AndyN Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ktoś chętny ? http://s13.postimg.org/gg8p5r3er/20130612_132447.jpg 300mm?
krzysiek23 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ktoś chętny ? http://s13.postimg.org/gg8p5r3er/20130612_132447.jpg 300mm? zakladzasz jazmo od s4 b6 i jest 300mm....bo to ten sam zacisk co w rs4 b7 co DEV?
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Bo to jest alu zacisk od RS4 B7, a jarzma od A6 C6. ---------- Post dopisany 15-06-2013 at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2013 at 16:29 ---------- Szukam kolejnego chętnego ....
pioteros Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 tomasz co myslisz o budzetowych tarczach i klockach master sporta? szukam czegos taniego do innego niezbyt mocnego auta
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 2 lata lub 50000 km spokojnie pojezdzisz
serfin Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Pytanie do tych, ktorym nieobcy jest temat modow z hamulcami. Czy przednie zaciski Ate z A6 C5 V6 3.0 benzyna wejda plug &play do A4 b6? Jakie tarcze fabrycznie siedza w A4b6 oraz A6 C5 V6 3.0 benza. Mam zamowiony caly przedni zestaw z A6 C5 3.0 benza i nie wiem czy tarcza to 320mm siedzi tam czy cos innego?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zamawiasz i nie wiesz co ? Bedzie pasowac
serfin Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Obadalem z wygladu, gdzies obilo mi sie o uszy ze zaciski z A6 C5 3.0tdi pasuja plug & play do a4 b6 wiec pomyslalem ze z 3.0 benzy tez bedzie pasowac. Kompletne zaciski Ate z ori klockami w bdb stanie + ori tarcze stan jak nowe wynioslo mnie 180zl + 140zl= 320zl. To chyba dobra cena?
czarny Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 A6 C6 w C5 nie było 3,0 TDi cena dobra tylko pewnie tarcze będzie szmelc bo będą miały bicia
serfin Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Zestaw jest z A6 C5 3.0 benzynka a nie tdi tarcze podpisane, że igły, nie widac aby miały wyjechany rant, wiec mam cicha nadzieje, że bedzie z nimi all ok. Ciesze sie, że to plug & play przy okazji wymienie plyn hamulcowy na nowy, jaki polecacie w rozsadnej cenie? Nie da sie podmienic zaciskow samemu?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Na c zym jest blokowany zacisk ? Drut czy blacha ?
serfin Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Na lepszych zdjeciach ktore mam w telefonie widzialem,ze sa tam blaszki w zaciskach, a co tam specjalistyczne oko wypatrzylo cos nie teges?
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Wlasnie nic nie widze i dlatego pytam. Moge Ci to pomalowac proszkowo, kolor dowolny.
iras_gda Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Drugi raz pogiąłem gładkie tarcze ATE 288 przy przebiegu ok 20 tys. km. Jakiej firmy tarcze na szybko założyć, żeby nie były z plasteliny i "pasowały" do klocków ATE?
tomaszstn Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 ktos mial doczynienia z tarczami rotinger i klockami steinhoff ? made in polandzestaw 312mm na przod to taniocha, 320zł Tarcze hamulcowe 312mm+ klocki PRZÓD Skoda Superb (2002-2005r.) : MARTEC tu niby obiektywny test Test tarcz i klocków Rotinger i Steinhof - rok i 19000 km Też poczytałem różne fora i niby fajna alternatywa dla droższych zestawów. Mam do wymiany teraz komplet przód i tył i może wezmę na próbę to opiszę co i jak chyba że już ktoś testował
pioteros Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 jaj uz zamowilem 288x25 zobaczymy, auto to setka 2.0 115KM ale w sumie kawal samochodu do zatrzymania, za pare misiecy moze napisze opinie jak nie zapomne ;d do siebie zamowilem mimo wszystko ferodo 312
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się