Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki akumulator kupić ? od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kup taki jak masz na wlepce i po problemie:) Lepiej większy niż za mały...Osobiście zamiast boscha Kupiłbym MOLa lub vartę 

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W lekka mówi raczej prawdę wiec chyba jasne. A jaki masz obecnie ?

Opublikowano
W lekka mówi raczej prawdę wiec chyba jasne. A jaki masz obecnie ?
No name jakiś. I na bank nawet rozmiarem jest za mały bo po jego prawej i lewej stronie jest jeszcze sporo miejsca do tej pianki.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Rozglądam się za nowym akumulatorem do 1.9 BRB wg wlepki mam mieć J1U 450 A (95 Ah), myślałem że wystarczy jak kupię max 77Ah. Nie jeżdżę w dłuższe trasy, więc chyba lepiej kupić 77Ah firmy Kager?

Opublikowano
Rozglądam się za nowym akumulatorem do 1.9 BRB wg wlepki mam mieć J1U 450 A (95 Ah), myślałem że wystarczy jak kupię max 77Ah. Nie jeżdżę w dłuższe trasy, więc chyba lepiej kupić 77Ah firmy Kager?
Chyba raczej nie. Ja jednak kupuje ty oco producent zaleca i Tobie też bym radził

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja ostatnio kupiłem Yuasa 95Ah. Wg wlepki powinno być 80Ah ale poprzedni właściciel założył 74Ah. Auto zostało przeze mnie mocno doposazone i na tym aku czuć było że nie daje rady.

Opublikowano
Ja ostatnio kupiłem Yuasa 95Ah. Wg wlepki powinno być 80Ah ale poprzedni właściciel założył 74Ah. Auto zostało przeze mnie mocno doposazone i na tym aku czuć było że nie daje rady.
Aku zakupiony 95Ah. Tylko teraz pytanie czy była opcja b8 w której nie było trzeba robić kodowania. Bo mój mechanior podłączył się kompem, ale program przy jakiejkolwiek próbie zmiany nie chciał się łączyć ze sterownikiem. Powiem więcej w opcjach tego programu nie było mojego auta.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Aku zakupiony 95Ah. Tylko teraz pytanie czy była opcja b8 w której nie było trzeba robić kodowania. Bo mój mechanior podłączył się kompem, ale program przy jakiejkolwiek próbie zmiany nie chciał się łączyć ze sterownikiem. Powiem więcej w opcjach tego programu nie było mojego auta.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Ktoś coś?

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jakiego producenta aku polecacie?

Moj moll 72AH 640A się kończy i muszę coś kupić, alternator 8GU. W lokalnym sklepie są Varty, Fiamm, Bosh, Centra, Moll.

Czy Moll 74Ah 680A Kamina Start P+ będzie ok ?

Dzięki

Opublikowano

Witam. Chciałbym kupić nowe aku, ale wyszukiwarki internetowe już nie działają. Audi a4 2.0 alt 2001. Pomoże ktoś, bo zielony jestem, a nie mam czasu się doedukować.

Opublikowano

Jeśli nie wiesz o jakich parametrach kupić to wpisz swój vin tu http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi  i będziesz miał jaki był zakładany ORI -np u mnie w 1.8 t "J0L Batteries: Battery 340 A (70 Ah)" 

Opublikowano
21 godzin temu, aprilsix napisał:

Witam. Chciałbym kupić nowe aku, ale wyszukiwarki internetowe już nie działają. Audi a4 2.0 alt 2001. Pomoże ktoś, bo zielony jestem, a nie mam czasu się doedukować.

Jeżeli chodzi Ci o pojemność, prąd rozruchowy to kup nie mniejsze od obecnego (śmiało może być więcej Ah jeżeli masz ochotę). Jeżeli chodzi Ci o wymiary, ułożenie biegunów to weź podobny jak był (lub taki, żeby się zmieścił). Proste. Jeżeli chodzi Ci o model i producenta to nie pomogę, bo nie będę nikomu reklamy robił :P

Opublikowano

trochę wiedzy nt. akumulatorów

 

Opublikowano

Dzięki.

Opublikowano

Witam koledzy potrzebuję waszej rady jaki aku zakupic do mojej A4 b7 2.0 TDI 140km BPW  z wyposarzenia mam dużo miezy innymi : składane lusterka, el. lusterka, grzane lusterka , fotochrom 3 lustra, 4 szyby el. , grzana tylna szyba, grzane fotele przód jak i kanapa tył , grzana kiera multimedialna, rns-e ledowe, klimatronik, bi-xenon, system bose , pakiet światłó wnetrzna oraz drzwi jak i nóg , doświetlanie drogi do domu, i pewnie jeszcze o czyms zapomniałem ale jest tego wszystkiego dużo a aku jaki jest aktualnie w aucie to 65 AH czyli chyba za mały bo teraz w te mrozy ledwo kreci a nie raz nawet i zawiudł mnie i mysle jaki powienien u mnie być aby wystarczył na to wszystko. Prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

kilka postów wyżej pisałem o linku w którym możesz sprawdzić jaki był ori-powinieneś mieć chyba 74-77 AH

Edytowane przez sitar
Opublikowano

cześć,

mam lekką zagwóztke, może ktoś coś doradzi;

planuje wymiane aku, śniedzieje mi plusowy przewód, pojawiają się mokre plamy na górnej powierzchni, wygląda jakby wywalał elektrolik górą 

niby kręci dobrze i po kilka powtórzeń, ale przy odpalaniu w pełnym obciązeniu często wyskakuje mi błąd modulu hamulcowego, szczegolnie zimą; aby tego ominać odpalam na postojówkach; po konsultacjach zdecydowalem sie na wymiane

 

ale do rzeczy...
jako ORI powinien być J0L - Akumulator 340 A (70 Ah), jednak obecnie mam zasotosowany 700A (75Ah); dodam, ze poprzedni wlasciciel troche zmodyfikował elektryke, napewno zostały dołożone  xenony (przetwornice napiecia i zarniki D2S), jest tez instalacja LPG; 
sa tez podgrzewane lusterka, tylna szyba, przednie siedzenia, ale to raczej bylo juz w ori

co sugerujecie, czy wracac do ORI czy pozostac przy takim samym  

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, koscielny napisał:


jako ORI powinien być J0L - Akumulator 340 A (70 Ah), jednak obecnie mam zasotosowany 700A (75Ah); 

Prąd rozruchu ORI 340A a masz 700A.

W jakich normach jest to podane EN, DIN, IEC, SAE ?

To 340A to chyba w DIN a 700A w EN a może SAE.

 

 

Edytowane przez KINIAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...