Dev Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Wsio jest OK. Kupuj i zakładaj. ---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ---------- Tomku znasz może numer reperaturki zacisku na tył pod 288mm? 41mm ma tłoczek? Bo widzę że są na 38mm i 41mm do 288/12 mm były tylko 41 mm oznaczenie: 1J0 698 671 odpowiednik TRW SJ1236 38mm do 245 i 255 mm SJ1039
Wandej Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Wsio jest OK. Kupuj i zakładaj.---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ---------- Tomku znasz może numer reperaturki zacisku na tył pod 288mm? 41mm ma tłoczek? Bo widzę że są na 38mm i 41mm do 288/12 mm były tylko 41 mm oznaczenie: 1J0 698 671 odpowiednik TRW SJ1236 38mm do 245 i 255 mm SJ1039 Dzięki wielkie:hi: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Gacek51 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Dev to pytanie raczej do ciebie,czy taki komplet na tył będzie pasował: -tarcza 300mm z A4 B8 -jarzmo z A4 B8 pod 300mm -zacisk z A4 B7 pod 288mm wiem ze był tył wentylowany 300mm,ale mi chodzi o lity.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Tarcza podejdzie. Jarzmo tez ale zacisku juz tutaj nie dopasujesz bo jest elektrohydraukiczny.
Gacek51 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 zacisk w B8 jest elektryczny ,dlatego byłby z A4 B7 tak ,jak pisałem wyżej ,tylko czy będzie pasował pod to jarzmo z B8
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Musialby byc z S4, zacisk z 288mm ma mniejszy rozstaw mocowania do jarzma.
Gacek51 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ok,dzięki ,oto mi chodziło,a tak z ciekawości to duża jest różnica,ile gdzieś brakuje.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Tutaj nie ma brakuje, nie brakuje. Zacisk ma pasowac do jarzma idealnie. Nie ma zadnych odstępstw
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 po dzisiejszej konwersacji z kolegami z forum wyszło co nastepuje; właściciele AJM-ów i ATJ-tów tez mogą zapodac na przód hamulce 320mm i większe wystarczy zmienic zwrotnice na żeliwo z S4 B5 lub Allroad bez zmiany półosi a więc powodzenia w modach :kox::kox:
Arturoo Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Będzie nas więcej.... wysłane z one v
OloWrocek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 A czy ktoś ma numery zwrotnic które pasują do B5 ?? Pod hebel z esy i klekota b7
OloWrocek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 a z allroada?? 4Z7407257B i 4Z7407258B ?? To chyba to pasuje bez rezania ??
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 :facepalm::facepalm: ETKI nie masz ? 4Z7 407 285 A 4Z7 407 287 A
Chemik21 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam, czy przy zmianie hebli z 288 na 312 potrzebuje czegoście wiecej oprócz jarzm? Czy zwiększając przód na 312 należy zwiekszyć tez tył czy tez moge pozostać przy tych co są?
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 potrzebujesz jeszcze tarcze, zwiekszając przód musisz zwiekszyc tył
OloWrocek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 On właśnie nie mam. Dlatego pytam. Ze zdjęć widać ze zaciski identyczne jak w esce siedzą na tych zwrotnicach z których mam numery. Więc już sam zglupialem.
Chemik21 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Tak wiem, ze tarcze potrzebuje, a czy zwiększając tył moge wykorzystać jarzma z przodu.?te 288.?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się