Artur82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 na zapalonym silniku ok super dzieki, jutro zrobie jeszcze raz ---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:41 ---------- a na zgaszonym tez da rade?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Matko Boska !!!!!!!!!! zaraz dostane wylewu :facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Matko Boska !!!!!!!!!! zaraz dostane wylewu :facepalm: spokojnie...bede rranimował ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ---------- to jak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 srak, rób tak jak pisze, nie cuduj ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- Koledzy mam pytanko zakupiłem zaciski pod heble 320, a teraz dojrzałem na sprzedaż heble 345 z s4. Czy jest kolosalna różnica w hamowaniu? Jak wyglądają ceny tarcz klocków? wiem że 320 wchodzą bez problemy a jak z S4, pytam narazie o sam przód.Pozdrawiam róznica jest mocno odczuwalna, klocki sa takie same jak w 320mm jezeli zdecydujesz sie na zmiane przodu musisz proporcjonalnie zwiekszyć tył czyli: 320/288 lub 345/300mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 srak, rób tak jak pisze, nie cuduj oj Tomek ale Ty jesteś nerwowy, ale bardzo dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RalphA4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dzięki Tomku za odp. Na razie myślę że zostanę przy 320 i dokupie 288 tył. Bo na 300 z tyłu musze zmieniać zwrotnice na alu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dzięki Tomku za odp. Na razie myślę że zostanę przy 320 i dokupie 288 tył. Bo na 300 z tyłu musze zmieniać zwrotnice na alu. ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RalphA4 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 No tak mi ktoś powiedział że jak będę chciał 300mm na tył to muszę zmienić zwrotnicę na alu bo tam jest inny rozmiar albo coś takiego. Ale już siemian mi wyjaśnił że wejdą bez nicznego. THNX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 zmieniasz linkę od ręcznego bo ta co jest u Ciebie bedzie za krótka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 bardzo dziękuje Tomkowi (DEV) za pomoc przy swapie tyłu mam jeszcze jedno pytanie czy jarzmo prawe od lewego czymś się różnie bo tak naprawdę pasują zamiennie z tym, że inaczej wygladają po zamontowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 na pewno jeden otwór w jarzmie ma większa srednice od drugiego jutro sie im przyjrze to Ci powiem bo tak z bani to nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 zaraz wrzucę zdjęcia jak to wygląda i co mi podpada ---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ---------- prawy i lewy jakoś dziwnie to wygląda...ale dodam, że hamuje bardzo dobrze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Dev, jak z dostępnością jarzm do zacisków rs4 na przód b6/b7? Jaki do tego tył by się zdał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Ciezki temat, malo tego i zayebiscie drogo do B6 hamulce od S4 sa zupelnie wystarczajace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 A jak jest z serwo ? Mając 288mm i zmieniając na 345mm, nie trzeba by było zmienić ? Chyba że siedzi takie samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Serwo są radę nawet z kilkutloczkowymi zaciskami Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ciezki temat, malo tego i zayebiscie drogodo B6 hamulce od S4 sa zupelnie wystarczajace juz miałem napisać że nie ale uświadomiłem sobie że ja mam B7 :decayed::decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Jaki jest orientacyjny koszt swapa na 321/288? Klocki ferrodo, tarcze zimmerman, zaciski, osłony (tylko na tył?) jarzma i jeszcze linka ręcznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 2400zł mniej wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Dzięki Dev Cena trochę zabija A masz jakiś ciekawy zestaw 321/288 Dev? Tak czysto orientacyjnie pytam, bo jak coś to dopiero za kilka miesięcy bym wymieniał. Czuć drgania przy hamowaniu z dużych prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się