Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

o 1 = C54 (PR-1LZ)

o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)

o 3 = HP2 16" (PR-1LX)

o 3 = FNR 16" (PR-1LG)

o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)

o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ)

które z nich to 320mm?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1 - CT4 15" (czyli 1LZ = 280x22mm)

2 - FN3 15" (czyli 1LB/1LE = 288x25mm)

3 - HP2 16" (czyli 1LX = 321x30mm)

3 - FNR 16" (czyli 1LG = 321x30mm)

4 - FN3 16" (czyli 1LT/1LF = 312x25mm)

5 - Brembo 17" (czyli 1LJ = 345x30mm)

Skopiowane z tematu Bartka

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No dobra to może łopatologicznie ktoś wytłumaczy... zmiana tarczy przecież nie ma wpływu na prędkość obrotu koła. Wiem że zmieni się prędkość liniowa tarczy ale jaka to różnica dla abs-u?

W ogóle to im większa tarcza tym większa częstotliwość próbkowania czy odwrotnie?

Te informacje o częstotliwości macie potwierdzone? To rzeczywiście chodzi o częstotliwość ???

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

A o co innego ? Tylko częstotliwość.

Opublikowano

devastation

Miałbyś przewody hamulcowe w oplocie na przód do Seat Cordoba/Golf 3 lecz z końcówkami pod katem do zacisków Brembo Cayenne 6-tł?

Jaka dostępność, cena, producent, gwarancja?

Końcówki w tym stylu, reszta parametrów wg oryginału.

http://farm9.staticflickr.com/8021/7700965952_e11a0e3d6e_z.jpg

http://i275.photobucket.com/albums/jj287/smurff72/DSC00794.jpg

Opublikowano
devastation

Miałbyś przewody hamulcowe w oplocie na przód do Seat Cordoba/Golf 3 lecz z końcówkami pod katem do zacisków Brembo Cayenne 6-tł?

Jaka dostępność, cena, producent, gwarancja?

Końcówki w tym stylu, reszta parametrów wg oryginału.

http://farm9.staticflickr.com/8021/7700965952_e11a0e3d6e_z.jpg

http://i275.photobucket.com/albums/jj287/smurff72/DSC00794.jpg

napewno będzie miał .przecież to tylko kwestia zakucia innej koncówki

Opublikowano
devastation

Miałbyś przewody hamulcowe w oplocie na przód do Seat Cordoba/Golf 3 lecz z końcówkami pod katem do zacisków Brembo Cayenne 6-tł?

Jaka dostępność, cena, producent, gwarancja?

Końcówki w tym stylu, reszta parametrów wg oryginału.

http://farm9.staticflickr.com/8021/7700965952_e11a0e3d6e_z.jpg

http://i275.photobucket.com/albums/jj287/smurff72/DSC00794.jpg

No problem

Podaj wymiary gwinty bedzie zrobione

Gwarancja jest

Opublikowano
No problem

Jak taki no problem, to może byś mi up grade zklecił ?:naughty: klocek+tarcza+jarzmo na przód? :wink:

Opublikowano

Nie wiem czego oczekujesz

Chcesz zmienic na 345/330 mm ?

Opublikowano

Tylko przód. :jerk: Jak da rady 345 na moim oryginalnym zacisku, to poproszę.

Opublikowano

niestety nie mam jarzm do tych zacisków

mozna zapodac zaciski od S4 B6/7

Opublikowano

Zacisk musi pozostać ori:kwasny: Daj namiary na PW za ile tarcze+klocki, a jarzma...może coś się trafi. I tak z czasem ciężko teraz. pzd

Opublikowano

a dlaczego ma zostac ori ????

co w nim takiego ciekawego ???

Opublikowano

Gwarancja...

Opublikowano

gwarancja ???? masz ją na 5 lat ?

cenę za tarcze i klocki podam Ci jutro

Opublikowano

Tak, zaciski takie jak w esie, wiec myślę ze starczy na razie.

Opublikowano

zaciski Twój czy eSa to jest jedno i to samo g...

jarzma, tarcze inne i mocniejszy klocek

Opublikowano

o to, to:decayed: Te jarzma są ze złota, czy tylko pozłacane?:shock3::polew:

Opublikowano

same jarzma do S4 B8 moge miec za jakieś 500-550zł/kpl :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...