Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Orientuje sie ktos jaki jest koszt zalozenia hamulcy od rs'a 365x300 ?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 minutę temu, dawid93 napisał:

Orientuje sie ktos jaki jest koszt zalozenia hamulcy od rs'a 365x300 ?

365/324mm

Cena zależy od stanu podzespołów 

Opublikowano

Dokladnie tyl 324... to ja wiem ze zalezy od podzespolow :decayed: Powiedzmy oczywiscie czesci uzywane w stanie dobrym, komplet pominowszy tarcze i klocki

Opublikowano

4-5K za kpl trzeba liczyć + dystans pod tylne tarcze.

Opublikowano
4 godziny temu, dawid93 napisał:

Orientuje sie ktos jaki jest koszt zalozenia hamulcy od rs'a 365x300 ?

Lepiej założyć z przodu 4-tłok brembo 345mm i z tyłu wyrzeźbić 324mm na zaciskach esowych. Koszt znacznie się zmiejszy ale i tak będzie to około 5k

Opublikowano
Dnia 01/20/2017 o 02:13, Wandej napisał:

Lepiej założyć z przodu 4-tłok brembo 345mm i z tyłu wyrzeźbić 324mm na zaciskach esowych. Koszt znacznie się zmiejszy ale i tak będzie to około 5k

Brembo w ilu plnach moza zalatwic Wandej?

Dnia 01/19/2017 o 22:45, H4mm3R napisał:

4-5K za kpl trzeba liczyć + dystans pod tylne tarcze.

Gdyby tyle wyszlo to niezle, ciekaw jestem czy spora roznicach niz na esowych

Opublikowano

Potrzebuję porady, temat obszerny ale z dzieckiem przy nodze ciężko się czyta

Kończą mi się tarcze z przodu a w zasadzie 1, więc na wiosnę chciałbym je wymienić,

zastanawiam czy nie przejść na coś większego od serii np. 312 albo 320

Pytanie tylko czy w obu przypadkach do wymiany P&P wystarczy zmienić tylko zacisk z jarzmem? (tarcze i klocki wiadomo)

Czy zmieniając Przód, wymiana tyłu jest też konieczna?

Opublikowano

Hej, miałem taki sam dylemat ostatnio jak Ty :wink: wybrałem opcje najwłaściwszą czyli 320 przód oraz 288 tył - ten zestaw mam gotowy i ląduje na aucia w połowie lutego.

co do twoich pytań:

- najlepiej 320 i tył 288

- przy 312 zmieniasz tylko jarzmo

- przy 320 zmieniasz jarzmo i zacisk

- przy 288 tył zmieniasz jarzmo, zacisk i osłony

- można założyć 320 nie wymieniając tyłu, ale jak mówisz, masz małe dziecko jak ja. W moim przypadku robie komplet bo skoro producent tak to wymyślił to coś w tym jest. Zresztą przód mocniej by nurkował przy przodzie 320 a tyle 245... 

Mam nadzieje, że zaraziłem Cię swapem 320/288 :grin: Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Powiedz jeszcze ile dałeś za graty? Ja zaciski mam tak zardzewiałe, że i tak oddawałbym do regeneracji więc żadna różnica czy nowe czy regeneracja

I jeszcze powiedz od czego pasuje taki zestaw 320/288

 

Opublikowano

Na pewno pasuje zestaw od a4 b7 2.0 tfsi. Za przód dałem 220zl, za tył 500zl z oslonami. Wszystko do czyszczenia i profilaktycznie wymiany kompletu wszystkich gumek i uszczelniaczy.

Opublikowano

W takim razie Panowie,

Od jakich modeli, ewentualnie z jakimi numerami szukać zacisków i jarzm na przód do mojego AVF?

Opublikowano

Witam wszystkich,
Mam zaciski od b7 pod tarcze 320mm na przód. Jednak wcześniej kupiłem klocki do wymiany w starym zestawie 288mm. Czy będą one pasować? Klocki to Ferodo FDB1323. Jeżeli nie to na jakie muszę wymienić?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
7 godzin temu, Toskańczyk napisał:

W takim razie Panowie,

Od jakich modeli, ewentualnie z jakimi numerami szukać zacisków i jarzm na przód do mojego AVF?

320/288 od B7 2.0tfsi/3.0tdi

Opublikowano
4 godziny temu, Avic napisał:

Witam wszystkich,
Mam zaciski od b7 pod tarcze 320mm na przód. Jednak wcześniej kupiłem klocki do wymiany w starym zestawie 288mm. Czy będą one pasować? Klocki to Ferodo FDB1323. Jeżeli nie to na jakie muszę wymienić?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 

musza byc FDB1629

Opublikowano

Panowie jest to możliwe, że hamulce są zauważalnie mniej skuteczne gdy jest wilgotno na zewnątrz w porównaniu do tego gdy jest sucho?

Mam 320 + 288, jak jest sucho to nawet przy 80-90 prawie lece na szybe przy dotknięciu hamulca, a jednak jak jest wilgotno to nie jest tak fajnie.

 

Zawsze mi sie wydawało, że tylko ceramika jest podatna na wilgotność.

Opublikowano

Ma ktoś tylne jarzma na tarcze 255mm ? potrzebuję na cito. 

Opublikowano

Powiedzcie mi prawdę bo zgłupiałem dzisiaj :D

Mam 1.8T bfb b7 i oznaczenia w książce - 1LT oraz 1KP to wygląda na 312x25 i 255x12 O_o a niby tylko Bex miał 312 czy mnie już ... ?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Klawisz-84 napisał:

Powiedzcie mi prawdę bo zgłupiałem dzisiaj :D

Mam 1.8T bfb b7 i oznaczenia w książce - 1LT oraz 1KP to wygląda na 312x25 i 255x12 O_o a niby tylko Bex miał 312 czy mnie już ... ?

kto Ci powiedział że BEX takie ma hamulce?  288mm ma AVJ,ALT,AWA,AWX,AVF.

Reszta ma większe lub mniejsze (1.6 i 1.9tdi AVB)

Rozpiska powyżej dotyczy B6 ale Ty masz na pewno 312/255mm

Edytowane przez Wandej
Opublikowano
Powiedzcie mi prawdę bo zgłupiałem dzisiaj [emoji3]

Mam 1.8T bfb b7 i oznaczenia w książce - 1LT oraz 1KP to wygląda na 312x25 i 255x12 O_o a niby tylko Bex miał 312 czy mnie już ... ?

Sto procent masz 312 i 255. No chybaa że ktoś przed tobą zmieniał

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Powiedzcie mi prawdę bo zgłupiałem dzisiaj [emoji3]

Mam 1.8T bfb b7 i oznaczenia w książce - 1LT oraz 1KP to wygląda na 312x25 i 255x12 O_o a niby tylko Bex miał 312 czy mnie już ... ?

Sto procent masz 312 i 255. No chybaa że ktoś przed tobą zmieniał

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...