Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

na zapalonym silniku

ok super dzieki, jutro zrobie jeszcze raz

---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:41 ----------

a na zgaszonym tez da rade??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Matko Boska !!!!!!!!!! zaraz dostane wylewu :facepalm::facepalm::facepalm:

spokojnie...bede rranimował :decayed:

---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ----------

to jak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srak, rób tak jak pisze, nie cuduj :facepalm:

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

Koledzy mam pytanko zakupiłem zaciski pod heble 320, a teraz dojrzałem na sprzedaż heble 345 z s4. Czy jest kolosalna różnica w hamowaniu? Jak wyglądają ceny tarcz klocków? wiem że 320 wchodzą bez problemy a jak z S4, pytam narazie o sam przód.

Pozdrawiam

róznica jest mocno odczuwalna, klocki sa takie same jak w 320mm

jezeli zdecydujesz sie na zmiane przodu musisz proporcjonalnie zwiekszyć tył

czyli: 320/288 lub 345/300mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tomku za odp. Na razie myślę że zostanę przy 320 i dokupie 288 tył. Bo na 300 z tyłu musze zmieniać zwrotnice na alu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak mi ktoś powiedział że jak będę chciał 300mm na tył to muszę zmienić zwrotnicę na alu bo tam jest inny rozmiar albo coś takiego. Ale już siemian mi wyjaśnił że wejdą bez nicznego. THNX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziękuje Tomkowi (DEV) za pomoc przy swapie tyłu :drinks:

mam jeszcze jedno pytanie czy jarzmo prawe od lewego czymś się różnie bo tak naprawdę pasują zamiennie z tym, że inaczej wygladają po zamontowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno jeden otwór w jarzmie ma większa srednice od drugiego

jutro sie im przyjrze to Ci powiem bo tak z bani to nie pamietam :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz wrzucę zdjęcia jak to wygląda i co mi podpada

---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ----------

prawy

2013_01_25_218.jpg

i lewy

2013_01_25_219.jpg

jakoś dziwnie to wygląda...ale dodam, że hamuje bardzo dobrze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z serwo ?

Mając 288mm i zmieniając na 345mm, nie trzeba by było zmienić ? Chyba że siedzi takie samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezki temat, malo tego i zayebiscie drogo

do B6 hamulce od S4 sa zupelnie wystarczajace

juz miałem napisać że nie ale uświadomiłem sobie że ja mam B7 :decayed::decayed::decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest orientacyjny koszt swapa na 321/288?

Klocki ferrodo, tarcze zimmerman, zaciski, osłony (tylko na tył?) jarzma i jeszcze linka ręcznego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dev :wink:

Cena trochę zabija :kwasny:

A masz jakiś ciekawy zestaw 321/288 Dev? Tak czysto orientacyjnie pytam, bo jak coś to dopiero za kilka miesięcy bym wymieniał.

Czuć drgania przy hamowaniu z dużych prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...