Dev Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 to sa blaszki nie sprężynki (4szt) powinny być w zestawie razem z klockami Tak jak napisałem - W zestawach z klockami są tylko śrubki do jarzm i nic wiecej. Gdyby ktoś miał podobny przypadek to podaje numery blaszek ustalajacych klocki w prowadnicach: Auta do numeru nadwozia : 8E-7-300 000 - nr katalogowy : 1K0 615 231 po numerze nadwozia :8E-8-000 001 - nr katalogowy: 1K0 615 231B Bez nich nie da sie poprawnie zamontować klocków w prowadnicach ! Dotyczy to zacisków i jarzm tylnych o srednicy 288 mm ! w poniedziałek rano poszukam na warsztacie tych blaszek co prawda używanych z A6 allroad-a ale powinny byc ok tylko że na 100% nie jestem pewien czy ich przypadkiem nie wyp....... na złom :confused4:
siemian Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 ludzie te blaszki kosztują w ASO 8,55zł za sztuke... Nie macie większych problemów... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
szogun0 Opublikowano 20 Września 2009 Opublikowano 20 Września 2009 czy na zaciski od 2.0TFsi (tarcze 320mm) wejdzie jakaś stalówka 16''?? Na czym jeździcie zimą po takiej zmianie?? Wejdzie, wejdzie tylko jest warunek. Albo dasz jakiś dystans pod felgę, albo musisz mieć już trochę zużyte klocki hamulcowe. Na nówkach jest zbyt przesunięty zacisk. Jak klocki są tak gdzieś w połowie grubości to się mieści wszystko.
silver_leon Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 ludzie te blaszki kosztują w ASO 8,55zł za sztuke... Nie macie większych problemów... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: i czas oczekiwania 4 tygodnie .... pewnie że nie mamy innych problemów ...
siemian Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Do dwóch tygodni jest wszystko w audi na zamówienie. W praktyce najdłużej czekałem na częsci 9 dni. Ja zmieniłem dzisiaj hamulce na 345mm. Fajnie hamują :kox:
Jarol Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 O nieźle zaszalałeś duza jest róznica w porównaniu do 320?? też bym takie załozył tyko 17 na zime
siemian Opublikowano 21 Września 2009 Opublikowano 21 Września 2009 Wiesz co narazie nie miałem okazji przetestować bo dzisiaj je założyłem i nie chce ich spalić... Pierwsze wrażenia są obiecujące. Hamulec dużo szybciej i pewniej "łapie". Ale między Bogiem a prawdą może to być spowodowane nowym płynem hamulcowym bo stary miałem pare razy "przegotoany"... :> :> A do 17' na zime zaczynam się nastawiać psychicznie... Trudno zawsze jest coś za coś...
Jarol Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Tył w końcu zmieniłeś czy dalej seria??
siemian Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 jeszcze seria. Szukam zestawu 300mm od S4
Jarol Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 No to hamulce będziesz miał ładne . Chodź powiem szczerze że 320 przód i 288 tył w aucie z mocą 180-200km już dają rade.
Flyer Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Ja mam serie 312/255 i tez daja rade
Wąski Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Ja mam serie 312/255 i tez daja rade
siemian Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 teraz tylko śmiesznie wygląda tył bo między przednią a tylnątarczą jest 10cm róznicy w rozmiarze... :)
Jarol Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 teraz tylko śmiesznie wygląda tył bo między przednią a tylnątarczą jest 10cm róznicy w rozmiarze... :) No i auto pewnie nieźle nurkuje przodem bo tył nie daje rady. Mogłeś w pierwszej kolejności zrobić tył bo przód i tak był już mocny.
silver_leon Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 jeszcze seria. Szukam zestawu 300mm od S4 http://www.allegro.pl/item744301529_kompletne_zawieszenie_tyl_audi_a4_s4_2002r_8e0.html zapytaj tutaj - ostatnio za 500 zł chciał je opchnąć.
siemian Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 teraz tylko śmiesznie wygląda tył bo między przednią a tylnątarczą jest 10cm róznicy w rozmiarze... :) No i auto pewnie nieźle nurkuje przodem bo tył nie daje rady. Mogłeś w pierwszej kolejności zrobić tył bo przód i tak był już mocny. Musiałem zrobić przód bo pokrzywiłem tarcze... Pare razy się zgrzały do czerwoności i niestety zaczely bić.. A co do latania "tyłka" to nie jest źle... bałem się że będzie gorzej[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 13:09_________________________________________________Mam do sprzedania zaciski pod tarcze 320/321. Stan idealny. Jakby ktoś był chętny to pisać propozycje na PW.
stuwa Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Koledzy potrzebuję pomocy. Zakupiłem zaciski na przód i tył od B7 2.0TFSi 2006 rok. Przód mam już zamontowany (kupiłem razem z tarczami nawiercanymi i jarzmami). Mam problem z tyłem - nie było do nich jarzm. Kupiłem więc jarzma od kolegi Wąskiego pod zacisk dla tarcz 288mm, bo myślałem, że taki będzie OK. Okazało iśe, że te jarzma nie pasują - są trochę za wąskie i nie pasują otworami. Może ktoś orientuje się jakie powinny być tam jarzma?? Na zaciskach na tył jedyne co jest napisane to : TRW GNO DE 3287/A IP2 G172 - na jednym TRW GNO DE 3288/A IP5 G164 - na drugim Bardzo proszę o pomoc
Wąski Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Koledzy może ktoś wie aby koledze pomóc a taki mały gadzet 8e0 615 269
siemian Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 kto Ci podał numerek tego gadzeciku... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Wąski Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 kto Ci podał numerek tego gadzeciku... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: no Ty ale ..ktoś był wcześniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się