zradek1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Mam problem auto przy normalnej temperaturze pali na dotyk. Akumulator kupiłem w tym tygodniu CENTRA FUTURA CA 770 Ah/760 Samochód na ciepłym silniku pali na dotyk. rano gdy wstaję do pracy i jest -15 silnik zapali po 5-6 s kręcenia za pierwszym razem. Zdarza się że nie zapali za pierwszym razem , to wtedy za drugim zapala na dotyk. Podejrzewam że to świece żarowe i chcę kupić odrazu 4. Może ktoś mi napisać jakie siedzą w moim silniku, bądź podać link do allegro.
probi101 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Ja wymieniłem świece i nic to nie dało. Prawdopodobnie wraca tobie paliwo a głównym winowajcą jest zaworek zwrotny na filtrze paliwa.. Nowy w ASO kosztuje 97 zł.
zradek1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 jutro sprawdzę świece, jak będą ok to wymienię zaworek zwrotny.
danu44 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Do Twojego silnika pasuja swiece NGK Y-607AS http://allegro.pl/b66-swieca-zarowa-ngk-d-power-50-y-607as-skoda-vw-i2074188889.html
probi101 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Wchodzi do filtra plastykowy okrągły wkład zakończony z dwóch stron rurkami co na nich są przewody paliwowe. Wygląda coś na kształt motyla.
blockout Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 chodzi o to ? image hosting png[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 19:21_________________________________________________a ja gdzieś wyczytałem że to jest termostat i jak jest paliwo zimne to to które wraca z silnika wchodzi do filtra i z powrotem do silnika żeby się ogrzać a dopiero jak ma wysoką temp, bodajże powyżej 70 stopni to ten zaworek kieruje ON z powrotem do zbiornika
probi101 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Ja wymieniłem to i problem się skończył.. Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 19:34_________________________________________________Numer tego zaworka to 1J0127247A. [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 19:41_________________________________________________W środku masz sprężynkę co po kilku latach traci swoją sprężystość i zaworek nie trzyma.
rakud29 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 koledzy a mozna to jakos sprawdzic przed wymiana [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 20:10_________________________________________________kto pomoze
jarku21 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 podepne sie do tematu akumulator bosh s5 kupiony 2 dni temu 77/780 auto jak nie pali tak nie paliło wystarczy pare stopni na minusie i ciezko go ruszyc jak pogrzeje swiece kilka razy to zdaza sie ze załapie czy to moga byc swiece ? jak sprawdzic czy sa dobre?
probi101 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jest to zaworek jednokierunkowy więc jak dmuchasz w drugą stronę to powinien się blokować.
rakud29 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 czyli sciagnac tylko weza i dmuchnac [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 20:48_________________________________________________czy moze sciagnac weza co jest na wejsciu zaworka i patrzec czy nie bedzie cofac paliwa [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 20:50_________________________________________________dobrze mysle ze to jest zasilanie z pompki przechodzi paliwo przez ten zaworek i idzie na wtryski czy jakos inaczej to jest
pukko Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jak to na mrozie, pali słabiej niż w cieple
rakud29 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 terza nie sprawdzi sie czy w cieple pali lepiej bo wszedzie zimno w garazu tez prosze kogos o odpowiedz jak w prosty sposob sprawdzic ten zaworek
blockout Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 czyli sciagnac tylko weza i dmuchnac [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 20:48_________________________________________________czy moze sciagnac weza co jest na wejsciu zaworka i patrzec czy nie bedzie cofac paliwa [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 20:50_________________________________________________dobrze mysle ze to jest zasilanie z pompki przechodzi paliwo przez ten zaworek i idzie na wtryski czy jakos inaczej to jest ale ten zaworek jest na powrocie paliwa do zbiornika więc niewiem czy on coś ma wspólnego z odpalaniem, raczej bym obstawiał pompe tandemową że ona nie trzyma i paliwo się cofa[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 23:07_________________________________________________tylko niewiem czy 2.0 tdi też ma tą pompę
ALBINEK Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Może podepnij go pod Vag-a i zobacz czy wywali jakieś błędy. Jeżeli świece padły to Vag to pokaże.
rakud29 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Kabel będę miał po niedziel a jak by świece padły to kontrolka od świec się nie będzie świecić i chyba przy -25 by już nie zapalił a on pali tylko kręciłem ok 7 sekund nim złapał
probi101 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Nie zawsze wywali na Vagu błąd świecy. Świece mogą być słabe i błędu nie będzie.
ruks Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Mam ten sam problem co kolega zradek1. Wymieniłem pompę tandemową (był wyciek spod niej) oraz świece żarowe (ponieważ nadal nie palił i podobno wszystkie były padnięte). Niestety nie pomogło. Wczoraj dowiedziałem się że może to być ten zawór podgrzewania paliwa 1jO127247a. Jeśli nie działa dobrze bądź o-ringi są kiepskie to auto się zapowietrza więc z pewnością spróbuję ten zawór zdiagnozować a na pewno wymienię o-ringi. Aby sprawdzić zawór należy go zdemontować (oba króćce oraz zdjąć z filtra) i zasłaniając spód (powrót do filtra) dmuchać we wlot przeciwnie do strzałek - nie powinno być przepływu powietrza.
piotreki Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Ja swoje swieczki grzeje 2 razy i zapala po 3 s wydaje mi sie to normalne Czy komus zapala po 1 grzaniu od strzalu przy -20 ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się