Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

ja pierdziele... jeszcze pare takich postów i nasprawde nie wytrzymam i włoże coś z tego... Chyba musze zablokować ten wątek.. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

W Twoim przypadku to nawet wskazane abyś coś takiego miał u siebie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pare zloty lezy.....

Nie lepiej zrobic z tego uzytek ???

foto robione z 2-3 tyg temu, ostatnio przywiozlem tego wiecej z FR

ze wzgl na moja prace nie mam czasu na jakąś reklame i sprzedaż tego, powoli upycham to głównie dla znajomych w S4 i RS4 B5/B6/B7

obecnie na stanie około 30 kompletów - to co widać na foto to tylko jeden regał z wielu w garażu :)

przywiozłem teraz zwrotnice z A6 c6 więc przymiarki będą i się tego pozbędę może :rolleyes: bo tam wszyscy w 3,0tdi mają problem z tarczami 347x30mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare zloty lezy.....

Nie lepiej zrobic z tego uzytek ???

przywiozłem teraz zwrotnice z A6 c6 więc przymiarki będą i się tego pozbędę może :rolleyes: bo tam wszyscy w 3,0tdi mają problem z tarczami 347x30mm

jaki problem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy użytkownik A6 który ma 3,0 tdi lub 3Tfsi ma problem z tarczami 347x30mm

przy dynamicznej jezdzie zabija tarcze w 3-5 tyś km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trafia sie pare A6-ek w miesiacu na hamulce

ale nie zauwazylem zadnyc niepokojacych objawow

a kilku gosci jezdzi na prawde szybko bo klocek montuje Ferodo DS

co konkretnie sie dzieje z tymi tarczami ?

Zuzywaja sie nadmiernie, pekaja czy bija ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A6 3,0 to za ciezkie bydel i za mocne na seryjne heble które i tak są za słabe na to auto

tarcze szybko sie przegrzewaja/biją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zapodac lepszy klocek, nie bedzie takiego efektu

ale fakt buda sporo wazy i to powoduje takie skutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak wiem, ja mam jeszcze w garażu a6 z końca 2008 i ma hamownie 321,

chyba że jest tak wersja 3,0 tdi 233 ps miała 321 a 240 ps miała 347 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już na pokładzie 320/288 :kox:. W końcu samochód hamuje, tym bardziej że z tyłu już nie było klocków tylko blachy, a tarcze cieniutkie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę wiocha zakładać takie atrapy, ciekawe z czego są wykonane, i czy wytrzymują wysokie temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jestem własnie na etapie adaptacji zacisków TRW z B8 do B6/7 tarcza 320mm

wszystko ładnie, ale jest jeden problem

jak to ostatnio bywa z przypadku grupy VAG zaczynaja sie małe utrudnienia

w tym przypadku chodzi mi o rozbiórke tych zacisków na czynniki pierwsze

celem demontazu jest wypiaskowanie poszczególnych elementów i malowanie proszkowe

producent wymyslił sobie 10kątne śruby SPLINE (XZN)

gdzie normalnie są to śruby z 12kątnymi wewnetrznymi łbami

i tym samym prosze o pomoc w znalezieniu takiego klucza , średnica 12mm

przekopywałem neta przez kilka dni, rozmawiałem z kilkoma przedstawicielami firm narzedziowych

niestety bezskutecznie......

a na zaciski Nosfer czeka.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bity-torx-tri-wing-hex-plus-mega-germany-wawa-i1534240076.html

zobacz czy tu będzie kiedyś właśnie gdzieś widziałem taki zestawik, podobny,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, kiedy paczkę do mnie wysyłasz? :slina::evil::wink4:

Środek już podrasowałem :kox: teraz czas na heble :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro rano o 10.00 dam znac :wink4:

od wtorku zakład byl zamkniety, produkcja wstrzymana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn z tymi hamulcami:)

tak tak wiem, ja mam jeszcze w garażu a6 z końca 2008 i ma hamownie 321,

chyba że jest tak wersja 3,0 tdi 233 ps miała 321 a 240 ps miała 347 mysli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze - jesli to jest to czego szukasz - to malowanie gratis dla mnie :kox::tongue4:

http://www.centrumtechniki.pl/KLUCZE-TORX-XZN-IMBUS-HEX-RIBE_Nasadki-Spline-XZN-12z%283,48035,%29.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze - jesli to jest to czego szukasz - to malowanie gratis dla mnie :kox::tongue4:

http://www.centrumtechniki.pl/KLUCZE-TORX-XZN-IMBUS-HEX-RIBE_Nasadki-Spline-XZN-12z%283,48035,%29.aspx

ma byc 10-cio kątny :cool1: :cool1: :cool1:

ale jak znajdziesz to bedziesz miec malowanie za FREE !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...