kileeer 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 takie są moje odczucia. Nawet zastanawiałem się czy napewno wszystko jest ok. z tamtymi zaciskami bo róznicy nie czuje, ale wszystko wygląda na OK. No to kurde ciekawe. Docieram swój przód, i będę montował tył ten co mam 288 i zobaczę jak to się będzie miało do hamowania. A wspomniałeś o stabilizatorach... Ty masz od RSa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 z tyłu też mam 288... przy 300mm tarcza jest wentylowana, przy 288 nie... może Siemian za mało na rekawie jeździsz i sie nie ma jak zagrzać ;-) ja będe się zastanawiał czy robić tył na 300 czy nie. Chyba że niedługo będziemy robili upgrade a`la S4 b8 345/330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 z tyłu też mam 288... przy 300mm tarcza jest wentylowana, przy 288 nie... może Siemian za mało na rekawie jeździsz i sie nie ma jak zagrzać ;-) ja będe się zastanawiał czy robić tył na 300 czy nie. Chyba że niedługo będziemy robili upgrade a`la S4 b8 345/330 To może tył mu dobrze nie bierze skoro potrafi zagotować 345mmm z przodu? To jest kawał metalu do zagrzania, więc wg mnie gdzieś jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ale że grzeje 345 a 300 nie? to coś jest nie teges... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 ale że grzeje 345 a 300 nie? to coś jest nie teges... Nie wiem jakie jest rozłożenie siły hamowania ale przód pewnie ma z 65% Więc wiadomo bardziej dostaje po d*pie. Ale mocny tył powinien odciążyć przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na ile sie znam albo nie to Siemian ma zapowietrzony tyl zmienialem ostatnio w B6 tyl na 300mm a jezdzilem autem przed i po wlasciciel auta i ja osobiscie stwierdzilismy ze hamulce sa zdecydowanie lepsze Siemian pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo :shocked: NIe no niedługo to spadochron pozostanie [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 22:02_________________________________________________ na ile sie znam albo nie to Siemian ma zapowietrzony tyl zmienialem ostatnio w B6 tyl na 300mm a jezdzilem autem przed i po wlasciciel auta i ja osobiscie stwierdzilismy ze hamulce sa zdecydowanie lepsze Siemian pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo Sprawdzić i odpowietrzyć na pewno nie zaszkodzi. Koszt niewielki a może warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 a jak 330mm bedzie mu malo tp pozostanie tylko rzut kotwica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 koledzy co powiecie o firmie Textar? myślę tutaj o klockach (nr 23950 203 0 5) i tarczach (nr 98200 1439 0 1) pod hamulce 345mm klocki kiedyś próbowałem i mogę być jak za takie pieniądze. klocki w detalu to cena 345zl/kpl natomiast same tarcze to koszt 690zl/kpl...wiec za nie takie małe pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 na ile sie znam albo nie to Siemian ma zapowietrzony tyl zmienialem ostatnio w B6 tyl na 300mm a jezdzilem autem przed i po wlasciciel auta i ja osobiscie stwierdzilismy ze hamulce sa zdecydowanie lepsze Siemian pakuj 330mm na tyl jak Ci 300mm malo też o tym myslałem czy nie jest przypadkiem zapowietrzony. Ale z moich obserwacji wynika: przy 288/245 po paru mocniejszych hamowaniach świeci wszystko i nie hamuje (przód zaczyna świecić pierwszy) przy 320/245 dużo lepsze hamowanie, (przód i tył zaczyna świecić pózniej ale raczej równocześnie) przy 345/245 miazga jeśli chodzi o hamowanie (tył świeci, nad przodem trzeba popracować) przy 345/288 zauważalna poprawa na śliskiej nawierzchni- np. asfalt z piachem (przód i tył świeci i dymi aż miło ale trzeba się postarać- dopiero dwa razy u mnie świeciły) przy 345/300 skuteczność moim zdaniem porównywalna ale tyłu jeszcze nie zaświeciłem, przód dymi co chwile ale nie świeci pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 odpowietrz jeszcze raz tyl metode podawalem na forum[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 07:17_________________________________________________ Chyba że niedługo będziemy robili upgrade a`la S4 b8 345/330 ogarnalem 330mm na tyle w B6 pomine tutaj przod 360mm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 niedługo będzie nowa moda.... niedawno szałem był chiptuning i osiągi 0-100 km/h... niedługo będzie breaktuning i czasy 100-0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 niedługo będzie nowa moda.... niedawno szałem był chiptuning i osiągi 0-100 km/h... niedługo będzie breaktuning i czasy 100-0 ale wg mnie dobry kierunek co niektórzy by wybrali. Bo tego nie dałoby się sprzedawać na allegro po 50zł i pisac że hebluje jak na spadochronie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 moim zdaniem to też dobry kierunek... a nie tylko dowala się koksu... po 250 KM a hamulce 288mm czy jak ostatnio czytałem w którymś z magazynów gdzie przedstawiają zabawki tuningowe... w Golfie MK IV było chyba 270 KM a hamulce 312/248mm :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 moim zdaniem to też dobry kierunek... a nie tylko dowala się koksu... po 250 KM a hamulce 288mm czy jak ostatnio czytałem w którymś z magazynów gdzie przedstawiają zabawki tuningowe... w Golfie MK IV było chyba 270 KM a hamulce 312/248mm :wallbash: Wiesz czasami i 312 wystarczy jak jest dobry klocek golf nie jest dużym i ciężkim autem. Moc silnika tez nie o wszystkim świadczy. Bo takie audi b6 w avancie w klekocie i jeszcze w Q z kompletem osób to sporo juz waży i te 288 to jest za mało. I czasami trzeba było butami hamować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 wiesz MK IV z dobrym motorkiem też wazy ponad 1400 kg także jest co hamować... Jak wstawiłem kiedyś Golfa V na wagę przy 1.6 zobaczyłem ponad 1300 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbunio 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Panowie czy przy hamulcach 345mm wejdą 17", zależało by mi na ori felgach. Czy zimowe opony 17" można nabyć w jakiejś rozsądnej cenie ? Ewentualnie mógłbym zostać przy 18" na zime ale wtedy opona pewnie kosmicznie droga..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Panowie czy przy hamulcach 345mm wejdą 17", zależało by mi na ori felgach. Czy zimowe opony 17" można nabyć w jakiejś rozsądnej cenie ? Ewentualnie mógłbym zostać przy 18" na zime ale wtedy opona pewnie kosmicznie droga..? Kolego nie każda 17" wchodzi na 345mm, A co do cen opon to allegro prawdę Ci powie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Z tego co wiem (bo też zmieniam hamulce) oryginalne 17stki na 345mm wchodza... pod warunkiem ET 45 i mniejsze...czytaj 43,35,29 itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Wiesz czasami i 312 wystarczy jak jest dobry klocek golf nie jest dużym i ciężkim autem. Moc silnika tez nie o wszystkim świadczy. Bo takie audi b6 w avancie w klekocie i jeszcze w Q z kompletem osób to sporo juz waży i te 288 to jest za mało. I czasami trzeba było butami hamować. przy 312mm problemem moze byc grubosc tarczy - 20mm. raz czy dwa mozna z duzej predkosci przyhamowac ale szybko zlapie wysoka temperature i sie hamulce skoncza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się