Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam panowie pytanko mam do wzięcia tył tarcze klocki jarzma bez zacisków s4 b6 300mm, jest sens to brać??

Warto ??

Ktoś ma jakieś zaciski pod to ? ?

Lub wie gdzie dostane??

Ewentualnie nr mogę prosić ( może w ASO o ile cena mnie nie zabije się skusze kupić )

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie nr mogę prosić ( może w ASO o ile cena mnie nie zabije się skusze kupić )

Po co ASO. Pisz do Wandeja może uda mu się ściągnąć nowe TRW tak jak w moim przypadku było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie nr mogę prosić ( może w ASO o ile cena mnie nie zabije się skusze kupić )

Po co ASO. Pisz do Wandeja może uda mu się ściągnąć nowe TRW tak jak w moim przypadku było.

Zaciski do S4 ??

Nie wiedziałem, zaraz go atakuje dzięki wielkie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zamiennik TRW to po małych przeróbkach z mocowaniem linki ręcznego idealnie pasują zaciski z VW T5 do zgarnięcia za grosze z alledrogo :hi:

Jedyny minus ich jest taki, że pow. tłoczka jest o ok.10% mniejsza w porównaniu do zacisków S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a ile za jarzma tył od 255 mogę krzyknąć koledze od nas. Nie chcę zdzierać. A może lepiej nie rozdzielać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde nowe auto ma homologację, to wystarczy. Daje to z automatu gwarancję na każdą część, nawet najmniejszą śrubkę znajdującą się w pojeździe.

Sorki za ogrzanie kotleta

Będąc w Polsce, miałem znajomego policjanta, był tak dociekliwy, że kiedyś powiedzial: daj mi samochód, nawet nowy z fabryki a znajdę w nim powód do odebrania dowodu...

Uwierz mi proszę, nawet fabryka odwalac maniane i ma nie homologowane części albo homologuje bubel a później się zdarzają "akcje serwisowe" na coś "poprawione". To po cholere te badania, papiery, godziny nie potrzebnej pracy, wydanej kasy itp?

Ja założyłem zaciski z S4 i są na wyrost dla mnie, nie wykorzystuje ich w pełni, za to co powiem to są jak brzytwy bo nie są mocno rozgrzewane. Dwa foteliki na pokładzie mi w tym pomagają.

Przeglad? Nikt nie patrzył czy hamulec seria czy S4, ważne że mają odpowiedni stan klocków i tarcz, diagnostyka nie głupi i widzi z czego to jest więc wie jakie rozmiary powinno to posiadać , jeśli nie ma tolerancji, wpisuje w system i zapraszamy do 10 dni po usunięciu usterki, lub ryzyko jazdy bez ważnego przeglądu. Nawet jazda do innego diagnostyka nie pomoże, wszystko wpisywane w jeden system (osoby z UK wiedzą o co chodzi).

Pytanie poza tematem hamulcy: jakie masz zamontowane nagłośnienie w samochodzie? Chodzi mi o jednostkę sterującą...

Pozdrawiam

Rum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, co byś wolał - imitację A4 bez jakichkolwiek papierów zrobioną przez pana Henia-ślusarza czy oryginał z Ingolstadt za którym kryje się szeroko pojęte know-how podparte obliczeniami i serią badań?

No właśnie...

Taka jest właśnie dla mnie różnica pomiędzy częścią z wybitym logo (TRW, Audi etc.) a dorabianą gdzieś w garażu. Nie twierdzę, że to bubel, ale jak sam Dev stwierdził - da się zauważyć na forum, że niektórzy testują swoje wynalazki na innych... a to nie jest zabawne :whistling:

A akcjami serwisowymi najczęściej podlegają części nie wpływające bezpośrednio na bezpieczeństwo... jeśli się mylę, to podaj mi nr akcji (koncernu VAG) w którym poprawiano cokolwiek w systemie hamulcowym, bo ja o takowych nie wiem :hi:

A może ten Twój znajomy szkieł wie coś więcej? :mysli:

Co do nagłośnienia to stary (WinCE :facepalm: ) chińczyk... od ponad 3 lat gra bez uwag. I nie chce się zepsuć :P


Co do poprawiania to de facto każdy tzw. face-lifting danego modelu to jedna wielka akcja serwisowa producenta. Zasłoną dymną są tu nowe lampy, zderzaki, dodatkowe opcje wyposażenia lub szersza paleta kolorków...

Z tego punktu widzenia to sama zmiana hamulców z 312/255 na 320/288 przy okazji liftingu B6 (-->B7) w najmocniejszych wersjach silnikowych (poza eSami i RS-ami) to...akcja serwisowa :whistling::wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nagłośnienia to stary (WinCE :facepalm: ) chińczyk... od ponad 3 lat gra bez uwag. I nie chce się zepsuć :P

Co do poprawiania to de facto każdy tzw. face-lifting danego modelu to jedna wielka akcja serwisowa producenta. Zasłoną dymną są tu nowe lampy, zderzaki, dodatkowe opcje wyposażenia lub szersza paleta kolorków...

Z tego punktu widzenia to sama zmiana hamulców z 312/255 na 320/288 przy okazji liftingu B6 (-->B7) w najmocniejszych wersjach silnikowych (poza eSami i RS-ami) to...akcja serwisowa :whistling::wink:

No właśnie, poprawianie na "coś lepszego" skoro albo stare jest za dobre i się nie będzie psuć albo wykonane jest wadliwie i trzeba to cichaczem wymienić.

