Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

330/22mm

Opublikowano

Bo to jest alu zacisk od RS4 B7, a jarzma od A6 C6.

---------- Post dopisany 15-06-2013 at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2013 at 16:29 ----------

Szukam kolejnego chętnego .... :wink:

20130615_122348.jpg

Opublikowano

tomasz co myslisz o budzetowych tarczach i klockach master sporta? szukam czegos taniego do innego niezbyt mocnego auta

Opublikowano

2 lata lub 50000 km spokojnie pojezdzisz

Opublikowano

to biere

Opublikowano

Pytanie do tych, ktorym nieobcy jest temat modow z hamulcami. Czy przednie zaciski Ate z A6 C5 V6 3.0 benzyna wejda plug &play do A4 b6? Jakie tarcze fabrycznie siedza w A4b6 oraz A6 C5 V6 3.0 benza. Mam zamowiony caly przedni zestaw z A6 C5 3.0 benza i nie wiem czy tarcza to 320mm siedzi tam czy cos innego?

Opublikowano

Zamawiasz i nie wiesz co ?

Bedzie pasowac

Opublikowano

Obadalem z wygladu, gdzies obilo mi sie o uszy ze zaciski z A6 C5 3.0tdi pasuja plug & play do a4 b6 wiec pomyslalem ze z 3.0 benzy tez bedzie pasowac. Kompletne zaciski Ate z ori klockami w bdb stanie + ori tarcze stan jak nowe wynioslo mnie 180zl + 140zl= 320zl. To chyba dobra cena? be8a9y4e.jpguty3uvy2.jpge9asusat.jpg

Opublikowano

A6 C6 w C5 nie było 3,0 TDi

cena dobra tylko pewnie tarcze będzie szmelc bo będą miały bicia

Opublikowano

Zestaw jest z A6 C5 3.0 benzynka a nie tdi ;) tarcze podpisane, że igły, nie widac aby miały wyjechany rant, wiec mam cicha nadzieje, że bedzie z nimi all ok. Ciesze sie, że to plug & play przy okazji wymienie plyn hamulcowy na nowy, jaki polecacie w rozsadnej cenie? Nie da sie podmienic zaciskow samemu?

Opublikowano

Na c zym jest blokowany zacisk ?

Drut czy blacha ?

Opublikowano

Na lepszych zdjeciach ktore mam w telefonie widzialem,ze sa tam blaszki w zaciskach, a co tam specjalistyczne oko wypatrzylo cos nie teges? :cool:

Opublikowano

Wlasnie nic nie widze i dlatego pytam.

Moge Ci to pomalowac proszkowo, kolor dowolny.

Opublikowano

Drugi raz pogiąłem gładkie tarcze ATE 288 przy przebiegu ok 20 tys. km. Jakiej firmy tarcze na szybko założyć, żeby nie były z plasteliny i "pasowały" do klocków ATE?

Opublikowano

Ferodo

Opublikowano
ktos mial doczynienia z tarczami rotinger i klockami steinhoff ? made in poland

zestaw 312mm na przod to taniocha, 320zł

Tarcze hamulcowe 312mm+ klocki PRZÓD Skoda Superb (2002-2005r.) : MARTEC

tu niby obiektywny test Test tarcz i klocków Rotinger i Steinhof - rok i 19000 km

Też poczytałem różne fora i niby fajna alternatywa dla droższych zestawów. Mam do wymiany teraz komplet przód i tył i może wezmę na próbę to opiszę co i jak chyba że już ktoś testował :naughty:

Opublikowano

jaj uz zamowilem 288x25 zobaczymy, auto to setka 2.0 115KM ale w sumie kawal samochodu do zatrzymania, za pare misiecy moze napisze opinie jak nie zapomne ;d

do siebie zamowilem mimo wszystko ferodo 312

Opublikowano

nie DS ??? :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...