Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Doposażenie Audi A4 B8 w Audi Hold Assist (AHA)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok juz uzypelniam ale jak to w koncu z tymi pinami jest to samo ?

Sa te same PINY i podłaczenie .

a takie pytanie skąd mogę dorwać piny do wtyczki ABS bo przeszukałem całe Allegro i nie ma pinów samych muszę coś złe wpisywac

Jesli chcesz piny do zaciskania :

http://allegro.pl/pin-zenski-konektor-mcp-000979025-000-979-025-2szt-i5106786404.html

Opublikowano

Okk te tez mi się przydadzą a te pije które wpina się w tyczkę ABS one są chyba z taka gumka to jak się nazywają ?

Opublikowano

Okk te tez mi się przydadzą a te pije które wpina się w tyczkę ABS one są chyba z taka gumka to jak się nazywają ?

Wyslij maila do tego tego sprzedawcy z linka ktory Ci wyzej wkleilem i napisz mu co potrzebujesz.

Ma mnostwo pierdolek ,piny ,gumki izolacyjne ,kable ,wtyczki itd.

Bralem u niego kilka razy i tylko raz sie zdazylo ze nie mial jednych pinow ,ale jak sie pozniej okazalo nigdzie w Polsce ich nie znalazlem ,mowie oczywiscie o tych zaciskanych.

Opublikowano

Okk dzięki wielkie :D

Opublikowano

Witam. A ja mam inne pytanie. Zrobiliśmy tego moda z mechanikiem i wszystko działa, oprócz informacji LED na przycisku. Po włączeniu funkcji AHA po prostu nie świeci się przycisk. Podobno winą jest pin 16 z ABS-u nie podający masy. Czy to możliwe? Dzięki za odp.

Opublikowano (edytowane)

mam sterownik ABS 8K0 907 379 AK w książce mam wbite 1AS , na stronie 7 post 124 WRCLAGUNA pisze że zmienia się na 8K0 614 517 FM czyli 1AT i w poście 127 pisze że można zakładać AHA . Więc jak to jest skoro ja mam START/STOP :eusathink:

Dziś podłączałem kompa program VCP i w procedurach mam funkcje aktywacja/dezaktywacja START/STOP , wybrałem z dostępnych opcji Audi A4 B8 i poszło , procedura zakończona OK . Odłączyłem kompa odpaliłem auto i pojechałem na przejażdżkę i faktycznie auto nie gasło , po każdym włączeniu zapłonu od razu sama zapala się kontrolka czerwona na przycisku (A) że system wyłączony . Podpinam kompa i żadnych błędów nigdzie nie ma .

Mam rozumieć że AHA będzie działać jak mam wyłączone START/STOP bo w opisie na pierwszej stronie pisze że funkcja AHA nie działa z funkcją START/STOP

Próbowałem wbić kodowanie w ABS przy wyłączonym start/stop ale nie przyjmuje kodowania pisze że kodowanie poza zakresem , wyłączyłem też staRt/stop w MC 09 byte 20 bajt 2 ale nic to nie pomogło , hmmm może być że nie przyjmuje kodowania bo przycisku jeszcze nie mam od AHA

Edytowane przez Love-AUDI
Opublikowano

mam zamontowany sterownik ABS 8K0 907 379 AK ( nie wiem jaki był wcześniej bo prawdopodobnie został zmieniony) oryginalnie był zamontowany przycisk AHA na wlepce w bagażniku 1AT, przy kodowaniu AHA wyskakuje mi komunikat poza zakresem, czy ten sterownik faktycznie obsługuje AHA

Opublikowano

mam zamontowany sterownik ABS 8K0 907 379 AK ( nie wiem jaki był wcześniej bo prawdopodobnie został zmieniony) oryginalnie był zamontowany przycisk AHA na wlepce w bagażniku 1AT, przy kodowaniu AHA wyskakuje mi komunikat poza zakresem, czy ten sterownik faktycznie obsługuje AHA

a logowałes sie do kodowania ?

Opublikowano

mam zamontowany sterownik ABS 8K0 907 379 AK ( nie wiem jaki był wcześniej bo prawdopodobnie został zmieniony) oryginalnie był zamontowany przycisk AHA na wlepce w bagażniku 1AT, przy kodowaniu AHA wyskakuje mi komunikat poza zakresem, czy ten sterownik faktycznie obsługuje AHA

a logowałes sie do kodowania ?

Nie

a jaki jest login ???

zalogowałem się 61378 i dalej wyskakuje poza zakresem

Opublikowano

Nie wiem czemu nie przyjmuje kodowania .

Wg ETKI to 1AT

Opublikowano

Moja pompka nie ogarnie tego, mam instalacje, przycisk wszystko gotowe wiec wypadało by nie odpuścić. Wymiana pompy pompy pomoże ? Czy sam sterownik na pompie jest wymienialny tak aby nie ruszać ementu wykonawczego, jaka procedura przy wymianie? Wystarczy przełożyć i zakodować czy coś jeszcze trzeba jakieś adaptacje itp. Przydało by sie w tym wątku jakieś info na temat wymiany pompy chyba ze ciapa nie potrafi znaleźć :)

Opublikowano

Pompe kupisz juz od 300 pln i z przEłozeniem kodowaniem nie bedzie problemu

Sterownik ABS nie posiada CP

Opublikowano

Grzesiek, ale czy trzeba całą pompę przełożyć, czy sam sterownik ? Bo wiadomo jak całą to odpowietrzanie przewodów itp dochodzi ...

Opublikowano

Grzesiek, ale czy trzeba całą pompę przełożyć, czy sam sterownik ? Bo wiadomo jak całą to odpowietrzanie przewodów itp dochodzi ...

sterownik jest zintegrowany z pompa i jest całosc do wymiany

Opublikowano

Wymieniałeś kiedyś całość .. jaka procedura ? Trzeba potem odpowietrzać układ pewnie ...

Opublikowano

Jak kazda wymiana :)

Pozniej musisz kodować odpowietrzyć itd.

Opublikowano

No więc szukam ABSu ...może zwrócić na coś uwagę... są modele wypasione i bardziej wypasione, tak aby w przyszłości obsłużył jeszcze coś więcej ? Czy po prostu jeden z listy na początku wątku.

Opublikowano

Lista nie jest pełna , szukaj pompy w dobrej cenie a sprawdzimy w ETCE co obsługuje

Opublikowano

No tak, ale może nie warto oszczędzać przy zakupie kosztem możliwości, o ile są jakieś różnice. Jak kupowałem Gateway to max z ASO i teraz wiem że się opłacało bo cokolwiek robię to nawet się nie zastanawiam czy ogarnie, podobnie było z modułem komfortu, było drożej ale raz a dobrze. To trzeba się zastanowić czy podobnie jest z ABS em, tylko że może nie ma potrzeby przepłacać bo nic więcej w nim nie będzie.

Opublikowano

tu tylko sa roznice miedzy oska a QUATTRO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...