kkam Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Musze jeszcze dokładnie sprawdzić jak mocno można wysunąć. Nie będzie problemu z ESP, jak dam inne dystanse z tyłu?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 O ESP nie musisz sie martwic. Ale jak zalozysz dystanse jedz na geometrie.
Marcino87 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Dev Powiedz mi czy warto to pchać do mojego klekota i w ogole czy podejdzie ? Bo mam w dobrych piniadzorach do wziecia ---------- Post dopisany at 20:00 ---------- Poprzedni post napisany at 19:59 ---------- Lub te. Ale widzialem ze tutaj inaczej jest montowany zacisk
pioteros Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Te z ferrari są praktycznie jak moje, adapter to 3 stowki do takich średnio, moim zdaniem lepsze takie montowane od góry przez adapter jak tradycyjnie od czoła ale szczerze marcin, majac nowszy typ zwrotnic nie pchalbym sie w dorabianie adapterow tylko szukal w dobrej cenie czegos takiego Audi RS3 11r zaciski komplet przód ORYG GWARANCJA! (3875885789) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. za 800 ostatnio widzialem na allegro ale ktos je zabral, pod tarcze 345mm tez gdzies widzialem takie ---------- Post dopisany at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ---------- tu za 1000 Audi RS zaciski hamulcowe WI153 (3872426248) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
matibati2 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Czy pod te zaciski RS tez trzeba mieć adaptery. Z jakimi zmianami jeszcze wiąże sie ich montaż?
pioteros Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 adaptery sa oryginalne juz razem z zaciskami i pasuja bez zadnych przerobek, z tarcza moze byc problem bo ta z rs3 jest troche glebsza, mozna sprobowac zalozyc tarcze z rs4 364mm wczesniej skracajac adapter ktory jest razem z zaciskami o 3mm, wtedy bylo by idealnie, innym lepszym sposobem bylo by zrobienie 3mm dystansu miedzy tarcze a piaste, wtedy bez zadnego ciecia mozna bylo by zalozyc oryginalne tarcze z rs3 pod te zaciski 370x34mm, wszystko bylo by bez problemowe w montazu
MAT1000 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Devastation, czy te zaciski zrobiłeś w połysku ?
MAT1000 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 A masz może jakieś foto, bym sobie zobrazował czarny połysk vs półmat ? A może robiłeś grafit ?
Dev Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Robilem i grafit ale to ...ujnia Zrobie Ci w polysk a i tak zmatowieje :grin:
Arturoo Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 zaufam mistrzowi kurna ...ogarnij sie człeku !!!!!!!!!!!!...on Ci wyśle różowe jak nie wybierzesz koloru
pioteros Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 artur musial leciec do leroy merlin kupowac srebrny spray jak nie okreslil koloru i dev wyslal mu paczke
MAT1000 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ufaj, ufaj, róźowe dostaniesz To wtedy blaszki poproszę z "hello kitty" i będę musiał ludziom wciskać kit, ze to auto żony. zaufam mistrzowi kurna ...ogarnij sie człeku !!!!!!!!!!!!...on Ci wyśle różowe jak nie wybierzesz koloru Oficjalnie, wszem i wobec poproszę takie czarne jak na zdjęciu zaprezentowanym przeze mnie wcześniej
Majkel Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Panowie, jaka jest wysokość tarczy 320mm do 3.0 tdi, 46,5mm? Musze szybko zamówić i chcę żeby to było to co ma być Spasi?
marcin_o23 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 czy zmiana zacisków z s4 b6 na te z s4 b8 zmieni skuteczność hamowania?? są jakieś różnice odczuwalne po zmianie?? waga??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się