Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Może zmień tarcze i klocki na coś z półki street race... obecnie co masz? Ori czy zamiennik niewiadomej produkcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie czy kompletne zaciski i jarzma pod tarcze 345 z audi a4 b8 podejdą do a4 b7 obecnie mam 288 mm i jest kupa szukam czegoś dobrego ...

Podejdą, z tym że musisz mieć jeszcze do tego przewody. Ori z Twojego auta nie będą pasować. Do tego trzeba jeszcze przytoczyć tarcze po promieniu zmniejszając jej średnicę do 341mm

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


obecnie mam 288 mm i jest kupa

Kur... nie doczytałem, pisząc wcześniejszego posta byłem przekonany, że masz seryjnie 320/288mm a nie 288/245mm

Tu nie ma co pudrować syfa jakimiś wyczynowymi tarczami czy klockami, tylko swap wchodzi w grę. Acz weź pod rozwagę setup 320/288 jeśli nie chcesz popłynąć w zbyt duże koszta :)


W każdym razie wymieniając hebel na przodzie nie zapomnij o tylnej osi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, problem juz przerabiany ale nie moge sobie z tym poradzić.. po wymianie hebli z tylu na 288 po uruchomieniu pojezdu pedal po mocnym nacisnieciu idzie do podłogi .. odpowietezalem juz tradycyjnie pompujac pedal hamulca , uzywalem juz pompki cisnieniowej do wyniany plynu hamulcowego , probowalem metody ze strzykawka ale caly czas cos nie tak .. zaraz dojde do wniosku ze odpowietrzenie tych zacisków jest nie możliwe .. Poratujcie mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcić z jarzma i co dalej ? Ktos ma pompowac a ja mam potrzasac ? :D

Pomyśl.

Masz butelkę przezroczystą wody z bąblem powietrza !

Ustawiasz ją tak by otwór był MAX pionowo i ściskasz by wyszło powietrze !

Nie wiem czy da sie bardziej obrazowo !?!?!?

Ty musisz tylko zblokować tłoczek by nie wyszedł przy pedałowaniu stopem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcić, odpowiednio ustawić/trzymać, pamiętać o jakimś dystansie żeby tłoczka nie wypchnąć całkowicie i odpowietrzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to nawet nie pompuje hamulcem, odpowietrznik max pionowo w gore i czekam az plyn ktory bedzie sobie wyplywal bedzie bez babelkow

fajnym patentem jest tez oring taki jak np od wtryskiwacza miedzy odpowietrznik a zacisk, wtedy ma sie pewnosc ze gwintem powietrze sie nie zassie czy cos ten desen, latwo go zdemontowac nawet jak sie dokreci odpowietrznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tak robielm odpowietrznik pionowo w gore + pompowanie i tak z 40 minut . Efekt ? Zero powietrze i hamulec taki sam .. czyli na odpalonym wpada w podłogę ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest opcja ze pompa na ktorejs sekcji ci puszcza i wtedy nic nie zrobisz, nowe uszczelnienia albo pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzałeś na włączonym zapłonie? Jeśli nie to mogłeś uszkodzić uszczelnienia w pompie... tak przynajmniej mówili w warsztacie, który w zeszłym roku odpowietrzył wszystko jak należy

u mnie po swapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię co powiedzieli... a zrobili to dobrze, więc nie mam powodów by się z nimi spierać :)


Dodam, że poprzednia ekipa mechaniorów twierdziła, że odpowietrzali dwa razy układ i zrobili wszystko co w ich mocy... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany weźmie się coś za stary tył chyba 255 bez tarcz i klocków. Dorwałem tył od 2.0t za dobrą kasę ( patrząc po forum to bardzo dobrą ) i zastanawiam się czy coś się zwróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/365912-zaciski-jarzma-oslony-312mm/#entry4887455

Koledzy mam straszną biedę w hamulcach bo 280. Czy ten zestaw podejdzie pod moją zwrotnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...