestawieniu po próbie ściągnięcia śniegu wycieraczkami ("urodziłem się zmęczony, żyje by odpocząć"). Wystarczyło wyczyścić mechanizm, ustawić i zamiast oryginalnych podkładek użyć "poszarpanych" które odpowiednio trzymają. Od tamtej pory wszystko bangla po dziś dzień.

Mam nadzieje, że info pomocne i przyda się na przyszłość, licze na pomoc z waszej strony przy modach, a najbliższy to pakiet oświetlenie(mam korbki z tyłu ale podświetlane lampki ostrzegawcze) :)

P.S. domin miałeś racje, mądry po szkodzie, ale mam już na oku 18 z ET 35, nie wiem tylko czy nie szukać jeszcze mniejszego ET. Bez dystansów na tył jednak się nie obejdzie.

---------- Post dopisany 06-02-2013 at 11:17 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2013 at 11:29 ----------

Kolejny mod, zestaw do podświetlenia kubka i wizytownika od forumowego kolegi Bazza. Zestaw przyszedł bardzo dobrze zapakowany, wysłany w poniedziałek, dotarł we wtorek. Podłączyłem go wraz z podświetleniem kratek do których rzecz jasna musiałem dorobić instalacje. Sam zestaw wykonany bardzo dokładnie i solidnie, dobrany kolor oświetlenia odpowiada oryginalnemu, podłączenie banalne. Wizytownik jest oświetlony słabiej nić cupholder, spróbuje to poprawić przesuwająć listwe pleksi bardziej do przodu jak tylko bede miał czas. Pytanie do innych brzmi : Czy kubek i wizytownik w ORI zestawach są podświetlane z intensywnością przycisku ESP ? Tak wyszło u mnie

20130206627.jpg

20130206628.jpg

Opublikowano

a widze że sąsiad prze cały czas do przodu...:decayed: oby tak dalej

Opublikowano

Co za zawieszenie wsadziłeś do niego???i wrzuciłbys fotki jak siedzi..

Opublikowano

Się dzieje. :good::naughty:

Opublikowano

Zawias jeszcze czeka w garażu, na dniach będzie na swoim miejscu. Sam jestem ciekaw jak siądzie bo pochodzi z auta o takiej samej konfiguracji jak moje B6. Nie jest to dokładnie ten zawias jaki wskazuje wlepka w mojej B6 i tabela klas wagowych, dosłownie kilka kg różnicy i liczę, że będzie niezauważalna.

laki83 - może jakiś mały spot na dzielni ?

Opublikowano
Zawias jeszcze czeka w garażu, na dniach będzie na swoim miejscu. Sam jestem ciekaw jak siądzie bo pochodzi z auta o takiej samej konfiguracji jak moje B6. Nie jest to dokładnie ten zawias jaki wskazuje wlepka w mojej B6 i tabela klas wagowych, dosłownie kilka kg różnicy i liczę, że będzie niezauważalna.

laki83 - może jakiś mały spot na dzielni ?

w sumie czemu by nie...kiedy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...