Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

330?

RS6, A8 D3, phaeton

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A6 c6

Opublikowano
a 330/22 to od czego :jerk:

Nie Twoja sprawa :tonguemad:

:grin:....jakiś spięty jesteś :naughty::decayed:

Opublikowano

dzienks za info

---------- Post dopisany at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ----------

z przodu mam 345 to na tył 330 nie bedzie za dużo?

Opublikowano

dobrze będzie :naughty:

Opublikowano

w zimie nie będzie jajec że ABS wcześniej wyzwoli?

Opublikowano

nowe auta mają takie konfiguracje :wink:

---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ----------

gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił :decayed:

Opublikowano

ma ktoś foto jarzma pod 300mm na tył

----------------

i numer tarcz 330mm tył bo jest kilka wysokości :kwasny:

Opublikowano

Tarcza ma 36 mm

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

nowe auta mają takie konfiguracje :wink:

---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ----------

gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił :decayed:

Za 600 Ci to ogarne :wink:

Opublikowano

Jak wygląda sprawa tyłu z 2.0 TDI BPW B7, a 2,5 TDI B6 ? Jaka jest różnica, trzeba zmieniać całe zaciski? Na przód zamontowałem 312mm (oryginalnie było 288mm), opłaca się coś robić z tyłem czy seria wystarczy?

Opublikowano

312 to nędza do B6/7, minimum to 320/288mm

---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

Gdy zwiekszasz przód musisz zwiekszyc tyl i odwrotnie

Opublikowano

Ale jest jakaś różnica (i jaka) w tyle, jak fabrycznie było 288, pomiędzy 312 z przodu?

Opublikowano

Ogolnie to niewielka ale odczuwalna

Opublikowano

Przód po swapie z 288mm i zamontowaniu jarzma, nowych tarcz 312mm i klocków jest bardzo odczuwalny, na 320 pewnie i tak pewnie dużo lepiej, tylko właśnie zastanawia mnie tył, czy coś opłaca się zmieniać przy 312mm, co prawda niektórzy z 288mm wrzucają 320mm z przodu i tyłu nie zmieniają...

Opublikowano

245x10 na tyle to w b5 to jest shit, nie mowiac o 200kilo ciezszych b6/7, to samo 255x10

Opublikowano
Ogolnie to niewielka ale odczuwalna

No trochę czuć mię gadaj:nose: jeszcze nie przypalilem 312 co na 288 się zdarzało:whistling:

Opublikowano

ALT nie poszalejesz bo oleju zabraknie :decayed:

Miałem 312, zmieniłem na 320 i różnica jest naprawdę duża.

Opublikowano
Przód po swapie z 288mm i zamontowaniu jarzma, nowych tarcz 312mm i klocków jest bardzo odczuwalny, na 320 pewnie i tak pewnie dużo lepiej, tylko właśnie zastanawia mnie tył, czy coś opłaca się zmieniać przy 312mm, co prawda niektórzy z 288mm wrzucają 320mm z przodu i tyłu nie zmieniają...

Po małym objechaniu kilku różnych konfiguracji...dochodzę do wniosku ,że tył i przód powinny mieć bardzo zbliżone "formaty" /wielkości ;)

Opublikowano

To może ktoś chce jarzma i tarcze 300mm praktycznie nowki.

Cos kolo 6tys przebiegu??

Ja bym na 330 zmienil:naughty::naughty:

Dev cos potrzeba?jakie koszta?

Opublikowano
.....
nowe auta mają takie konfiguracje :wink:

---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ----------

gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił :decayed:

Za 600 Ci to ogarne :wink:

Panie Kolego.....gdybym miał wolne 600 to bym sobie życie na nowo ułożył :grin::wink: ....

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

A tak serio....to w następnym heblu będę kiedyś kombinował :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...