Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ciekawe jak będzie sprawa wyglądała z tym jarzmem które oferuje firma ECS bo to jest zestaw dedykowany do przejścia z 320 na 345. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ciekawe jak będzie sprawa wyglądała z tym jarzmem które oferuje firma ECS bo to jest zestaw dedykowany do przejścia z 320 na 345. i ciekawe czy można kupić same jarzma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 no ale po co jak i tak tarcze potrzebujesz a cena jest raczej nienajgorsza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ale niekoniecznie mogę chcieć akurat te tarcze, nie wziąłeś tego pod uwagę?zresztą przy doliczeniu kosztów transportu robi się już 533$ więc już nie tak różowo. chyba że zakup grupowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ja tam nie potrzebuje. Ogólnie to nie ma zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o tarcze 345mm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ciekawe jak będzie sprawa wyglądała z tym jarzmem które oferuje firma ECS bo to jest zestaw dedykowany do przejścia z 320 na 345. i ciekawe czy można kupić same jarzma... napisałem do nich mail-a w tej sprawie zobaczymy co odpisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ciekawe jak będzie sprawa wyglądała z tym jarzmem które oferuje firma ECS bo to jest zestaw dedykowany do przejścia z 320 na 345. i ciekawe czy można kupić same jarzma... napisałem do nich mail-a w tej sprawie zobaczymy co odpisza no to czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 zobaczymy moze jeszcze dzisiaj odpiszą pod warunkiem że mojego maila nie uznają za SPAM :polew: :polew: :polew: :polew: 6 godzin róznicy czasowej, chyba sa juz w pracy :mysli: :mysli: :polew: :polew: :polew: :polew: [br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 17:25_________________________________________________no i jest odpowiedz: :mysli: :mysli: Hello, Tomaszek, thanks for writing. Shipping would be $69.95, so that would bring the total to $249.85. http://www.ecstuning.com/Cart/?add1=8542&qty1=2&utm_source=KKays&utm_medium=email&utm_content=link2cart&salesrep=KKays zapodałem jeszcze zapytanie jakie będą koszta przy większej ilości kompletów ile te jarzma kosztują u nas w ASO ???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Do 300 baksów wydaje mi się, że jest szansa na uniknięcie cła. Przy grupowym chyba będzie trzeba płacić. Mam ofertę jaką dostałem w aso na cały zestaw na przód od S4, podane ceny w ostatnim słupku z rabatem 10%, w 3 od prawej bez rabatu zaciski i jarzma są wyszczególnione czarne-droższe i białe-tańsze, czyli za nie malowane wychodzi 1200zł więc nie wiem czy się opłaca ciągnąć z za oceanu, no chyba, że tak jak pisałem są dedykowane do upgradu czyli lekko wyższe od oryginalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ktoś pytał o Hawk-a... http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7548503&gr_id=18837[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ja tam nie potrzebuje. Ogólnie to nie ma zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o tarcze 345mm... Siemian, mówię Ci zakładaj OZ + FDSP na www.hamulce.net dostaniesz najlepsze ceny Ja dzisiaj założyłem i dodatkowo klocki Ferodo Premier na tył i tak jak przypuszczałem jest za***iście nic nie bije i mam nadzieję, że nigdy nie będzie na 320 nie biło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Juz dawno Siemianowi proponowałem montaz FDSP ale on wolał zwykłe Ate.... :sick3: :sick3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 hehehe... narazie nic nie zmieniam. Hamować hamuje. Wydałem troche kaski ostatnio na auto (stabilizatory, sprzęgło, tuner tv) i trzeba poczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Czyli wybierasz wariant bezpieczny i oszczędny :decayed: : ... jeszcze trochę i będziesz mógł się przekonać jak jest tarcza w środku zbudowana: ale możesz wyrezać jeszcze nowe rotory : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ja chyba zaczne od d*py strony. Znalazlem 300mm na tyl z S4 B6, praktycznie nowe tarcze i klocki OZ + przewody w oplocie. Jak kupie to sie pochwale W miedzyczasie dojade do konca 320mm + 255mm, ktore mam na aucie i zaloze swiezy komplet przod + tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Czy tylny klocek z 288 jest taki sam jak pod 255 lub 245 ? Jeśli nie to czy różni się tylko grubością czy czymś jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Czy tylny klocek z 288 jest taki sam jak pod 255 lub 245 ? Jeśli nie to czy różni się tylko grubością czy czymś jeszcze ? Jest zupełnie inny rózni sie mocowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Czy tylny klocek z 288 jest taki sam jak pod 255 lub 245 ? Jeśli nie to czy różni się tylko grubością czy czymś jeszcze ? Jest zupełnie inny rózni sie mocowaniem. Dziękuję [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 13:42_________________________________________________Ceny tyłu do S4 (C - nie lakierowane, J - czarne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilpage Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 a co sadzicie o zestawach brembo 355 z inter cars kpl zaciski jarzma tarcze i klocki? Olej IC Tu masz różne komplety, od BIG OM, po Stage 4 (max. 1850$ z dwuczęściowymi tarczami 355 mm i sześciotłoczkowymi zaciskami Porsche): http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Braking/ECS_Stage_4/ES2538/ serdeczne dzieki:) a ma ktoś z was jakiś taki zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Aktualnie mam 320 z S4 B5 na przodzie. Oplaca sie zakladac do tego tyl 300mm z S4 B6, czy poczekac na wiekszy przod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się