Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy poduszka kierownicy z B7 zamontowana do B6 wystrzeli prawidłowo w przypadku kolizji?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mimo wsio i tak się cieszę, że nie zdążyłem zmienić kierownicy na tą z B7, bo nie wiem, czy bym tu dzisiaj pisał :decayed: Dlatego teraz wolę szukać B7 do tej kiery, którą mam póki coś się w tej sprawie nie wyjaśni :decayed:

Opublikowano
No to tu chyba ktoś specjalnie wystrzelił poduchy :decayed:

Audi A4 Avant 2,0 TDI skóra, navi, sport-pakiet (2965254473) - motoAllegro

Moim zdaniem sa dwie opcje, albo ktos to poskladal do sprzedazy(zderzak rozni sie kolorem), ale tez auto moglo dostac centralnie w belke zderzaka i wstrzas byl na tyle silny ze eksplodowaly poduszki

. Z zewnatrz wyglada to niezla, ale pod spodem gorzej

---------- Post dopisany at 19:42 ---------- Poprzedni post napisany at 19:38 ----------

jest tez opcja celowego uszkodzenia w celu uzyskania wyzszego odszkodowania to tez sie zdarza

Opublikowano

Wydaje mi się że nie ma sensu zastanawiać się nad przypadkami kiedy poducha strzeliła, tym bardziej że faktycznie jakieś klucze na trawie leżą i pewnie nie służyły do dokręcenia koła :) woda wyciekła i nie ma zdjęcia silnika i pasa przedniego - nie wiadomo jak wyglądają

lepiej zastanowić się kiedy nie strzelają i sprawdzić czy ta z b7 strzeli kiedy dostanie impuls z czujnika b6... Właśnie Bart jak tam z czasem stoisz? :tongue:

Opublikowano

moim skromnym zdaniem nigdy nie dojdziemy do jakiejś konkluzji kończońcej temat pozytywnie bądź negatywnie. Nawet jeśli już dowiedziecie teretycznie i praktycznie, że jeden nabój wystrzeli z kiery B7 to natychmiast wyjdzie konieczność potwierdzenia czy tak wystrzelona poducha zadziała prawidłowo tzn tak jak jej działanie zostało zaplanowane (napełnienie, czas i tak dalej). Biorąc pod uwagę fakt, że nawet ludzie z branży mieli problemy cokolwiek definitywnie stwierdzić to ośmielę się i powiem, że nie ma szans aby zapewnić kogokolwiek, że po swapie będzie miał sprawą poduchę. PRzy czym sprawna oznacza nie tylko strzelający nabój ale również prawidłowo napełniającą się poduszkę. W takich przypadkach jak airbag zasada postępowania jest prosta, póki nie zostanie potwierdzona teza o prawidłowym zadziałaniu dwunabojówki NALEŻY przyjąć, że ona nie wystrzeli. Można różnie z autem kombinować ale wszytko powinno mieć swoje granice.

Sorry że trochę mało technicznie ale obserwuję temat od dłuższego czasu i stwierdzam, że im dalej w las tym więcej drzew i tylko kolejne niewiadome dochodzą.

Opublikowano
Właśnie Bart jak tam z czasem stoisz? :tongue:

Zarobiony. A co potrzebujesz?

Opublikowano
właśnie bart jak tam z czasem stoisz? :tongue:

zarobiony. A co potrzebujesz?

pw ;)

Opublikowano
właśnie bart jak tam z czasem stoisz?

:tongue:

zarobiony. A co potrzebujesz?

pw ;)

no to się nazywa desperacja żeby prosić przez forum żeby ktoś napisał PW. :grin::grin::grin: jak chcesz to ja teżdo Ciebie moge wysłać PW :grin::polew::decayed::decayed::decayed:

---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 17:24 ----------

ja już dawno uważałem że to jest temat do zamknięcia bo co miało być powiedziane zostało powiedziane.

Opublikowano
właśnie bart jak tam z czasem stoisz?

:tongue:

zarobiony. A co potrzebujesz?

pw ;)

no to się nazywa desperacja żeby prosić przez forum żeby ktoś napisał PW. :grin::grin::grin: jak chcesz to ja teżdo Ciebie moge wysłać PW :grin::polew::decayed::decayed::decayed:

---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 17:24 ----------

ja już dawno uważałem że to jest temat do zamknięcia bo co miało być powiedziane zostało powiedziane.

Też tak uważam... Testów nie przeprowadzimy bo nie ma ku temu warunków i nie będą miarodajne. Jedyne co mogę zrobić z poduszkami które kupiliśmy na spółę to wykonać test na tej z B7 i sprawdzić czy po podaniu napięcia tylko na pierwszy zapalnik - wystrzeli...

