Kowi87 163 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ale jak zrobisz zbierzność jak wartosci przekraczaja norme zarzuconą przez kompa, u mnie tył jak był rozjechany na negatyw to co zakręt pisk w Q jest sruba regulująca kąt, ale to tez w niewielkim stopniu, juz nie pamietam ile tam był przestawione, ale długo tak by nie pojeżdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jak jest dobry magik to ogarnie Ci dobrze zbieżność Ale nie chce teoryzować i u siebie jak zrobie negatyw to napiszę co i jak:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ja miałem z zeszłym sezonie glebę -100 (z przodu negatyw jak nie wiem co:kox:) i nie powiem gumy od wewnątrz ubyło do 3mm. Ale oponki zostają na ten sezon tylko je zdejmę i lewą na prawą i na odwót i zaś sezonik prześmigam:decayed:. A fota slepego...to ten osobnik na pewno musiał mieć źle zbieżność ustawioną...no chyba, że nie żałował opon i sprzęgła:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno, ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranyjulek 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno,ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink: Ale przecież w inwalidzie (FWD) nie ustawisz zbieżności z tyłu. Takie coś moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu w daily car. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno,ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink: Ale przecież w inwalidzie (FWD) nie ustawisz zbieżności z tyłu. Takie coś moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu w daily car. może wg Ciebie nie ma sensu:wink:, ale ja tam wolę d*pą po zoli drzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam panowie byla chwila wiec pstryknolem pare fotek na nowym setapie:wink: Planuje zejsc jeszcze troche w dol ale narazie zostaje jak jest Bedzie wiecej czasu cykne troche wiecej fotek... POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavko87 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 dawaj wiecej fot, tyl kozacko siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 dobry naciag, dobra felga, dobra gleba, jednym słowem syto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Chwilowo niemam wiecej fotek:facepalm: Ale postaram sie cos ogarnac, slaby ze mnie fotograf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4-freunde 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 jak widze auto tego kolegi to wstyd wyjezdzac mi moim na ulice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Bez przesady do pelni szczescia jeszcze brakuje:whistling: Ogolnie to zkupilem nowe wozidlo na lato, ale duzo do roboty jest: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadok34b 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 nowe wozidło ok , ale ta twoja audi poezja , mam nadzieje że golfa tez tak odpier**lisz ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Kajtek jaką ty masz oponę z tyłu mi powiedź. I jakie dystanse i jakie et felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Kajtek jaką ty masz oponę z tyłu mi powiedź. I jakie dystanse i jakie et felg Ja mam 215 35 19 et44 do tego 35mm dystans no i oczywiscie wyrolkowane nadkola Dzisiaj duzo nie brakowalo i byly by BBS LM ale poszly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_23 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 jest tłusto, wizualnie urywa suty a jak się jeździ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jezdzi sie dobrze, mam wmiare gladkie drogi, ale ja nie narzekam przyzwyczailem sie do twardego zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Można z tył w oście ustawić zbieżność i negatyw.Obojętnie czy camberem czy podkładkami na dolnej śrubie przedniej musi być najwięcej mięsa,na tylnej dolnej trochę mniej tak,że jak belka jest na prosto to koła są rozbieżne wtedy przy glebie się wyrównuje.Nie zdziera opon i nie miota d*pą na mokrym:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klajtekkk21 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Można z tył w oście ustawić zbieżność i negatyw.Obojętnie czy camberem czy podkładkami na dolnej śrubie przedniej musi być najwięcej mięsa,na tylnej dolnej trochę mniej tak,że jak belka jest na prosto to koła są rozbieżne wtedy przy glebie się wyrównuje.Nie zdziera opon i nie miota d*pą na mokrym:wink: oooo cos dla mnie musze to obadac niedlugo, dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 rysowałem kiedyś kumplowi,wiem nie mam talentu:decayed: 1.jak masz teraz 2.jak robią 3.jak powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się