Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki akumulator kupić ? od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
... z jaką datą udało Ci się kupić ten aku??

42 tydzień 2013 (czyli połowa października 2013).

--

Pozdrawiam.

Sławek

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

panowie ja również musze szukać aku, tylko teraz mam Bannera 100Ah i 780A. Z wlepki pod kanapa wynika

J1U = Battery 450 A (95 Ah)
:facepalm:

Jaki mam w końcu kupić? Silnik ASN 3.0

Opublikowano
panowie ja również musze szukać aku, tylko teraz mam Bannera 100Ah i 780A. Z wlepki pod kanapa wynika
J1U = Battery 450 A (95 Ah)
:facepalm:

Jaki mam w końcu kupić? Silnik ASN 3.0

skoro z wlepki wynika że masz 95Ah to taki kup

Opublikowano
panowie ja również musze szukać aku, tylko teraz mam Bannera 100Ah i 780A. Z wlepki pod kanapa wynika
J1U = Battery 450 A (95 Ah)
:facepalm:

Jaki mam w końcu kupić? Silnik ASN 3.0

skoro z wlepki wynika że masz 95Ah to taki kup

i tyle mi w sklepie zaleca sprzedawca....a ile powinnien mieć A ? aaaa i posiadam webasto:hi:

Opublikowano

Obyś Bannera nie brał bo syf. Centra, Varta, Bosch, bardzo dobry jest Fiamm itp i bierz 100 tylko sprawdzaj wymiary żeby pasował.

Opublikowano
Obyś Bannera nie brał bo syf. Centra, Varta, Bosch, bardzo dobry jest Fiamm itp i bierz 100 tylko sprawdzaj wymiary żeby pasował.

Z tym Bannerem Kris to raczej tak nie do końca się mogę z Tobą zgodzić. Nie jestem entuzjastą producenta z Austrii, ale na pewno robią W TEJ CHWILI dużo lepsze akumulatory niż OBECNY MOLL. Po za tym, to jest w tej chwili producent pomocniczy, rezerwowy ( w sensie drugi, a nie powiązany kapitałowo ) Varty, jeśli chodzi o dostarczanie akumulatorów na pierwszy montaż dla całej grupy VAG. Moll od dawna wypadł z tego zaszczytu.

Odnośnie włoskiego Fiamm-a, od wielu lat mam Fiamm-a u siebie i z roku na rok widziałem, jak rosła jakość włoskiego produktu. Za 2013 rok, pierwszy raz w historii, mam najmniejszy odsetek reklamacji zasadnych i bezzasadnych w obrębie jednego producenta i został nim właśnie Fiamm. Więc muszę "niestety" przyznać makaroniarzom na ten rok pierwsze miejsce w naszym rankingu niezawodności, a mojego wieloletniego faworyta, Vartę zepchnąć na drugie miejsce. Żeby nie było kryptoreklamy dla Fiamm-a :wink: , mam w sprzedaży u siebie wszystkich wiodących producentów akumulatorów, których wymienił Kris i wolę jak klienci kupują produkty innego uznanego producenta, z wiadomych dla wszystkich powodów.

Opublikowano

Dlatego o Fiamm wspomniałem bo dla ludzi nieznane a bardzo dobre. Ale i cenę z roku na rok podbija a to w przypadku Włoskiej mało popularnej w Naszym kraju firmy może się czkawka odwdzięczyć i Bye Bye rynku. Molla mi szkoda z 15 lat temu dobry był.

Opublikowano

Jakby wprowadzili na rynek takie ilości Fiamm-a, jak Varty czy Centry to i ceny by spadły spokojnie o 6 do 10%. Ale może mają inną strategię, żeby nie zawalać rynku, a trzymać cenę, a jakość się obroni, oczywiście jak nie przesadzą z tą ceną w górę. Generalnie mamy już od kilku lat, że klienci wracają i kupują kolejnego Fiamm-a bez oglądania się na inne bardziej znane marki i tym naprawdę jestem zaskoczony. Z tego co pamiętam to opanowali prawie cały pierwszy montaż całej francuskiej produkcji osobowych ( Renault, Peugeot i Citroen ), a jako rodzynka mają od lat pierwszy montaż i serwis w Ferrari i Maserati.

Opublikowano

Panowie jaki powinien być aku do 2.5 tdi v6 przy 120A alternatorze ?

Opublikowano
Panowie jaki powinien być aku do 2.5 tdi v6 przy 120A alternatorze ?

Ja u siebie mam 100Ah i wystacza. Seryjnie wczesniej miałem chyba 92Ah. Tylko u mnie A6. Nie wiem czy zmieści się w A4 100Ah.

Opublikowano

O to właśnie chodzi czy się zmieści taki aku pamiętasz jakie masz wymiary swojego ?

Opublikowano
Panowie jaki powinien być aku do 2.5 tdi v6 przy 120A alternatorze ?

Ja u siebie mam 100Ah i wystacza. Seryjnie wczesniej miałem chyba 92Ah. Tylko u mnie A6. Nie wiem czy zmieści się w A4 100Ah.

100Ah, i do A4 wchodzi

Opublikowano

Ok dzięki pora zamówić nowy rozruch :D

Opublikowano

ja w a4 b7 mam ori 95Ah ale altek 200A

Opublikowano
ja w a4 b7 mam ori 95Ah ale altek 200A

Od czego? Bo chyba w serii nie było w żadnej wersji takiego kolosa.

Opublikowano

według wlepki się zgadza

2.0 tdi brd upchneli w niej chyba wszystko co się dało :wink:

dekoder.jpg

dekoder1.jpg

Opublikowano

Od wczoraj posiadam a4 b5 1.8t quattro 2000rok :D

No i akumulator najprowdopodniej jest do wymiany, bo ładowałem całą noc no i odpalił ale jakoś tak trochę ciężko.

Jaki akumulator kupić? Do tej pory był taki: 55Ah - 255A DIN - 510A EN

55Ah to nie za mało? Tu widzę, że raczej zakładają do 1.8T tak między 60-65Ah.

Opublikowano

Posprawdzaj rozrusznik

Czasem winny jest on a nie akumulator

55Ah powinno wystarczyć, duży akumulator nie znaczy lepszy.Jak ktoś jeździ krótkie odcinki to bedzie nie doładowany

U siebie mam 60Ah, ale w B6 jest dużo więcej elektroniki niż w B5

Opublikowano

Na razie jeżdżę na tym aku i w sumie jest git. Ciekawe jakby postał ze 3 dni. Po kodzie w bagażniku wyczytałem, że ori był 280A i 60Ah.

Podjadę po świętach do gościa, który się zajmuję akumulatorami i on z tego co wiem może mi sprawdzić czy aku się jeszcze nadaje czy tylko na śmietnik :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...