adi2255 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Panowie mam zaciski na sprzedaż ale nie wiem dokładnie od czego to jest. Na aluminiowej części wytłoczony numer 974 i 973, zaciski jednotłokowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 do tarcz 320mm,numer 974 to jak na moich czyli z A6 2008r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Zrob zdjęcie od czoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2255 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Zrob zdjęcie od czoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 A6 C5 & A6 Allroad brakuje Ci tam drutów, onaczenie TRW PFK480 http://www.motoneo.pl/img/161/mid/pfk480.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi2255 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 A6 C5 & A6 Allroadbrakuje Ci tam drutów, onaczenie TRW PFK480 http://www.motoneo.pl/img/161/mid/pfk480.jpg Dzięki wielkie Kolego, jeden drut mam, gorzej z drugim. Ale do A4 bez problemu też pasują takie zaciski i są pod 320mm tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 do B6/7 bez problemu jak chcesz to ma nowe druty do tych zacisków klocki tarcze równiez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 ostanio mialem sytulacje w golfie ze byl scentrowany zacisk po poprzednim wlascicielu. nie mam pojecia czemu sie tak stalo i jakiej sily trzeba aby sie scentrowal zacisk hamulcowy. miedzy gora a dolem zacisku byla roznica ponad 1mm i tarło straszliwie klocka takze nowy klocek po 10tys byl na zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Gdyby komus przyszedł do glowy głupi pomysł na piaskowanie zaciskow Brembo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Z czego oni je robią? Z betonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 z aluminium, ale jak sprawdzałem spektrometrem to z niskiej jakosci z duza iloscia krzemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zemis Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Mam pytanie...mam cwly kompket przodi tyl 320/288 z A4 3.0 TDi...pytanie odnosnie przodu... Jaki koszt tych drutow w zaciski? Brakuje mi zaslepek do tych kruccow co wystaja z jarzma przy jednym z zaciskow...jest to do kupienia? Jak to ile? Przod wszystko Teraz tyl...ja mam zwykle niewentylowane a cos zauwazyoem na allegro ze gosc sprzedaje z Audi A6 3.0.TDI i z tylu ma wentylowane jest to do zalozenia? Ile kosztuja klocki+ tarcze na tyl zwykle nie wentylowane pod 288? A jak swap na wentyle jest mozliwe to jaka kasa za taki komplet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Gdyby komus przyszedł do glowy głupi pomysł na piaskowanie zaciskow Brembo:http://s12.postimg.org/awe9nhgvt/20130524_113156.jpg Dev, nie mow, ze to Ty zaliczyles taki fakap... Zaciski sa alu, dzieki temu meeeega lekkie, 3kg sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Ja tego nie zaliczylem tylko musialem ogarnac Koledze z forum bo taki shit kupil Zaciski zajezdzone jak piety Jezusa ale juz sa po regeneracji Wieczorem wrzuce foty, szalu nie ma ale jest o wiele lepiej Ogolnie nie chcialem tego robic ale Koles nie mial wyjscia ---------- Post dopisany at 05:14 ---------- Poprzedni post napisany at 05:12 ---------- Mam pytanie...mam cwly kompket przodi tyl 320/288 z A4 3.0 TDi...pytanie odnosnie przodu...Jaki koszt tych drutow w zaciski? Brakuje mi zaslepek do tych kruccow co wystaja z jarzma przy jednym z zaciskow...jest to do kupienia? Jak to ile? Przod wszystko Teraz tyl...ja mam zwykle niewentylowane a cos zauwazyoem na allegro ze gosc sprzedaje z Audi A6 3.0.TDI i z tylu ma wentylowane jest to do zalozenia? Ile kosztuja klocki+ tarcze na tyl zwykle nie wentylowane pod 288? A jak swap na wentyle jest mozliwe to jaka kasa za taki komplet? Mam wszystko co potrzebujesz Odezwij sie do mnie po 10.00 Nr ponizej ---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 05:14 ---------- Teraz to tak wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Ja tego nie zaliczylem tylko musialem ogarnac Koledze z forum bo taki shit kupilZaciski zajezdzone jak piety Jezusa ale juz sa po regeneracji Wieczorem wrzuce foty, szalu nie ma ale jest o wiele lepiej Ogolnie nie chcialem tego robic ale Koles nie mial wyjscia ---------- Post dopisany at 05:14 ---------- Poprzedni post napisany at 05:12 ---------- Mam pytanie...mam cwly kompket przodi tyl 320/288 z A4 3.0 TDi...pytanie odnosnie przodu...Jaki koszt tych drutow w zaciski? Brakuje mi zaslepek do tych kruccow co wystaja z jarzma przy jednym z zaciskow...jest to do kupienia? Jak to ile? Przod wszystko Teraz tyl...ja mam zwykle niewentylowane a cos zauwazyoem na allegro ze gosc sprzedaje z Audi A6 3.0.TDI i z tylu ma wentylowane jest to do zalozenia? Ile kosztuja klocki+ tarcze na tyl zwykle nie wentylowane pod 288? A jak swap na wentyle jest mozliwe to jaka kasa za taki komplet? Mam wszystko co potrzebujesz Odezwij sie do mnie po 10.00 Nr ponizej ---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 05:14 ---------- Teraz to tak wygląda http://s23.postimg.org/bub0dcbdz/20130528_131651.jpg http://s21.postimg.org/iw59ojngz/20130528_131622.jpg to i tak dobrze z tego wybrnales ja oddalem zaciski do szkielkowania a kolo je wypiaskowal jeszcze grubym piachem(te czerwone):thumbdown: porobil takie pory ze hoho,po proszku powierchnia wyszla z d*py taka chropowata.....te biale juz sa po szkle widac roznice jak ladnie to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Ja nie dotykam sie do tych zaciskow ale tutaj akurat sytuacja byla awaryjna ---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- Na tych czerwonycg gosc przydziadował proszku i dlatego tak wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Ja nie dotykam sie do tych zaciskow ale tutaj akurat sytuacja byla awaryjna---------- Post dopisany at 11:16 ---------- Poprzedni post napisany at 11:14 ---------- Na tych czerwonycg gosc przydziadował proszku i dlatego tak wyglądają to i tak dobrze je ogarnales bo powierzchnia po proszku wyszla dobrze u mnie w tych czerwonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Było malowane z podkładem inaczej tez qupa wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Czy jest różnica między zestawem 312x255 pod alu zwrotnicę vs. zestaw pod żeliwną zwrotnicę? Czy zestaw pod alu zwrotnicę podejdzie do auta z żeliwną zwrotnicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się