Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SLAYD,

co do wymiarów zacisków to one się nieznacznie różnią:

320 B7/C6: 270x210x90 vs. 320 C5: 260x190x85 [mm] - tak przynajmniej wynika z etki.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Od B7 jest minimalnie szerszy

Opublikowano

Ok dzięki Pany ,trzeba będzie zaryzykować jak nie wejdzie to zostaje dystans

Opublikowano

Lepiej kup koło z ET mniejszym jak 42

Opublikowano

czesc, przerabiałeś coś wiekszego do a4 b6 niz 345? przejzalem troche stron do tylu ale tam raczej mniejsze rozmiary tarcz..

Opublikowano

365, 380

Opublikowano

moglbys podeslac zdjecia i ceny na pw?

Opublikowano

400 to juz na palecie trzeba transportowac :D poza tym musi mnie sie to zmiescici w zimowe 18 cali 10170945_681031808624053_802105582114364

Opublikowano (edytowane)

400 to juz na palecie trzeba transportowac :D poza tym musi mnie sie to zmiescici w zimowe 18 cali 10170945_681031808624053_802105582114364

mega zestaw :kox:

ale o 18" można zapomnieć, jak u mnie pod 370mm minimum to 19" ;)

360mm by dało radę upchnąć, ale myślę że ori zestaw od s4 b6 daje radę

Edytowane przez Booster
Opublikowano

takie 360 albo 365 bym przygarnal

Opublikowano

Lepiej 365 z RS4 B7 bo 360 to ciężka kupa z Rs4 B5

A wszystko powyzej 370mm jest juz bez sensu, lepiej wzmocnic tył.

Opublikowano

jak to cenowo sie prezentuje? zakup i eksploatacja

Opublikowano

To zalezy jak trafisz, w jakim stanie i cenie. Tutaj nie ma reguły.

Opublikowano

ale za komplecik p+t w dobrym stanie 4 klocki trzeba liczyć

Opublikowano

Ciezko bedzie w tej cenie

Opublikowano

taki zestaw da sie ogarnac w dobrych piniondzach i chyba w tym kierunku bede sie kierowal w takim razie 10154564_10152357538291427_6960874793775

Opublikowano

:kox::kox::kox:

Opublikowano

Wolałbym zwykle zaciski od S4 B6/7 na dobrym klocku i tarczy albo na 4-tłoczkowym

Brembo.

Opublikowano

Dev po przejściu z 320/288 na S4 B6/7 z oplotem stalowym będzie zauważalna różnica w hamowaniu? Bo zastanawiam się nad sensem takiego posunięcia względem jakby nie patrzeć nie małych kosztów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...