Arturoo Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 a 330/22 to od czego Nie Twoja sprawa ....jakiś spięty jesteś
daniels Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 dzienks za info ---------- Post dopisany at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ---------- z przodu mam 345 to na tył 330 nie bedzie za dużo?
daniels Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 w zimie nie będzie jajec że ABS wcześniej wyzwoli?
Arturoo Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 nowe auta mają takie konfiguracje ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił
daniels Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 ma ktoś foto jarzma pod 300mm na tył ---------------- i numer tarcz 330mm tył bo jest kilka wysokości
Dev Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Tarcza ma 36 mm ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- nowe auta mają takie konfiguracje ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił Za 600 Ci to ogarne
T-RoX Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Jak wygląda sprawa tyłu z 2.0 TDI BPW B7, a 2,5 TDI B6 ? Jaka jest różnica, trzeba zmieniać całe zaciski? Na przód zamontowałem 312mm (oryginalnie było 288mm), opłaca się coś robić z tyłem czy seria wystarczy?
Dev Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 312 to nędza do B6/7, minimum to 320/288mm ---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ---------- Gdy zwiekszasz przód musisz zwiekszyc tyl i odwrotnie
T-RoX Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Ale jest jakaś różnica (i jaka) w tyle, jak fabrycznie było 288, pomiędzy 312 z przodu?
T-RoX Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Przód po swapie z 288mm i zamontowaniu jarzma, nowych tarcz 312mm i klocków jest bardzo odczuwalny, na 320 pewnie i tak pewnie dużo lepiej, tylko właśnie zastanawia mnie tył, czy coś opłaca się zmieniać przy 312mm, co prawda niektórzy z 288mm wrzucają 320mm z przodu i tyłu nie zmieniają...
pioteros Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 245x10 na tyle to w b5 to jest shit, nie mowiac o 200kilo ciezszych b6/7, to samo 255x10
Wandej Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Ogolnie to niewielka ale odczuwalna No trochę czuć mię gadaj:nose: jeszcze nie przypalilem 312 co na 288 się zdarzało:whistling:
miki Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 ALT nie poszalejesz bo oleju zabraknie Miałem 312, zmieniłem na 320 i różnica jest naprawdę duża.
Arturoo Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Przód po swapie z 288mm i zamontowaniu jarzma, nowych tarcz 312mm i klocków jest bardzo odczuwalny, na 320 pewnie i tak pewnie dużo lepiej, tylko właśnie zastanawia mnie tył, czy coś opłaca się zmieniać przy 312mm, co prawda niektórzy z 288mm wrzucają 320mm z przodu i tyłu nie zmieniają... Po małym objechaniu kilku różnych konfiguracji...dochodzę do wniosku ,że tył i przód powinny mieć bardzo zbliżone "formaty" /wielkości
Bieniek Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 To może ktoś chce jarzma i tarcze 300mm praktycznie nowki. Cos kolo 6tys przebiegu?? Ja bym na 330 zmienil:naughty: Dev cos potrzeba?jakie koszta?
Arturoo Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 .....nowe auta mają takie konfiguracje ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił Za 600 Ci to ogarne Panie Kolego.....gdybym miał wolne 600 to bym sobie życie na nowo ułożył .... ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- A tak serio....to w następnym heblu będę kiedyś kombinował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się