Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

:hi: czy przy wymianie tyłu na 300 trzeba zmienić linkę ręcznego ? Jak tak to jaka jest mi potrzebna?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:hi: czy przy wymianie tyłu na 300 trzeba zmienić linkę ręcznego ? Jak tak to jaka jest mi potrzebna?

Ja nie zmieniałem tylko inaczej zamocowałem w blasze na wachachu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B7 tarcza 288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: czy przy wymianie tyłu na 300 trzeba zmienić linkę ręcznego ? Jak tak to jaka jest mi potrzebna?

Ja nie zmieniałem tylko inaczej zamocowałem w blasze na wachachu

Z tą linką to chyba trochę zależy od rocznika, w mojej modelowo 2003 nie ma opcji,żeby linka wystarczyła na długośc i ciągle siedziała chociaż częściowo w uchwycie.

Linka z S4 B6 jest dokładnie 3cm dłuższa od mojej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok a gdzie kupowałeś linkę ?

Tzn typowo od s4 bo słyszałem ze np z b7 pasuje ale nie jestem pewien.

Edytowane przez jozek726
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linke do B7 na pewno bedzie miec ktos na forum, a ta w zupełnosci wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy osłony tylnych tarcz z S4B7 na 100% wejdą do B6?

Mam wątpliwości patrząc na te wytłoczenia:

S4B6:

518615_x800.jpg

S4B7:

568127_x800.jpg

Z góry dziękuję za odpowiedzi a'la "może wejdą, może nie"... :facepalm:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz Ci pisalem

maja byc z B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda nie audi ale moze kogos to zainteresuje i zechce zapodac u siebie...

dzisiaj wpadło jedno biemdablju E92 na SWAPik z 330/24 na 348/30mm

zacisk cały aluminiowy, jednoczesciowy. tłoczek fi57, plus zeliwne jarzmo oraz blaszka

tył poleci z 300/22 na 336/22mm ale wiąze sie to ze zmianą zwrotnicy , szczęk oraz linki

b46tjp5y.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek a do E46 jakiś upgrade ćwiczyłeś? Kumpel ma 280mm bodajże przód i chce perforowane oz :facepalm: Czekam na moje złotka :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno mozna coś zapodac, cza polukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski z s4 b6/7

Jarzma z A6 C6 ale to i tak nie bedzie 330 tylko 325 i trzeba toczyc tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski z s4 b6/7

Jarzma z A6 C6 ale to i tak nie bedzie 330 tylko 325 i trzeba toczyc tarcze

a tarcza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev krążyła jakieś pół roku temu partia lipnych tarcz Bosch'a ? Obiło Ci się coś o uszy ? Dwóch znajomych miało te tarcze , kupowane nie z allegro i po około 2 miesiącach biły , a znam sposób jazdy owych użytkowników i ten aspekt wykluczam...

Edytowane przez alvaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało prawdopodobne aby coś takiego przytrafiło sie boschowi, produkuje dla nich ta sama firma co dla grupy VAG i całej reszty

mozliwosci są trzy:

1. źle wyczyszczone piasty

2. krzywe piasty

3. 1 i 2 na raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...