Dev Opublikowano 16 Października 2019 Opublikowano 16 Października 2019 4 godziny temu, M@rcin napisał: @Dev Z tego co wyczytałem u @tomekhxc w temacie, ogarniałeś mu zaciski do jego autka : Pamiętasz może jaki kod RAL wykorzystałeś przy malowaniu tych zacisków? Druga kwestia to prośba o info, czy 320'tka bez przeróbek wejdzie mi pod felgi: 8k0601025m 16" 7J ET46 (+ dystanse przód 13mm). Ps. może masz swap w tym kolorze do sprzedania? RAL1021 Coś się znajdzie ale nie od reki
Marciol Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 W dniu 8.08.2019 o 17:38, patis33 napisał: dziś robiłem swapa - audi a4 b6 1.8t - avj - hamuice przód 288- wrzuciłem z a6 c6 hamulce 320- i oto jest problem- po założeniu jednej strony po założeniu koła jest zonk - zacisk wchodzi na koło - koło jest 17 sline oryginał et 45 - na wstepie ktoś napisał że wszystkie 17 wchodzą widać nie co teraz czy dystanse załatwią sprawę i jak je dobrać - ciężko dokładnie zmierzyć ma ktoś pomysł ? Panowie ,odkopuję post kolegi - Pytanie czy normalny Zestaw 320/280 na Swap pasuje do tej felgi ? Gdyż widzę żę kolega zestaw wziął z C6 Pytam gdyż sam mam te felgi a na przyszły rok planuję swap i nie wiem czy będzie konieczny szlif czy kolega wsadził zupełnie inne hamulce Jak dobrze kojarzę prawidłowy swap 320/280 pochodzi z B7?
black4 Opublikowano 19 Października 2019 Opublikowano 19 Października 2019 Kolego Marciol, Jeśli dobrze pamiętam to są felgi S line z B6: 7,5x17" ET45. Jeśli chcesz przy nich zostać przy swapie na 320 mm proponuję wrzucić dystanse. Od razu daj 15-17mm na przód i 17-20 mm na tył. Polecam Dystom.pl Zadzwoń pogadaj pomogą dobrać odpowiedni zestaw z dłuższymi śrubami. Pozdrawiam ?
george Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Inna opcja to zfrezować zacisk.
Dev Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 5 minut temu, george napisał: Inna opcja to zfrezować zacisk. Najlepsza
dekiel 13 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Z tego wniosek że zacisk 320 z A6 jest więcej odsadzony od piasty niż ten z b7 ?
H4mm3R Opublikowano 20 Października 2019 Autor Opublikowano 20 Października 2019 35 minut temu, dekiel 13 napisał: Z tego wniosek że zacisk 320 z A6 jest więcej odsadzony od piasty niż ten z b7 ? Jakby tak było, to tarcza by nie pasowała....
dekiel 13 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 1 minutę temu, H4mm3R napisał: Jakby tak było, to tarcza by nie pasowała.... Inaczej. Czy zaciski 320 z b7 i z a6 różnią się czymś zatem ? 367 stron tematu a tu wychodzi taki 'kwiatek' dotyczący spasowania z felgą 17".
Dev Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 41 minut temu, dekiel 13 napisał: Z tego wniosek że zacisk 320 z A6 jest więcej odsadzony od piasty niż ten z b7 ? I ma inna tarczę
Marciol Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 19 godzin temu, black4 napisał: Kolego Marciol, Jeśli dobrze pamiętam to są felgi S line z B6: 7,5x17" ET45. Jeśli chcesz przy nich zostać przy swapie na 320 mm proponuję wrzucić dystanse. Od razu daj 15-17mm na przód i 17-20 mm na tył. Polecam Dystom.pl Zadzwoń pogadaj pomogą dobrać odpowiedni zestaw z dłuższymi śrubami. Pozdrawiam ? Tak dokładnie, to te felgi Chętnie ale niestety ten ruch pociągnął by za mną wymiane wszystkich sprężyn gdyż troche gleba jest Chyba wolałbym zeszlifować jeśli jest taka konieczność\ Wymiana i tak za rok więc spoko mam czas na decyzje ale wolę już się wszystkiego dowiedzieć @Dev Czyli zacisk z B7 jest bardziej schowany i nie będzie takiego problemu? Czy jednak będzie stwarzać taki sam problem przy tej feldze?
Dev Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) 25 minut temu, Marciol napisał: Tak dokładnie, to te felgi Chętnie ale niestety ten ruch pociągnął by za mną wymiane wszystkich sprężyn gdyż troche gleba jest Chyba wolałbym zeszlifować jeśli jest taka konieczność\ Wymiana i tak za rok więc spoko mam czas na decyzje ale wolę już się wszystkiego dowiedzieć @Dev Czyli zacisk z B7 jest bardziej schowany i nie będzie takiego problemu? Czy jednak będzie stwarzać taki sam problem przy tej feldze? To jest ten sam zacisk, nie cuduj tylko daj go do frezowania. Edytowane 20 Października 2019 przez Dev
Marciol Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 25 minut temu, Dev napisał: To jest ten sam zacisk, nie cuduj tylko daj go do frezowania. I o to mi chodziło, nic nie cuduje tylko pytam. Dzięki
george Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) Dystans zawsze może powodować drgania. Frezujesz zacisk i masz spokój. Edytowane 20 Października 2019 przez george
dekiel 13 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 32 minuty temu, george napisał: Dystans zawsze może powodować drgania. Frezujesz zacisk i masz spokój. Teoretycznie tak , ja kupuje od dawna H&R i zero drgań nawet przy 260km/h / moim e92 330d +/. Tylko markowe dystanse to zapewnią.
Dev Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 (edytowane) ja kupiłem jakies no-name ze srubami na allegro za 270zł (4sztuki) i do 300km/h nic sie nie dzieje, powyżej nie sprawdzałem (niemiecka autostrada mi sie skonczyła) Edytowane 21 Października 2019 przez Dev
george Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 11 godzin temu, Dev napisał: ja kupiłem jakies no-name ze srubami na allegro za 270zł (4sztuki) i do 300km/h nic sie nie dzieje, powyżej nie sprawdzałem (niemiecka autostrada mi sie skonczyła) Kurła, robio mocne tera te aćwurki. 1
Wandej Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 9 godzin temu, george napisał: Kurła, robio mocne tera te aćwurki. Wystarczy mieć S zamiast A
daniok Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 1 minutę temu, Wandej napisał: Wystarczy mieć S zamiast A Od 2012 roku w A był dostępny silnik od S
george Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 3 godziny temu, daniok napisał: Od 2012 roku w A był dostępny silnik od S Rzeczywiście, w A4 była słabsza odmiana 3,0 TFSI.
Dev Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 31 minut temu, george napisał: Rzeczywiście, w A4 była słabsza odmiana 3,0 TFSI. 272kM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się