Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobra, a jeszcze w temacie A6 C5 - czy na tył pasują tam heble z S4 B6/B7?

kawalek blachy i montowac 330mm do tych zaciskow :)

A co to za rzeźba? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nazwalbym ją "od biedy", bo wychodzi dosyc tanio a skutecznosc jest naprawde niezla, lepsza na pewno niz 300mm z esy

10600597_1164099003631087_76371929647493

w b6 natomiast caly myk polega na zrobieniu adapteru ktory nie bedzie odsuwal zacisku na zewnatrz auta bo tam tarcze i tak nie sa glebokie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, osobiście bałbym się założyć coś takiego w taczce :kox:

Wolę max. ori... czy zatem tylne hebelki 300/22mm z S4 B6/B7 podeszłyby bez sztukowania, dystansowania i innego dłubania do A6 C5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, osobiście bałbym się założyć coś takiego w taczce :kox:

Wolę max. ori... czy zatem tylne hebelki 300/22mm z S4 B6/B7 podeszłyby bez sztukowania, dystansowania i innego dłubania do A6 C5?

Z S6 masz 269mm, mały adapter i podchodzi tarcza 310mm z A8. Zacisk i klocek zostaje ten sam. Chyba najprostsze i najtańsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev jakie tarcze bys polecil na tył bo teraz mam wlozone s4 b6/7 szukac ori nowych czy masz cos do polecenia zamiennego a tez dobrego? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie sa obawy ? to nie plastelina tylko solidny kawal cmetrowej blachy, predzej urwiesz wahacz jak zacisk hamulcowy na tym adapterze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, osobiście bałbym się założyć coś takiego w taczce :kox:

Wolę max. ori... czy zatem tylne hebelki 300/22mm z S4 B6/B7 podeszłyby bez sztukowania, dystansowania i innego dłubania do A6 C5?

Z S6 masz 269mm, mały adapter i podchodzi tarcza 310mm z A8. Zacisk i klocek zostaje ten sam. Chyba najprostsze i najtańsze rozwiązanie.

Tylko klocek jest mały w tym zestawie bo ten sam co w każdym 245mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie, ale bierze tarcze po zewnetrznej stronie, a różnica średnic i tak jest dosyć spora, a tym samym efekt tez jest bardzo dobry

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


a jakie sa obawy ? to nie plastelina tylko solidny kawal cmetrowej blachy

Takie obawy, że jarzmo nie jest bezpośrednio przymocowane do zwrotnicy, że taka rzeźba, pomimo przyłożenia się i najszczerszych chęci ślusarza, nie gwarantuje czy to się po jakimś czasie nie wygnie z przegrzania, zmęczenia materiału etc.

Pomijam sprawy takie jak upierdliwy pan diagnosta na przeglądzie czy drobiazgowy rzeczoznawca ubezpieczyciela przy oględzinach pokolizyjnych szkód, szukający sposobności do zakwestionowania zasadności wypłaty odszkodowania...


Który rzeczoznawca z PZMot-u (wezwany przy odwoływaniu się) podpisałby się pod dokumentem, że takie sztukowane coś gwarantuje całkowite bezpieczeństwo? To, że jakieś bezpieczeństwo te hamulce dają w to nie wątpię... ale co innego gdy się podziwia swoje dzieło z boku a co innego gdy się pod czyimś dziełem trzeba podpisać i ryzykować utratę uprawnień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę by mi Pan diagnosta próbował wypatrzeć dystanse na zwrotnicy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprzychylny pan diagnosta potrafi uczepić się każdej dupereli, pół roku temu natrafiłem na takiego ;)

Generalnie nie przekonuje mnie taka sztukateria, wolę gdy każda część jest zaakceptowana i wyprodukowana przez producenta :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to te nasze "rezanie" idzie w łeb w tym momencie jak nie są zastosowywane mody p&p ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc takim tokiem myślenia wszystkie dorabiana przewody hamulcowe, linki są niebezpieczne. Takie adaptery wykonuje się z odpowiedniej stali, choć jak ze wszystkim zawsze istnieje jakieś ryzyko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym warsztacie gdzie zaciskają węże hydrauliczne odmówili mi zakucia przewodów hamulcowych bo nie posiadali odpowiedniego atestu... a robią węże do ciężkiego sprzętu budowlanego, nie żadne popierdółki dla majsterkowiczów - żeby nie było. Musiałem je kupić w sklepie moto.

Nie wątpię jednak, że znajdą się ryzykanci którym brak tego certyfikatu zwisa i powiewa - zarówno pracownikom zakładu jak i jego klienteli.



Takie adaptery wykonuje się z odpowiedniej stali

Odpowiednia tzn. jaka? Nie za twarda, nie za miękka? Kto o tym decydował i na jakiej podstawie? Ma na to jakieś papiery z ośrodka badawczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie adaptery wykonuje się z odpowiedniej stali

Odpowiednia tzn. jaka? Nie za twarda, nie za miękka? Kto o tym decydował i na jakiej podstawie? Ma na to jakieś papiery z ośrodka badawczego?

Wykonuje się to ze stali S355

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprzychylny pan diagnosta potrafi uczepić się każdej dupereli, pół roku temu natrafiłem na takiego ;)

Generalnie nie przekonuje mnie taka sztukateria, wolę gdy każda część jest zaakceptowana i wyprodukowana przez producenta :wink:

w takim razie każdy adapter na zaciskach brembo nie powinien być montowany w autach, kazdy RS nowy ma teraz zaciski montowane na adapterach tego typu, a nawet z wygladu bardziej "lichych", to samo stare rs2 którego adapter wygląda bardzo słabo a mimo wszystko się sprawuje

stale konstrukcyjne, czy narzędziowe jak sama nazwa wskazuje służą do różnych celów i dlatego muszą się wyróżniać ponad przeciętną wytrzymałością

380217465_1_644x461_zacisk-hamulcowy-prz

cieniutki prawda ? a montuja to podobno w rs6, rs4 itp itd

idąc dalej tym tokiem bałbym się wsiąść do A4 B6 gdzie są alu zwrotnice miejscami naprawde cienkie, a musza utrzymać praktycznie cały ciężar auta w momencie ostrego hamowania - przecież to tylko aluminium, a i nie jedną pękniętą przy górnych wahaczach widziałem

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...