Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Black Estate 19" na pokladzie :)


Klajtekkk21

Rekomendowane odpowiedzi

ale jak zrobisz zbierzność jak wartosci przekraczaja norme zarzuconą przez kompa, u mnie tył jak był rozjechany na negatyw to co zakręt pisk :facepalm: w Q jest sruba regulująca kąt, ale to tez w niewielkim stopniu, juz nie pamietam ile tam był przestawione, ale długo tak by nie pojeżdził:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest dobry magik to ogarnie Ci dobrze zbieżność:wink: Ale nie chce teoryzować i u siebie jak zrobie negatyw to napiszę co i jak:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem z zeszłym sezonie glebę -100 (z przodu negatyw jak nie wiem co:kox:) i nie powiem gumy od wewnątrz ubyło do 3mm. Ale oponki zostają na ten sezon tylko je zdejmę i lewą na prawą i na odwót i zaś sezonik prześmigam:decayed:. A fota slepego...to ten osobnik na pewno musiał mieć źle zbieżność ustawioną...no chyba, że nie żałował opon i sprzęgła:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno,

ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink:

Ale przecież w inwalidzie (FWD) nie ustawisz zbieżności z tyłu. Takie coś moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu w daily car.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno,

ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink:

Ale przecież w inwalidzie (FWD) nie ustawisz zbieżności z tyłu. Takie coś moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu w daily car.

może wg Ciebie nie ma sensu:wink:, ale ja tam wolę d*pą po zoli drzeć:decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajtek jaką ty masz oponę z tyłu mi powiedź. I jakie dystanse i jakie et felg :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można z tył w oście ustawić zbieżność i negatyw.Obojętnie czy camberem czy podkładkami na dolnej śrubie przedniej musi być najwięcej mięsa,na tylnej dolnej trochę mniej tak,że jak belka jest na prosto to koła są rozbieżne wtedy przy glebie się wyrównuje.Nie zdziera opon i nie miota d*pą na mokrym:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można z tył w oście ustawić zbieżność i negatyw.Obojętnie czy camberem czy podkładkami na dolnej śrubie przedniej musi być najwięcej mięsa,na tylnej dolnej trochę mniej tak,że jak belka jest na prosto to koła są rozbieżne wtedy przy glebie się wyrównuje.Nie zdziera opon i nie miota d*pą na mokrym:wink:

oooo cos dla mnie musze to obadac niedlugo, dzieki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rysowałem kiedyś kumplowi,wiem nie mam talentu:decayed: 1.jak masz teraz 2.jak robią 3.jak powinno być

beznegatywu.th.jpg negatywp.th.jpg negatywnawprost.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...