Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

zawstydziłem sie :polew: :polew: :polew:

nawiercane musza chodzic na dobrych klockach a Ty takie kupiłes

ja jezdze na perforowanych i FDSP i jest GITES !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zawstydziłem sie :polew: :polew: :polew:

nawiercane musza chodzic na dobrych klockach a Ty takie kupiłes

ja jezdze na perforowanych i FDSP i jest GITES !!!!

Wiesz tarcze Ferodo nie kosztują majątek, Jak nie zdadzą egzaminu to pomyślimy nad Zimmermannami Perforowanymi. Ale tak naprawdę to wolałbym wydać tą kasę na dobry klocek na tył np (FDSP) a tarcze gładkie i takw moim przypadku powinny wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej od razu pojechac z grubej rury ????

z własnego doswiadczenia wiem ze nie bedziesz załowac :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej od razu pojechac z grubej rury ????

z własnego doswiadczenia wiem ze nie bedziesz załowac :good: :good: :good:

Wiesz jak teraz pojeżdżę na gładkich a później zmienię na perforowane to będę miał rozeznanie czy było warto.

Ps. Gdybym nie miał ciśnienia na założenie, a takowe mam bo nie mam już na czym jeżdzić bo obecne już się skończyły miesiąc temu :shocked:

No i jeżdżę jak zabójca po drogach. :thumbdown:

No i we wtorek zapewne będzie montaż tego zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Widzę super temat na mody w przyszłosci szacun dla Was :notworthy: To jest to-a nie stylizacja 1,9 TDI w standardzie na S,RS Wygląd +bezpieczeństwo :good: pozdrawiam [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 00:07_________________________________________________Trochę Piszecie o Ferodo.Jeżeli chodzi o klocki (zwykłe),na tylnej osi to nie polecam.Miałem 2 ostre hamowania w godzinnym odstępie i 1 się po prostu rozkleił.Po zdemontowaniu wyciągnąłem osobno metal,osobno okładzinę,był zużyty w ok 50% lub mniej ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Widzę super temat na mody w przyszłosci szacun dla Was :notworthy: To jest to-a nie stylizacja 1,9 TDI w standardzie na S,RS Wygląd +bezpieczeństwo :good: pozdrawiam [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 00:07_________________________________________________Trochę Piszecie o Ferodo.Jeżeli chodzi o klocki (zwykłe),na tylnej osi to nie polecam.Miałem 2 ostre hamowania w godzinnym odstępie i 1 się po prostu rozkleił.Po zdemontowaniu wyciągnąłem osobno metal,osobno okładzinę,był zużyty w ok 50% lub mniej ...

:hi:

Nie słyszałem aby ktokolwiek miał problem z klocem ferodo. Może po prostu trafił Ci się felerny egzemplarz.

:kawa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Ja już wczesniej spotkałem się z negatywną opinią na temat w.w. klocków.Kumpel jak usłyszał nazwę to tylko potwierdził wczesniejsze negatywy w tym temacie :thumbdown: Możliwe,że akurat zle trafiłem-w dzisiejszych czasach nie wiadomo na co się trafi ....niestety.Tak jak ostatnio słuchałem opinii użytkownika tarcz Bosch i Brembo z allegro :shocked:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Widzę super temat na mody w przyszłosci szacun dla Was :notworthy: To jest to-a nie stylizacja 1,9 TDI w standardzie na S,RS Wygląd +bezpieczeństwo :good: pozdrawiam [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 00:07_________________________________________________Trochę Piszecie o Ferodo.Jeżeli chodzi o klocki (zwykłe),na tylnej osi to nie polecam.Miałem 2 ostre hamowania w godzinnym odstępie i 1 się po prostu rozkleił.Po zdemontowaniu wyciągnąłem osobno metal,osobno okładzinę,był zużyty w ok 50% lub mniej ...

trafiłes na chinskie podróby

jezdze na Ferodo od 92r i nigdy nie przytrafiło mi ze klocki sie rozleciały

wiele razy przypaliłem te klocki az sie paliły zywym ogniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbował ktoś wsadzić hamulce z Passata W8 334x32 (dwu-tłoczkowe) ? Rozstaw jarzma będzie się zgadzał ?

Moze i ktos probowal ale tarcze sa dostępne tylko w ASO sztuka jakieś 700zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Widzę super temat na mody w przyszłosci szacun dla Was :notworthy: To jest to-a nie stylizacja 1,9 TDI w standardzie na S,RS Wygląd +bezpieczeństwo :good: pozdrawiam [br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 00:07_________________________________________________Trochę Piszecie o Ferodo.Jeżeli chodzi o klocki (zwykłe),na tylnej osi to nie polecam.Miałem 2 ostre hamowania w godzinnym odstępie i 1 się po prostu rozkleił.Po zdemontowaniu wyciągnąłem osobno metal,osobno okładzinę,był zużyty w ok 50% lub mniej ...

trafiłes na chinskie podróby

jezdze na Ferodo od 92r i nigdy nie przytrafiło mi ze klocki sie rozleciały

wiele razy przypaliłem te klocki az sie paliły zywym ogniem

Kupiłem auto w zeszłym roku w maju,wtedy było 1,5 roku w Polsce z Niemiec-serwisowane zarówno w D jak i PL tak że raczej niemożliwe żeby to była chińszczyzna-raczej były to dosc stare klocki :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak były stare to po co wypisujesz głupoty w stylu ze Ferodo jest FEEEEEEE

rozumiem gdybys załozył nowe, pojezdził kilka dni i zaczęły by Ci bic albo by sie rozleciały

a tutaj nie było takiego czegoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy przy wymianie tarcz z przodu wymienić odrazu łożyska - przebieg auta to 214 kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak były stare to po co wypisujesz głupoty w stylu ze Ferodo jest FEEEEEEE

rozumiem gdybys załozył nowe, pojezdził kilka dni i zaczęły by Ci bic albo by sie rozleciały

a tutaj nie było takiego czegoś

Tego dokładnie nie wiem-tak jak wczesniej pisałem były zużyte mniej niż 50 % ,a wiek klocków to tylko przypuszczenia fakt faktem rozleciał się :shocked::wink4: Nie wypisuję głupot,tylko stwierdzam fakt nie Denerwuj się
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy przy wymianie tarcz z przodu wymienić odrazu łożyska - przebieg auta to 214 kkm.

w przednich tarczach nie masz łozysk tylko w piastach

wiec nie ma potrzeby tego robic

chyba ze daja juz znac o sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze nie dają ale myślałem żeby to zrobić za jednym machem skoro przebieg już słuszny a łożyska ciągle oryginalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze nie dają ale myślałem żeby to zrobić za jednym machem skoro przebieg już słuszny a łożyska ciągle oryginalne...

Jak nie wyją to nie ruszaj.

Zmiana tarcz to jedno a wymiana łożysk to całkiem inna bajka, kosztuje sporo więcej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze nie dają ale myślałem żeby to zrobić za jednym machem skoro przebieg już słuszny a łożyska ciągle oryginalne...

Więc jeżeli masz ori łożyska i nic się nie dziej to się nie czepiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładałem ostatnio przód 320mm na zacisku 2-tłoczkowym z a8 s4/b5 i zdziwiłem się jak po zakręceniu felg nie dało się obrócić koła. Ale po delikatnym podpiłowaniu zacisku było ok.

Felga 18" et 35

MAM%208%20CZ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...