Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dev podaj ceny zestawów bo jestem zainteresowany :)

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
16 minut temu, matex91 napisał:

Dev podaj ceny zestawów bo jestem zainteresowany :)

Został zestaw 288mm

300mm dzisiaj założyłem do B6tki

Zadzwoń w poniedziałek 

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Nie będą pracować jak należy

Dzięki za info, miałem nadzieję, że to jednak razem zagra. Pytanie jeszcze jedni przy Stage 1 pójść w kierunku 345mm, czy w kierunku "sportowych" 320mm?

Opublikowano
38 minut temu, scq napisał:

Dzięki za info, miałem nadzieję, że to jednak razem zagra. Pytanie jeszcze jedni przy Stage 1 pójść w kierunku 345mm, czy w kierunku "sportowych" 320mm?

345

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, rrrudy25 napisał:

Mysle ze nie ,ale na pewno wpierdoli ci klocek szybciej emoji6.png

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

Coś za coś, na to jestem przygotowany. Generalnie robię przebiegi po autostradach, ekspresówkach głównie i zależy mi na hamulcu przy większych prędkościach. Wiadomo jak jest z kulturą jazdy w tym kraju, na lewym pasie heble chodzą cały czas bo ktoś 100km/h zza TIRa co chwilę wyskakuje...

Edytowane przez scq
Opublikowano

To nie temat o doborze klocków i tarcz, na takie pytanie odpowiedzi uzyskacie tutaj:

 

Opublikowano (edytowane)

Tak sie zastanawiam nad "powiekszeniem" hamulców u siebie w b6 2.5 tdi  na przodzie mam 312 tył 255. Przód był wymieniany z 2 tygodnie temu dlatego nie checę go narazie powiekszac , ale kusi mnie opcja  300 mm na tył.  Pytanie czy 312 przód i 300 tył będzie dobrze współpracowało ? Czy jak 300 na tył to obowiązkowo wieksze niz 312 z przodu ? Czy osłony na tył muszą byc te od s4 ? Bo w temacie piszą  że 300 wchodzi na styk do osłon z 288. Dev pytanko do Ciebie ile mniej wiecej za taki cały zestaw (jarzma,zaciski,oslony,tarcze,klocki). Czy cos jeszcze trzeba przerabiać (bo jest cos wspomniane o lince od ręcznego) ? Żadnych innych przykrych niespodzianek nie powinno byc ?. A i sprawa najważniejsza czy 300mm na tył wejdzie pod ta felge 16 (niestety nie znalazłem jej "danych technicznych na formu" ) 

20180448_1364826480311122_1642646817_o.jpg

Edytowane przez Pelek101
Opublikowano
40 minut temu, Pelek101 napisał:

Tak sie zastanawiam nad "powiekszeniem" hamulców u siebie w b6 2.5 tdi  na przodzie mam 312 tył 255. Przód był wymieniany z 2 tygodnie temu dlatego nie checę go narazie powiekszac , ale kusi mnie opcja  300 mm na tył.  Pytanie czy 312 przód i 300 tył będzie dobrze współpracowało ? Czy jak 300 na tył to obowiązkowo wieksze niz 312 z przodu ? Czy osłony na tył muszą byc te od s4 ? Bo w temacie piszą  że 300 wchodzi na styk do osłon z 288. Dev pytanko do Ciebie ile mniej wiecej za taki cały zestaw (jarzma,zaciski,oslony,tarcze,klocki). Czy cos jeszcze trzeba przerabiać (bo jest cos wspomniane o lince od ręcznego) ? Żadnych innych przykrych niespodzianek nie powinno byc ?. A i sprawa najważniejsza czy 300mm na tył wejdzie pod ta felge 16 (niestety nie znalazłem jej "danych technicznych na formu" ) 

20180448_1364826480311122_1642646817_o.jpg

Jezeli szukasz tyłu to Wadej ma na sprzedaż:

 

Opublikowano

pany poskładałem u siebie zestaw 330 na tył, tarcze OZ, klocki ferrodo, po niecałych 300km zaczęły piszczeć przy zwalnianiu do zera, przy niskich prędkościach. Przedobrzyłem kiedy były jeszcze na dotarciu? Czy jeszcze się docierają i przestaną piszczeć?

