Piotr Mnich 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 A ma znaczenie czy przednie stronami dobrze założyłem? Bo mam wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Inaczej nie zalozysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Inaczej nie zalozysz założę wystarczy same zaciski między stronami zamienić. Może inaczej przy zaciskach przednich po ich założeniu odpowietrznik powinien być wyżej czy niżej niż przewód zasilający? Edytowane 31 Stycznia 2016 przez Piotr Mnich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Odpowietrznik zawsze wyżej, bo jak byś odpowietrzył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Odpowietrznik zawsze wyżej, bo jak byś odpowietrzył? Czyli jednak da się odwrotnie zamienię i ewentualnie dalej będę pytał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Może doprecyzuję (żeby nie było,że masz dobrze,a będziesz chciał zrobic źle;), sztywna rurka wchodząca w zacisk jest/powinna byc poniżej odpowietrznika. Poza tym chyba nie nie dałoby się założyc odwrotnie, tak jak pisał Dev wyżej bo przewodów by zbrakło. Edytowane 31 Stycznia 2016 przez staniek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Nie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Powiem tak jak by się nie dało to pewnie bym to od początku dobrze zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majster2201 0 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Wystarczy odpiąć z jednego mocowania ktore jest na wahaczu. Tak właśnie zrobiłem, tylko teraz ręczny chwyta bardzo wysoko, To wina linki czy da się to wyregulować ? Wie ktoś gdzie można dostać linki z s4 ? Więc te z b7 pod 288 też będą ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Ogólnie z b7 pasuje, nawet z 245. Wystarczy zdjąć linkę z jednego mocowania na wahaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam Może mi ktoś podać nr katalogowe osłon tarcz hamulcowych na tylną oś? Tarcze 288. Szukałem w etce ale występują z tego co widziałem do 245;255 i 300. Ogólnie potrzebuje takie osłony do oski bo od quattro mam i nie jestem w stanie ich przerobić żeby pasowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Jaka jest różnica pomiędzy osłonami na tył 8E0615611N/612N a 4F0615611/612 ?? Podchodzą w ogóle p&p którekolwiek osłony na tył pod 300mm do B7 q?? WitamMoże mi ktoś podać nr katalogowe osłon tarcz hamulcowych na tylną oś? Tarcze 288.Szukałem w etce ale występują z tego co widziałem do 245;255 i 300. Ogólnie potrzebuje takie osłony do oski bo od quattro mam i nie jestem w stanie ich przerobić żeby pasowały Do ośki masz 8E0615611P i 8E0615612P (quattro z końcówką Q). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Jaka jest różnica pomiędzy osłonami na tył 8E0615611N/612N a 4F0615611/612 ?? Podchodzą w ogóle p&p którekolwiek osłony na tył pod 300mm do B7 q?? Witam Może mi ktoś podać nr katalogowe osłon tarcz hamulcowych na tylną oś? Tarcze 288. Szukałem w etce ale występują z tego co widziałem do 245;255 i 300. Ogólnie potrzebuje takie osłony do oski bo od quattro mam i nie jestem w stanie ich przerobić żeby pasowały Do ośki masz 8E0615611P i 8E0615612P (quattro z końcówką Q). Mordo przecież Twoje z 288mm mogą zostać pod 30mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Mogą, ale do 330 już będą nieco małe, a że lubię czepiać się szczegółów to będzie mnie to drażnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Jaka jest różnica pomiędzy osłonami na tył 8E0615611N/612N a 4F0615611/612 ?? Podchodzą w ogóle p&p którekolwiek osłony na tył pod 300mm do B7 q?? Żadne osłony pod 300mm nie spasują P&P do żeliwnej zwrotnicy bo są mocowane na 4śrubki. Ogólnie potrzebuje takie osłony do oski bo od quattro mam i nie jestem w stanie ich przerobić żeby pasowały Osłony od quattro powinny pasowac do fwd, odwrotnie już nie bardzo. Chyba,że się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Czym konkretnym najlepiej przesmarować prowadnice w zaciskach przy 320mm z A6 ? :myśli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Niczym. Pracuja na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Jak na sucho? Nic się nie smaruje w nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen8000 5 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Czy te rurki będą dobre przy swapie z 312 na 345 czy trzeba coś dokupić. Te prowadniczki mają lekkie bicie jak się je założy na wiertarke. Może tak być czy lepiej kupić nowe? wydukane na T3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Nie. Nie smaruje sie i nie powinno sie smarowac. Gumki maja w srodku specjalne lamele ktore powoduja powrot zacisku po hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się