Pozostałe obserwacje - niestety, ale królikami doświadczalnymi jesteśmy my (czyli osoby, które zdecydowały się na swap). Umówmy się, że po prostu gdy coś pojawi się czy to na forum czy to w sieci - wrzucamy tutaj (tak jak akcja z ostatnim wrzuconym tu autem). Jednak jednoznacznej odpowiedzi - chyba nigdy nie będzie :whistling:

Opublikowano
właśnie bart jak tam z czasem stoisz?

:tongue:

zarobiony. A co potrzebujesz?

pw ;)

no to się nazywa desperacja żeby prosić przez forum żeby ktoś napisał PW. :grin::grin::grin: jak chcesz to ja teżdo Ciebie moge wysłać PW :grin::polew::decayed::decayed::decayed:

ależ Siemian przevież Bart wcale nie prosił o PW, sam chciałem mu wysłać :decayed:

Bart no właśnie jak pisałem jedyne co możesz zrobić to sprawdzić poduchę z b7 sterownikiem z b6 no i przypuszczam że jeden nabój strzeli.. wtedy każdy tylko sprawdzi ktory nabój ma u siebie podpięty i tyle:wink:

Opublikowano

Bart no właśnie jak pisałem jedyne co możesz zrobić to sprawdzić poduchę z b7 sterownikiem z b6 no i przypuszczam że jeden nabój strzeli.. wtedy każdy tylko sprawdzi ktory nabój ma u siebie podpięty i tyle:wink:

Jedyne prawidłowe rozwiązanie to podłączenie ładunku nr 1 (większa komora, większy ładunek). Ewentualnie rozważaliśmy mostek ale tutaj moim zdaniem może być różnie - producent tego systemu przewidział wyzwolenie ładunku jeden po drugim a nie od razu. Boję się, że w skrajnych przypadkach zamiast do napełnienia mogłoby dojść do rozerwania poduszki (zbyt silna detonacja).

Opublikowano

To napiszcie ewentualnie jak to trzeba podłączyć:naughty:

Opublikowano
To napiszcie ewentualnie jak to trzeba podłączyć:naughty:

Tak samo jak normalną poduchę - czyli pin 1 i 2 w adapterze (czyli wymieniając adapter na ten z B7 piny ze starego wyciągamy i wkładamy w taki sam sposób do nowego).

---------- Post dopisany at 17:39 ---------- Poprzedni post napisany at 17:38 ----------

Ja ze swojej strony obiecuję zdetonować poduszkę B7 najpóźniej do wtorku :thumbup1:

Opublikowano

Mówiąc adapter wyjaśnij mi to bardziej bo wiesz jak to laik ma jak coś się mu tłumaczy:decayed::wink:

Opublikowano

[/color]Ja ze swojej strony obiecuję zdetonować poduszkę B7 najpóźniej do wtorku :thumbup1:

Rozumiem, że to udokumentujesz jakimś stosowanym video? :decayed:

Opublikowano
Mówiąc adapter wyjaśnij mi to bardziej bo wiesz jak to laik ma jak coś się mu tłumaczy:decayed::wink:

Adapter to żółta kostka 4-pin wkładana w gniazdo z tyłu taśmy (czyli pierścienia ślizgowego). Przez ten konektor lecą dwa kabelki do zapalnika poduszki w B6 (i 4 kabelki w do dwóch zapalników w B7).

Nie mam fotki tej kostki ale Mikaszi wrzucał w DB6 zdjęcie gniazda w które się ją wpina:

tamay.jpg

[/color]Ja ze swojej strony obiecuję zdetonować poduszkę B7 najpóźniej do wtorku :thumbup1:

Rozumiem, że to udokumentujesz jakimś stosowanym video? :decayed:

Tjaa, pizgnięcie będzie na youtube :polew:

Opublikowano

Dzięki Bartek za wyczerpującą odpowiedź:decayed: czyli tą kostkę muszę zmienić na tą z B7 tak zrozumiałem:whistling:

Opublikowano
Dzięki Bartek za wyczerpującą odpowiedź:decayed: czyli tą kostkę muszę zmienić na tą z B7 tak zrozumiałem:whistling:

Tak - stary łącznik airbag nie pasuje do taśmy z B7. Numer tej kostki to 4E0 972 133 (koszt ok. 20zł).

---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:19 ----------

Tak właśnie mam podłączone u siebie - tylko pod pierwszy nabój (czyli piny 1 i 2). W tym miejscu jeszcze raz przypomnę - że ten sposób podłączenia nie daje żadnej pewności, że poduszka wystrzeli ani, że zadziała poprawnie (w sensie nie rozwali Wam facjaty lub gorzej). Modyfikację każdy wykonuje na swoją odpowiedzialność!

Opublikowano

Tzn ja zmieniałem chyba u siebie też wiązkę do poduchy i taśmę więc chyba powinienem to mieć co?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...