WP_20170708_14_45_59_Pro.jpg

Opublikowano

Klocek Ferrodo DS ?

 

Opublikowano

Zwykły premier

Opublikowano
41 minut temu, bjoern napisał:

pany poskładałem u siebie zestaw 330 na tył, tarcze OZ, klocki ferrodo, po niecałych 300km zaczęły piszczeć przy zwalnianiu do zera, przy niskich prędkościach. Przedobrzyłem kiedy były jeszcze na dotarciu? Czy jeszcze się docierają i przestaną piszczeć?

Pewne nie dałeś się im dobrze dotrzeć i dałeś po garach.:wink:

Opublikowano

No tak napisałem jako jedną z opcji ;) to pewnie trzeba by zdjąć klocki i trochę papierkiem przejechać z wierzchu

Opublikowano
20 godzin temu, bjoern napisał:

pany poskładałem u siebie zestaw 330 na tył, tarcze OZ, klocki ferrodo, po niecałych 300km zaczęły piszczeć przy zwalnianiu do zera, przy niskich prędkościach. Przedobrzyłem kiedy były jeszcze na dotarciu? Czy jeszcze się docierają i przestaną piszczeć?

WP_20170708_14_45_59_Pro.jpg

Możesz mieć gdzieś luz. Zaciski całe ogarniałeś na nowo?

Opublikowano

W zaciskach wszystko nowe, tłoczki, gumki itd. Piszczą tylko zwalnianiu do prawie zera od powiedzmy 30km/h. Na początku nie piszczały.

Opublikowano

Zestaw 320/288 z A6 C5 2.5 TDI zaciski+jarzma+tarcze podejdzie do A4 B6 288/245 P&P? Trzeba zmieniać linkę z ręcznego?

 

Opublikowano

Trzeba mierzyć wysokość tarczy z przodu bo były 2 rodzaje , a tyłu 288 nie było w A6 C5.

Opublikowano
Dnia 17.07.2017 o 13:54, Pelek101 napisał:

Tak sie zastanawiam nad "powiekszeniem" hamulców u siebie w b6 2.5 tdi  na przodzie mam 312 tył 255. Przód był wymieniany z 2 tygodnie temu dlatego nie checę go narazie powiekszac , ale kusi mnie opcja  300 mm na tył.  Pytanie czy 312 przód i 300 tył będzie dobrze współpracowało ? Czy jak 300 na tył to obowiązkowo wieksze niz 312 z przodu ? Czy osłony na tył muszą byc te od s4 ? Bo w temacie piszą  że 300 wchodzi na styk do osłon z 288. Dev pytanko do Ciebie ile mniej wiecej za taki cały zestaw (jarzma,zaciski,oslony,tarcze,klocki). Czy cos jeszcze trzeba przerabiać (bo jest cos wspomniane o lince od ręcznego) ? Żadnych innych przykrych niespodzianek nie powinno byc ?. A i sprawa najważniejsza czy 300mm na tył wejdzie pod ta felge 16 (niestety nie znalazłem jej "danych technicznych na formu" ) 

20180448_1364826480311122_1642646817_o.jpg

Ktos cos ? 

 

Opublikowano

Przy 300 mm z tyłu to 320 mm z przodu powinno być, nikt do mniejszych nie zakłada.Oslony z 288 stukną ,linki zostają , pod tą felgę teoretycznie powinny wejść.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Biedronki ET 45 podejdą pod 320 zacisk? Bo wiem, że ET 42 podejdzie, nie wiem natomiast czy ET45 się zmieści.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...