Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, M@rcin napisał:

@Dev:siema: Z tego co wyczytałem u @tomekhxc w temacie, ogarniałeś mu zaciski do jego autka :y9xsikzg.jpg

Pamiętasz może jaki kod RAL wykorzystałeś przy malowaniu tych zacisków? :)
Druga kwestia to prośba o info, czy 320'tka bez przeróbek wejdzie mi pod felgi: 8k0601025m 16" 7J ET46 (+ dystanse przód 13mm).

HNNiM3q.jpg

Ps. może masz swap w tym kolorze do sprzedania?

RAL1021

Coś się znajdzie ale nie od reki

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 8.08.2019 o 17:38, patis33 napisał:

dziś robiłem swapa - audi a4 b6 1.8t - avj - hamuice przód 288- wrzuciłem z a6 c6 hamulce 320- i oto jest problem- po założeniu jednej strony po założeniu koła jest zonk - zacisk wchodzi na koło - koło jest 17 sline oryginał et 45 - na wstepie ktoś napisał że wszystkie 17 wchodzą widać nie

co teraz czy dystanse załatwią sprawę i jak je dobrać - ciężko dokładnie zmierzyć ma ktoś pomysł ? 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Panowie ,odkopuję post kolegi - Pytanie czy normalny Zestaw 320/280 na Swap pasuje do tej felgi ? Gdyż widzę żę kolega zestaw wziął z C6 

Pytam gdyż sam mam te felgi a na przyszły rok planuję swap i nie wiem czy będzie konieczny szlif czy kolega wsadził zupełnie inne hamulce 
Jak dobrze kojarzę prawidłowy swap 320/280 pochodzi z B7? 

Opublikowano

Kolego Marciol,

Jeśli dobrze pamiętam to są felgi S line z B6: 7,5x17" ET45.

Jeśli chcesz przy nich zostać przy swapie na 320 mm proponuję wrzucić dystanse. Od razu daj 15-17mm na przód i 17-20 mm na tył.

Polecam Dystom.pl

Zadzwoń pogadaj pomogą dobrać odpowiedni zestaw z dłuższymi śrubami.

Pozdrawiam ? 

Opublikowano

Inna opcja to zfrezować zacisk.

Opublikowano
5 minut temu, george napisał:

Inna opcja to zfrezować zacisk.

Najlepsza

Opublikowano

Z tego wniosek że zacisk 320 z A6 jest więcej odsadzony od piasty niż ten z b7 ?  :eusathink:

Opublikowano
35 minut temu, dekiel 13 napisał:

Z tego wniosek że zacisk 320 z A6 jest więcej odsadzony od piasty niż ten z b7 ?  :eusathink:

Jakby tak było, to tarcza by nie pasowała.... 

Opublikowano
1 minutę temu, H4mm3R napisał:

Jakby tak było, to tarcza by nie pasowała.... 

Inaczej. Czy zaciski 320  z b7 i z a6 różnią się czymś zatem ? 367 stron tematu a tu wychodzi taki 'kwiatek' dotyczący spasowania z felgą 17".

Opublikowano
41 minut temu, dekiel 13 napisał:

Z tego wniosek że zacisk 320 z A6 jest więcej odsadzony od piasty niż ten z b7 ?  :eusathink:

I ma inna tarczę 

Opublikowano
19 godzin temu, black4 napisał:

Kolego Marciol,

Jeśli dobrze pamiętam to są felgi S line z B6: 7,5x17" ET45.

Jeśli chcesz przy nich zostać przy swapie na 320 mm proponuję wrzucić dystanse. Od razu daj 15-17mm na przód i 17-20 mm na tył.

Polecam Dystom.pl

Zadzwoń pogadaj pomogą dobrać odpowiedni zestaw z dłuższymi śrubami.

Pozdrawiam ? 

Tak dokładnie, to te felgi

Chętnie ale niestety ten ruch pociągnął by za mną wymiane wszystkich sprężyn gdyż troche gleba jest :D Chyba wolałbym zeszlifować jeśli jest taka konieczność\

Wymiana i tak za rok więc spoko mam czas na decyzje ale wolę już się wszystkiego dowiedzieć 

 

@Dev Czyli zacisk z B7 jest bardziej schowany i nie będzie takiego problemu?  Czy jednak będzie stwarzać taki sam problem przy tej feldze? 

 

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Marciol napisał:

Tak dokładnie, to te felgi

Chętnie ale niestety ten ruch pociągnął by za mną wymiane wszystkich sprężyn gdyż troche gleba jest :D Chyba wolałbym zeszlifować jeśli jest taka konieczność\

Wymiana i tak za rok więc spoko mam czas na decyzje ale wolę już się wszystkiego dowiedzieć 

 

@Dev Czyli zacisk z B7 jest bardziej schowany i nie będzie takiego problemu?  Czy jednak będzie stwarzać taki sam problem przy tej feldze? 

To jest ten sam  zacisk, nie cuduj tylko daj go do frezowania.

Edytowane przez Dev
Opublikowano
25 minut temu, Dev napisał:

To jest ten sam  zacisk, nie cuduj tylko daj go do frezowania.

I o to mi chodziło, nic nie cuduje tylko pytam. 

Dzięki

Opublikowano (edytowane)

Dystans zawsze może powodować drgania. Frezujesz zacisk i masz spokój.

Edytowane przez george
Opublikowano
32 minuty temu, george napisał:

Dystans zawsze może powodować drgania. Frezujesz zacisk i masz spokój.

Teoretycznie tak , ja  kupuje od dawna H&R i zero drgań nawet przy 260km/h / moim  e92 330d +/. B)

Tylko markowe dystanse to zapewnią.

Opublikowano (edytowane)

ja kupiłem jakies no-name ze srubami na allegro za 270zł (4sztuki)  i do 300km/h nic sie nie dzieje, powyżej nie sprawdzałem 

(niemiecka autostrada mi sie skonczyła)

Edytowane przez Dev
Opublikowano
11 godzin temu, Dev napisał:

ja kupiłem jakies no-name ze srubami na allegro za 270zł (4sztuki)  i do 300km/h nic sie nie dzieje, powyżej nie sprawdzałem 

(niemiecka autostrada mi sie skonczyła)

Kurła, robio mocne tera te aćwurki. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 godzin temu, george napisał:

Kurła, robio mocne tera te aćwurki. 

Wystarczy mieć S zamiast A

Opublikowano
1 minutę temu, Wandej napisał:

Wystarczy mieć S zamiast A

Od 2012 roku w A był dostępny silnik od S ;)

Opublikowano
3 godziny temu, daniok napisał:

Od 2012 roku w A był dostępny silnik od S ;)

Rzeczywiście, w A4 była słabsza odmiana 3,0 TFSI.

Opublikowano
31 minut temu, george napisał:

Rzeczywiście, w A4 była słabsza odmiana 3,0 TFSI.

272kM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...