slo Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Chciałbym na wiosnę delikatnie obniżyć a4 b6 avant i w związku z tym miałbym kilka pytanek. Gwint vs zawieszenie od s-line vs springi? Jakie gwinty polecacie? Czy takie zestawy z allegro są czegoś warte?: http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-b7-8e-avant-i2051799015.html http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-8e-fk-ak-street-i2069546555.html Znalazłem na allegro takie zestawy s-line: http://moto.allegro.pl/s-line-1bv-zawieszenie-a4-b6-b7-avant-i2068507958.html http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-b7-kompletne-zawieszenie-s-line-i2046601713.html http://moto.allegro.pl/kompletne-zawieszenie-audi-a4-b6-b7-avant-s-line-i2031604813.html Czy takie komplety pasują do a4 b6 2001r ? 1BV to już dość chyba twardo. Ile to jest mm niżej od serii ? Jeśli chodzi o springi, to mam amorki 90% przód 85tył. Czy przy założeniu zwykłych sprężyn np -30, amorki dadzą sobie radę ? Jak się ma to do np zawieszenia 1BE lub 1BV? Czy może nowe amortyzatory plus do tego nowe sprężynki obniżające ? Zapraszam do dyskusji
tomaszstn Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Powyżej masz wszystko opisane. Poczytaj temat to będziesz wiedział co to są za firmy TA i MTS. Ja ze swojej strony proponuję Ci co najmniej coś takiego: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-kw-audi-a4-b6-b7-2wd-4wd-i2074649188.html[br]Dopisany: 30 Styczeń 2012, 12:35_________________________________________________ Do nich możesz napisać, może mają do ośki, gorsze ale jeszcze może być: http://allegro.pl/audi-a4-typ-8e-b6-7-gwintowane-vogtland-i2041970920.html
slo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 rozumiem że podstawową różnicą pomiędzy takimi zestawami jest trwałość ?
tomaszstn Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 i nie tylko Jakość użytych materiałów, jakość wykończenia, prowadzenie pojazdu, możliwości regulacyjne itp.
slo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 no właśnie Kowi87 Co myślicie na temat tych 1BV od S-line ? Używane, ori i cena..
tomaszstn Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 no właśnie Kowi87 Co myślicie na temat tych 1BV od S-line ? Używane, ori i cena.. Jak dobre ale to musisz mieć pewność to na pewno lepsze rozwiązanie niż TA dlatego podałem Ci linka do tych KW. Jakość, prowadzenie i żywotność na lata
slo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 te 1BV to ile jest niżej od serii ?
zarzyk2 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 podpinam się pod temat i przy okazji chciałbym się dowiedzieć jak się zachowuje samochód na obniżonych sprężynach -30 ..?? czy się zmienia prowadzenie itd... oczywiście autko do użytku na co dzień...
kamien85 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 tak, zmienia się prowadzenie, auto jest sztywniejsze, nie ma przechyłów na zakrętach i daje się lepiej kontrolować.
zarzyk2 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 to znaczy mam rozumieć że na lepsze w takim razie na wiosnę -30
tomaszstn Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Im bliżej ziemi tym lepiej [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 23:26_________________________________________________ale jakość zawiasu też ma znaczenie a co za tym idzie również cena
Dev Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 te 1BV to ile jest niżej od serii ? ok -25mm
A-rek Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Im bliżej ziemi tym lepiej no to obniż sobie samochód o 120-150 mm i zobaczymy czy na naszych polskich drogach będzie lepiej
tomaszstn Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Im bliżej ziemi tym lepiej no to obniż sobie samochód o 120-150 mm i zobaczymy czy na naszych polskich drogach będzie lepiej Nie łap mnie za słówka oczywiście w granicach rozsądku Na nasze drogi to -30 w B5 to już sporo bo czasami uda mi się przyhaczyć o progi zwalniające lub przy zjeżdżaniu z krawężnika ale jak uważasz to do -50/-40 to pewnie można jeździć, no chyba że to będzie Wrocław
marcuso86 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Jak juz zmieniac zawiecho to raczej na nowe. Jak nie chcesz gwintu to chyba fajnym rozwiązaniem były by monroe reflex + eibach -30. Załozysz zawiecho sline i stwierdzisz ze ten 1 cm mogło by być jeszcze niżej. Pozatym dobranie dobrze spręzyn 1be jest dość trudne i mozesz troche nerwów i pieniędzy stracic.
slawo0909 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA
aju Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Im bliżej ziemi tym lepiej no to obniż sobie samochód o 120-150 mm i zobaczymy czy na naszych polskich drogach będzie lepiej nie robi mi to problemu , tylko nie mogę zjechać z krawężnika większego niż 3cm~ bo haczę takimi metalowymi wypustkami na podwoziu
marcuso86 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA Bilstein b4 to seryjny amortyzator to seryjnej wysokości sprzężyny. Do obniżonych zawieszeń jest B8
zarzyk2 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Ja założyłem einbaha -30mm + bilstein b4 do obniżonych zawieszeń i powiem ci że pieknie leży przód troszkę niżej niż tył, a twardośc troszkę większa niż na 1BA Bilstein b4 to seryjny amortyzator to seryjnej wysokości sprzężyny. Do obniżonych zawieszeń jest B8 podłączam się do tematu- zakładam -30 i jakie najlepiej amortyzatory do tego..?? na serii trochę pojeżdzę czy odrazu wymienić ..?? na coś innego..??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się