Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Wymiana uszczelniaczy zaworowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam klubowiczów, mam pytanko czy do wymiany gumek na zaworach trzeba rozbierać rozrząd, ściągać głowice i na nowo ją planować. Jeśli ktoś to robił to jaki jest orientacyjny koszt. pozdrawiam

Opublikowano

Mi kiedyś mechanik wymieniał te gumki w bardzo prosty sposób wykręcił świece wkręcil przewód podal sprężone powietrze i w ten sposób przytrzymał zawory tak żeby nie opadły i powymieniał uszczelniacze. :hi:

Opublikowano

Mi kiedyś mechanik wymieniał te gumki w bardzo prosty sposób wykręcił świece wkręcil przewód podal sprężone powietrze i w ten sposób przytrzymał zawory tak żeby nie opadły i powymieniał uszczelniacze. :hi:

i przy okazji dowiesz sie jak szczelne masz gniazda zaworowe :naughty:

Opublikowano

Najlepiej zdjąc głowice bo nagar który przy spalaniu oleju zbiera się na zaworach i szlak uszczelniacze szybciej trafi sam przerabiałem ten temat juz kilka razy bo akurat pracuje na warsztacie.

Opublikowano

Wymieniajac uszczelniacze zaworowe zawsze warto jest sciagnac glowice. Chlopaki pisza ze sie da. Da sie tylko jak sciagniesz glowice to przy okazji zobaczysz jak wygladaja gniazda zaworowe, a przy wymianie uszczelniaczy warto jest zobaczyc jak wygladaja prowadnice zaworow.

Wymiana samych uszczelniaczy to pólsrodek.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...