Dev Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 czarne, czerwone, zółte, zielone, niebieskie... wszystko jedno, musisz tylko zastosowac taka farbe która nie bedzie złazic z zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 ok dzieki - to pomaluje tak jak koledzy maja - czerwono czarne co by sie z tlumu nie wybijac jakims pomaranczowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 A co do malowania to cale na czerwono czy czarny z czerwonym? Aby nie było tak oczojebnie - tylko jarzma na czerwono, reszta na czarno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 złote jak niektorzy maja w Evo albo 350Z :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 złote jak niektorzy maja w Evo albo 350Z :> EVO ma zawsze czerwone Brembo,Zlote sa tylko w STI i 350Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Przejachalem wszystkie strony i nie znalazlem nic o klockach na tyl - jakies numery? Bylem w ASO i podali mi numer 4F0-698-451-D audi A6 a cena mnie powalila - 89yoyo Moze jakies sa superasne te klocki Co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Ferodo FDB1788 (FDB1083) TRW GDB1330 Ate 13.0460-2937.2 Bosch 0 986 461 769 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 I to jest odpowiedz jeszcze gdyby obok byly ceny (orientacyjne) to wtedy miod malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 a może Ci je jeszcze wymienic ??? :polew: :polew: ceny znajdziesz na alledrogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Skoro nalegasz Dam rade pytalem tylko tak orientacyjnie ale i tak dzieki serdeczne za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 miedzy 80 a 110 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos107 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ja zrobiłem to samo zamieniłem zaciski na zaciski z audi a4 3.2 v8 2007 i jest super. Ale pojawili sie problem calu czas mi miga wykrzyknik na czerwono wiec rozlaczylem czujnik w zbiorniczku płynu hamulcowego i jest ok. Wydaje mi sie ze jest to spowodowane dużym ubytkiem płynu przy hamowaniu. Po prostu być może powinien być wymieniony czujnik lub zbiorniczek .[br]Dopisany: 27 Luty 2010, 20:06_________________________________________________Ja zrobiłem to samo zamieniłem zaciski na zaciski z audi a4 3.2 v8 2007 i jest super. Ale pojawili sie problem calu czas mi miga wykrzyknik na czerwono wiec rozlaczylem czujnik w zbiorniczku płynu hamulcowego i jest ok. Wydaje mi sie ze jest to spowodowane dużym ubytkiem płynu przy hamowaniu. Po prostu być może powinien być wymieniony czujnik lub zbiorniczek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 coś masz źle bo nie znam nikogo komu po wymianie hamulcow świeciłby się błąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Panowie - teraz pytanie z innej beczki. Zmianiając heble z 288mm na 312mm Przód i 232mm na 256mm Tył we wczesniejszym aucie ( Leon) zmieniałem tez kodowanie w sterowniku ABS-u. Czy w A4 B6 po zamianie 288mm na 320mm też konieczna jest zmiana kodowania ? Ktos próbował to robić ? Jakies efekty ? Jakies porady ? W kodach PR dla modelu B6 nie widze opcji 320 mm Jest tylko 1LB - 288mm 1LF - 312 mm Natomiast B7 ma już 1LA - 320 mm i 1LC - 320 mm dziurkowane ! hej jestem wlasnie przed zmiana z 288 na 320mm w A4 b6 i co z tym kodowaniem ABS'u trzeba zmeniac ? Mam 18/225/45mm na lato Szukam konkretnej odpowedzi a nie "mi sie wydaje" ze nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 http://forum.skodaclub.pl/viewtopic.php?f=14&t=1950 tu chlopaki pisze ze zmieniaja po wymeinie felg, tarcz i widac roznice to czemu uwazasz ze nie bedzie zadnej roznicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Po pierwesz w B6 nie ma mozliwości zakodowania hamulcow 320mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 no to jak tam tak przeczytałeś to po co pytasz? Chciałeś konkretną odpowiedź to Ci konkretnie odpowiedziałem. Ja Ci mówie że nic nie treba kodować. Zmieniałem hamulce u siebie w aucie 2x i nigdy nic nie kodowałem. Zmieniali znajomi, nikt nigdy nic nie zmieniał w kodowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 no to jak tam tak przeczytałeś to po co pytasz? Chciałeś konkretną odpowiedź to Ci konkretnie odpowiedziałem. Ja Ci mówie że nic nie treba kodować. Zmieniałem hamulce u siebie w aucie 2x i nigdy nic nie kodowałem. Zmieniali znajomi, nikt nigdy nic nie zmieniał w kodowaniu. skoro nigdy nie zmienialas to skad wiesz ze nie ma roznicy dopasowujac ustawienie odpowiednio do rozmiaru tarczy i klockow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 wiem jak auto hamuje i wiem że jest to niepotrzebne. Zresztą znajdz mi wykaz kodowania do sterownika ABSu Bosch 8.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się