kileeer 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Tomek masz jakieś info o klocach, kiedy będą? Bo coś się nie odzywają do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 byłem dzisiaj w ICars-ie ale nic nie było w moim korytku :angry: ponoc ma byc na 20 marca, zobaczymy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 byłem dzisiaj w ICars-ie ale nic nie było w moim korytku :angry: ponoc ma byc na 20 marca, zobaczymy.... W poniedziałek i Ja pojadę do IC zobaczymy czy coś mają dla mnie... To odrazu wezmę inne gadżety potrzebne do zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 a co jeszcze potrzebujesz? śruby doszły? podkładki masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 a co jeszcze potrzebujesz? śruby doszły? podkładki masz ? Podkładki jadą do mnie śrub jeszcze nowych nie mam. Jak nie kupię to złoże na starych. No kupię w końcu tarcze w IC przód i tył no i kloce na tył i miałbym wszystko. aaa i płyn muszę kupić. Typ200 czy Blue Racing? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jak chces to Blue ale najpierw odpowietrz zaciski na zwykłym zawsze jest problem z odpowietrzeniem tyłu a 1 litr Blue bedzie za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jak chces to Blue ale najpierw odpowietrz zaciski na zwykłym zawsze jest problem z odpowietrzeniem tyłu a 1 litr Blue bedzie za mało kumam. Zrobi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 :mysli: :mysli: :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 dev, wspomniales w temacie wrc'a, ze ogarnales 360mm/330mm w B6. Na jakich to zaciskach? O ile to nie tajemnica Ja byc moze za jakis czas wloze 352mm na przod (SID organizuje taki zestaw pod moje zaciski) i mam chrapke na wieksze tarcze z tylu przy moim zacisku z S4 B6 - da rade cos wsadzic? Np. tarcze z S4 B8 330mm? Pozostaje pewnie kwestia jarzma/adapterow jakichs... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 potrzebujemy przednie dwutloczkowe zaciski Ate od A8 S8 pod tarcze 365mm, ale jest jedno ale nie ma takiej tarczy o wysykosci 46.5mm wiec wrzucamy tarcze 360mm od RS4 B5 i no trzeba podpilowac 2mm otwory w zwrotnicach na tyl jarzma tarcze klocki oslony od A6 4F, A4 B8 lub A5 S5 od tarczy 330mm zacisk pasuje od S4 B6/7 od tarczy 300mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 w takim razie za jakis czsa zrobie sobie swapik na 330mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Dzisiaj chciałem założyć 18" repliki bbs lm i d*pa tył nie wszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Łaj ????????????? :mysli: :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Dzisiaj chciałem założyć 18" repliki bbs lm i pupa tył nie wszedł to juz predzej przod powinien nie wejsc niz tyl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 kur poczytałem i juz mnie korci żeby hamy zmieniać- Devastation odezwę sie do Ciebie ja kupka na hamy będzie odpowiednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 ups sorry, przód** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 jakie ET tam masz ? Na ten zacisk spokojnie wchodzi ET45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Ja mam ET 43 w ori Rs6 i jest może z 2mm luzu. Nawet nie wiem jakie ET tamte są ale za cholere nie weszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 czyli jest wiecej jak ET45 :mysli: ostatnio Siemian wrzucal takie same zaciski pod felge z ET45 felgi i pasilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 może zależy od wzoru trochę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się