Ale koniec offtopa.

Co do papierów i zgodności wszystkiego w twoim samochodzie: wierzę że masz wykupiony abonament RTV na odbiornik w samochodzie? - bo wiesz że jest taki obowiązek...? I nie chodzi mi o tą zrolowaną celulozę o której pisałeś w odpowiedzi DEV'a.

Reszta EOT.

Pozdrawiam

Rum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam pytanie dotyczące naszych hamulców z a4 b6/b7 ale takie trochę z innej beczki.

Mianowicie, zrobiłem swapa z 288/245 na 321/288 i teraz pytanie.

Co mogę zrobić z tymi starymi hamulcami? Czy orientujecie sie do jakich modeli by to jeszcze podeszło?

Z tego co wiem to S3 ma z przodu 288 a z tyłu 232 czy jakos tak.

Czy można by było uszczęśliwić jeszcze tym, co zdjąłem kogoś w mniejszym autku tak żeby nie musiał wykonywać większych przeróbek?

A najlepiej P&P :)

Czy do A3, może Polo, albo któryś seat, skoda, może golf?

Macie jakieś doświadczenia lub informacje na ten temat?

Szkoda oddawać na złom graty w b.dobrym stanie :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam pytanie dotyczące naszych hamulców z a4 b6/b7 ale takie trochę z innej beczki.

Mianowicie, zrobiłem swapa z 288/245 na 321/288 i teraz pytanie.

Co mogę zrobić z tymi starymi hamulcami? Czy orientujecie sie do jakich modeli by to jeszcze podeszło?

Z tego co wiem to S3 ma z przodu 288 a z tyłu 232 czy jakos tak.

Czy można by było uszczęśliwić jeszcze tym, co zdjąłem kogoś w mniejszym autku tak żeby nie musiał wykonywać większych przeróbek?

A najlepiej P&P :)

Czy do A3, może Polo, albo któryś seat, skoda, może golf?

Macie jakieś doświadczenia lub informacje na ten temat?

Szkoda oddawać na złom graty w b.dobrym stanie :-(

Tył podchodzi do B5, reszta złom..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nagłośnienia to stary (WinCE :facepalm: ) chińczyk... od ponad 3 lat gra bez uwag. I nie chce się zepsuć :P

Co do poprawiania to de facto każdy tzw. face-lifting danego modelu to jedna wielka akcja serwisowa producenta. Zasłoną dymną są tu nowe lampy, zderzaki, dodatkowe opcje wyposażenia lub szersza paleta kolorków...

Z tego punktu widzenia to sama zmiana hamulców z 312/255 na 320/288 przy okazji liftingu B6 (-->B7) w najmocniejszych wersjach silnikowych (poza eSami i RS-ami) to...akcja serwisowa :whistling::wink:

No właśnie, poprawianie na "coś lepszego" skoro albo stare jest za dobre i się nie będzie psuć albo wykonane jest wadliwie i trzeba to cichaczem wymienić.

Ale koniec offtopa.

Co do papierów i zgodności wszystkiego w twoim samochodzie: wierzę że masz wykupiony abonament RTV na odbiornik w samochodzie? - bo wiesz że jest taki obowiązek...? I nie chodzi mi o tą zrolowaną celulozę o której pisałeś w odpowiedzi DEV'a.

Reszta EOT.

Pozdrawiam

Rum

Poszło PW by nie zasyfiać tematu :hi:

PS. 312/255 nie miały wady konstrukcyjnej. Każdy zna hasło reklamowe Audi... więc musieli coś poprawić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a ile za jarzma tył od 255 mogę krzyknąć koledze od nas. Nie chcę zdzierać. A może lepiej nie rozdzielać?

Podpowie ktoś?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powie mi ktoś czy tarcza 312 będzie grała z zaciskiem i jarzmem z 320?

Czy to oczywiste, że klocki będą wystawały poza obrys tarczy i moje pytanie w ogóle nie powinno mieć miejsca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam pytanie dotyczące naszych hamulców z a4 b6/b7 ale takie trochę z innej beczki.

Mianowicie, zrobiłem swapa z 288/245 na 321/288 i teraz pytanie.

Co mogę zrobić z tymi starymi hamulcami? Czy orientujecie sie do jakich modeli by to jeszcze podeszło?

Z tego co wiem to S3 ma z przodu 288 a z tyłu 232 czy jakos tak.

Czy można by było uszczęśliwić jeszcze tym, co zdjąłem kogoś w mniejszym autku tak żeby nie musiał wykonywać większych przeróbek?

A najlepiej P&P :)

Czy do A3, może Polo, albo któryś seat, skoda, może golf?

Macie jakieś doświadczenia lub informacje na ten temat?

Szkoda oddawać na złom graty w b.dobrym stanie :-(

Tył podchodzi do B5, reszta złom..

Nie takiej odpowiedzi się spodziewałem ale trudno :(

W każdym razie dzięki za info :)

A ktoś do b5 będzie to chciał w ogóle?

Jaka tam najmniejsza w serii jest montowana tarcza na tył? quattro robi różnicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...