Dev Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 ori tez mozesz zalac, nie widze problemu reszta jutro na handy
gabalo Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Witam koledzy, kilka tygodni temu po wymianie układu hamulcowego z 1,9tdi na zestaw od 3.0tdi pytałem co jest ze tak piszczą te hamulce przy małych prędkościach na dohamowaniu i takie tam....Jedni radzili smarować, inni poczekać aż się ułożą i dotrą dłużej niż tysiąc kilometrów....Więc dla kolejnych osób które ewentualnie miałyby ten problem, w moim przypadku i moim trybie jazdy 70% autostrada i 30% miasto stwierdziłem że poczekam aż się dotrą trochę dłużej a w między czasie troszkę je pomęczyłem z większych prędkości i w tej chwili nie ma żadnego pisku. Od wymiany nalatane 3,5 tyś kilometrów a od 2,9 tyś już nie piszczą ale stwierdziłem że poczekam zanim cokolwiek napisze.Tak więc proponuje czekać troszkę dłużej i docierać a później się martwić Kolego DEV małe pytanko do Ciebie, po wymianie hebli na na większe radziłeś po kilku tyś kilometrów jeszcze raz wymienić płyn na nowy żeby wszystko było 100% ok. Nalatałem już 3,5 tys kilometrów wymieniać już czy jeszcze poczekać trochę? Aha i masz może na sprzedaż przewody w oplocie do hebli 3.0 tdi? Najlepiej w kolorze czerwonym ? Jak tak to kiedy mogę dzwonić dogrywać temat?
Tajfun211 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 A oprócz tych początkowych bolączek jak wrażenia po zmianie w jakości hamowania?
gabalo Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Wrażenia mega. Od samego początku hamowało lepiej a tak po 1,5tys kilometrów sie zrobiły 100% żylety zwłaszcza przy hamowaniu z dużych prędkości. Przy małych prędkosciach np. wjeżdzając do miasta i hamując z przykładowych 90 do 60 czy mniej delikatnie dotykam pedalu żeby płynnie powoli zwolnić a wydaje mi sie że wskazówka prędkości i tak dośc szybko opada Także ja sie zastanawiałem bo kasa itp, ale jak bym drugi raz miał zmieniać to bez wahania
Dev Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Witam koledzy, kilka tygodni temu po wymianie układu hamulcowego z 1,9tdi na zestaw od 3.0tdi pytałem co jest ze tak piszczą te hamulce przy małych prędkościach na dohamowaniu i takie tam....Jedni radzili smarować, inni poczekać aż się ułożą i dotrą dłużej niż tysiąc kilometrów....Więc dla kolejnych osób które ewentualnie miałyby ten problem, w moim przypadku i moim trybie jazdy 70% autostrada i 30% miasto stwierdziłem że poczekam aż się dotrą trochę dłużej a w między czasie troszkę je pomęczyłem z większych prędkości i w tej chwili nie ma żadnego pisku. Od wymiany nalatane 3,5 tyś kilometrów a od 2,9 tyś już nie piszczą ale stwierdziłem że poczekam zanim cokolwiek napisze.Tak więc proponuje czekać troszkę dłużej i docierać a później się martwić Kolego DEV małe pytanko do Ciebie, po wymianie hebli na na większe radziłeś po kilku tyś kilometrów jeszcze raz wymienić płyn na nowy żeby wszystko było 100% ok. Nalatałem już 3,5 tys kilometrów wymieniać już czy jeszcze poczekać trochę? Aha i masz może na sprzedaż przewody w oplocie do hebli 3.0 tdi? Najlepiej w kolorze czerwonym ? Jak tak to kiedy mogę dzwonić dogrywać temat? Dzwon kiedy chcesz oplot jest
afroo. Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Temat innego pokroju - standardowa dojazdówka z 2.0tfsi wejdzie na zestaw 345-330?
Tajfun211 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Wrażenia mega. Od samego początku hamowało lepiej a tak po 1,5tys kilometrów sie zrobiły 100% żylety zwłaszcza przy hamowaniu z dużych prędkości. Przy małych prędkosciach np. wjeżdzając do miasta i hamując z przykładowych 90 do 60 czy mniej delikatnie dotykam pedalu żeby płynnie powoli zwolnić a wydaje mi sie że wskazówka prędkości i tak dośc szybko opada Także ja sie zastanawiałem bo kasa itp, ale jak bym drugi raz miał zmieniać to bez wahania Super ja już mam praktycznie wszystko co potrzeba do swapa, być może w najbliższy weekend uda się zmienić napiszę jak to u mnie się będzie sprawować
gabalo Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 jak już założysz to pojeździj troche i potem sie pochwal, ja sie wszystkim znajomym chyba pochwaliłem maks 2 tygodnie po zmianie a teraz jak czasem jadą ze mną to sami mówiea ze nie te hamulce, na początku sie podniecałem że fajne ale dopiero jak sie dotarły to jest ogień
tipmaniak Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Witam Panów ! Posiadam a4 b6 1.9 tdi i chce zrobic też swape z serii na zestaw 312/288. I mam do was kilka pytań Jak juz poczytałem stalówka 16 odpada, wiec jakie parametry felga by musiała miec żeby wszedł pod nią taki zestaw ? Co mi jest potrzebne do swape ? Klocki, tarcze, osłony, jarzma ? Zaciski też ? Zaciski do a4 b6 muszą być ori audi ? czy np też pasują z stajni VW ? Albo innej marki p&p ? I jakie polecacie mi tarzce i klocki ? Takie dobre pożadne ! Bo te co teraz mam seria to katastrofa.... wciagu roku 2 raz byłem szlifowac tarcze.... ;/ Z góry Dziękuje Panowie za odp. Po swape napewno się pochwale wrażeniami ! Edytowane 24 Marca 2015 przez tipmaniak
tipmaniak Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Czytałem że pod stalowa felge nie wchodzi taki zestaw tylko pod 16 ale aluminium Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
pioteros Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 312/269 weszlo mi nawet na stalowke 16 z et50... co do 288 na tyl niech to ktos potwierdzi
tipmaniak Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Aha, może być, dlatego pytam, musze iść spr jakie parametry mają te moje stalowki, bo na lot mam ori 17 s-linie wiec problemu nie będzie żadnego Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Pod stalowke wchodzi tarcza 320mm, ale nie pod każdą.
tipmaniak Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Aha, mniejsza o te felgi ;D jak założę to wezne jedna moja stalowke i przymierze A co do reszty moich pyta Panowie ? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Zaciski tylko z audi klocki Ferodo tarcze OZ
tipmaniak Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Up to musze zakupic zaciski+ jarzma + osłony ? Czytałem tez ze zaciski, jarzma i tarcze mogą być pod 288 a wejdą tarcze 312 ? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
tipmaniak Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Aha czyli zaciski i jarzma mogą być z 288 a tylko tarcza inna ? Dobrze rozumiem ? Co do tarcz to jakieś konkretne polecasz ? Całe czy wentylowane ? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
niestandardowy Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Oslony wystarcza do 320mmCycu... Ciebie w bukowinie oczekiwalem.... sie nie doczekalem... Ale jak polece na pomorze znajde Cie.... i uchleje abstynenta ...[emoji1]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się