Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hej.Takie pytanie.Czy próbował ktoś tak przerobić osłonę tył z S4B7 300 aby idealnie pasowała w zamian za 288?Nie chodzi mi o dodatkowe otwory czy wsporniki.Raczej o spawanie części z 288 do 300 lub odwrotnie. Lub ewentualnie co potrzeba przełożyć z S4 żeby przykręcić osłonę oryginalnie?Zwrotnice,całą belkę?Tak aby to było p&p.Nie chodzi mi o odpowiedzi typu że bez sensu,nie opłaca się czy kupa roboty. Interesuje mnie konkretnie co trzeba wymieniać. Będę cały tył rozbierać na części pierwsze do malowania więc to nie problem wymienić tak aby później wszystko pasowało bez przeróbek. Chcę tylko informacji co potrzeba?

 

 

Sorry,w zły temat wrzuciłem...

Edytowane przez JarekST202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłona z S4 nie pasuje p&p, żeby pasowała musisz mieć zwrotnice z S4. Pod tarczę 300 mm z tyłu idealnie pasuje osłona z 288 mm, zakrywa całą tarczę bez problemu, jest to z.zestawu 1KW chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie o tą zwrotnicę mi chodzi.Czy aby na pewno pasuje bo słyszałem opinie że jednak się różni od zwykłej i potrzeba grubszych modów ale to było tylko powiedziane.Dlatego potrzebuję pewnej odpowiedzi.Tak wiem że można założyć 288 i takie aktualnie są ale ja chcę koniecznie założyć 300 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rob@k napisał(a):

Ale osłona 300mm z S4 pasuje P&P

 

zwykła osłona jest na 3 sruby a z eSy na 4

i niekoniecznie sie nakładają 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał(a):

a po ...uj cudowac ze zwrotnicą z eSy ??

że sie tak zapytam... 

No właśnie i po to napisałem aby nie zadawać tych pytań. Każdy robi że swoim samochodem co i jak uważa i gdybyśmy mieli każdemu zadawać te pytania po co tak to to forum miało by miliony stron.Chcę tak zrobić i już. Nie ma konkretnego rozwiązania a ja nie chcę druciarstwa,półśrodków. Ma być jak w oryginale. Albo zwrotnice od S jeżeli pasują albo hybryda osłony. Masz jakąś wiedzę odnośnie zwrotnic bo to właśnie Ty kiedyś mi powiedziałeś że jest jakiś tam problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał(a):

 

zwykła osłona jest na 3 sruby a z eSy na 4

i niekoniecznie sie nakładają 

Pasują tylko dwa otwory, nie da się trzech spasować, przerabiałem temat u siebie 4 lata temu i u brata dwa tygodnie temu. Osłona z S4 na dwóch śrubach ciągle lata, a z dokładanym mocowaniem dociska do tarczy i hamulce piszczą podczas hamowania, bo tarcza lekko dotyka o osłonę.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, JarekST202 napisał(a):

No właśnie i po to napisałem aby nie zadawać tych pytań. Każdy robi że swoim samochodem co i jak uważa i gdybyśmy mieli każdemu zadawać te pytania po co tak to to forum miało by miliony stron.Chcę tak zrobić i już. Nie ma konkretnego rozwiązania a ja nie chcę druciarstwa,półśrodków. Ma być jak w oryginale. Albo zwrotnice od S jeżeli pasują albo hybryda osłony. Masz jakąś wiedzę odnośnie zwrotnic bo to właśnie Ty kiedyś mi powiedziałeś że jest jakiś tam problem...

Właśnie jakieś hybrydy osłony to będzie druciarstwo, serio osłona z 288 pasuje idealnie i nie wiem po co komu osłona z S4. Zaoszczędzony hajs na zwrotnice i inne części wydaj na lepsze klocki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaśmiecajmy forum bez sensownymi wypowiedziami.Zadałem pytanie czysto techniczne,czy ktoś może coś wykminił nowego z tymi osłonami lub ma wiedzę na temat swapu elementów do montażu osłon z S4.A dostałem nic nie wnoszące do tematu wypowiedzi.Później trzeba przerzucić multum stron żeby znaleźć interesującą nas odpowiedź.

2 godziny temu, Langista napisał(a):

Zaoszczędzony hajs na zwrotnice i inne części wydaj na lepsze klocki

? Sorry ale nie traktuj wszystkich swoją miarą.To że Ty bierzesz kredyt na lepsze klocki hamulcowe nie znaczy że mnie nie stać na zwrotnice ???.Sorry bez urazy,taki żarcik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wymieniaj dobre zwrotnice i wahacze, pochwal się kosztami, a potem przelicz jak te wydane pieniądze można było lepiej  ulokować :hi:

 

Ludzie to sobie lubią komplikować życie i wydawać bezsensownie pieniądze. Będziesz wszystko rozbierał to skombinuj sobie najlepiej całe sanki z S4, będziesz miał jak trzeba w 100% :cygaro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy wszystkie a4b7 3.0 tdi miały 288mm z tyłu? Konkretnie BKN silnik. Czy ten zacisk będzie 288?

Screenshot_2023-06-06-15-30-55-09_d4c83e98b7363fb18e9bde28130b0ba3.jpg

Edytowane przez pucha10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dev napisał(a):

Jo

Dzięki!

Edytowane przez pucha10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...